Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

:o   B)   :inlove:  #WANT

17565005520_69ccd79044_k.jpg

Current highest bid : 25.000 $    :up:

http://bringatrailer.com/listing/1993-bmw-m5-touring/

Wat een auto, hé. :inlove:

Een kleine maand geleden nog een toertje met een E34 535i gereden. Manueel, stoffen zetels, standaardzetels met optionele armsteunen, optionele automatische klimaatregeling, boordcomputer, ...

Wat een belevenis. Da's nochtans een '5, maar dat is (vergeleken met wat rijden vandaag is) nog écht rijden! :-o  Je voelt zowel de weg als de mechaniek in 't stuur (ondanks de ballonbanden), je voelt vanalles door de pedalen, de auto leeft en beweegt, je ben één met de auto en het rijden is echt nog een "bezigheid". Miljaar, wat een shock. :oops:

Zo'n E34 M5 moet 't einde zijn. :inlove: Als touring helemaal. Maar dan liefst zonder die lelijke Ami-sidemarkers.

Geplaatst:

Volgens mij kan dat idd niet anders dan héérlijk puur rijden en een geweldige belevenis zijn, zoals je hierboven zo mooi verwoord ^_^

En die kar heeft echt looks... Whaauww

Geplaatst:

Iemand hier ervaringen met een E46 318 CI ? Is dat een beetje leuk/ betrouwbaar?

Geplaatst:

Moet je chance mee hebben...zitten oliezuipers bij...

Paar weken terug hadden we er wel eentje op de driftdag :)

Geplaatst:

Absoluut makke meuk. In die koets moet je een zescilinder hebben, waarbij een 323 (pre-fl) het absolute minimum is als je ietwat punch wil. Zelfs een 320 is naar mijn mening te licht voor die koets.

Geplaatst:

Ik heb een 320ci gehad vroeger, wel steptronic en dat was voldoende maar zeker niet snel. Ik vermoed moest ik er nu mee rijden eerder traag zelfs.

Geplaatst:

Iemand hier ervaringen met een E46 318 CI ? Is dat een beetje leuk/ betrouwbaar?

Heb daar vroeger regelmatig mee gereden. (Rode met beige interieur, stel je voor)

Traag, niet leuk rijdend daardoor. Maar wel betrouwbaar.

Geplaatst:

Bedankt voor de informatie!

Ik zag zo'n paar E46 coupé's staan met die motorisatie op mobile met een correcte prijs, en zelf heb ik de (pré fl vooral) E46 coupé altijd al razend knappe wagen gevonden. Maar deze kan dus van het lijstje geschrapt worden momenteel als ik de commentaren hier zo bekijk  :)

Geplaatst:

Tgoh jah, alsof dat een slechte auto is. Neen. Als je jong bent en 170pk of meer verzekeren is excessief duur, of als je een beperkt budget hebt en de 2,5-liter met z'n navenante uitstoot e.d. tikt allemaal wat te snel aan, dan is zo'n 318Ci niet noodzakelijk een slechte keuze. Het rijdt nog altijd beter dan pakweg een duffe first gen Audi A3 1.6 zeg maar :-)  Maar 't is geen snelle auto. En wat bij mij in zo'n gevallen hard knaagt is dat je weet dat er een 320Ci en een 323Ci en een 325Ci en een 328Ci en een 330Ci en zo was ... met een zespitter ... en dat het dán pas écht begint. Ik zou daar wroeging van hebben.

Er is maar één goeie raadgever: een deftige testrit. Stoute schoenen aantrekken en ene gaan rijden. Met serieuze interesse word je door een goeie verkoper als dusdanig gespot en kan je je verheugen op voldoende tijd om daar 'es grondig mee test te rijden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

10245934_1714808752072813_1877805588_n.j

Blijkbaar een probleem met die wielen. Die zijn daar zeker tegen geshopt. :(

Geplaatst:

Blijkbaar een probleem met die wielen. Die zijn daar zeker tegen geshopt. :(

breedhoeklens 

Geplaatst:

*hart slaat tel over*

Eerst zien we dit...

4697d19271cc1ee39ca5ec1f21adfe78f.jpg

... de gesmede velgen van de E32 750i. Nooit knap geweest, al is dat nu wel een topvelg om onder je ouwe 750i te leggen, wegens periodecorrect.

Maar check dan de inside:

402abf29808e214e5ae554661212f0567.jpg

:inlove: 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Binnenstebuiten monteren geen optie? :D

Geplaatst:

*hart slaat tel over*

Eerst zien we dit...

... de gesmede velgen van de E32 750i. Nooit knap geweest, al is dat nu wel een topvelg om onder je ouwe 750i te leggen, wegens periodecorrect.

't is nog waar ook ;-)

750il_e32_20090808_1739713990.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

*hart slaat tel over*

Eerst zien we dit...

Ik vind dat mooie velgen

Geplaatst:

Neen, ik had 16" van de e38 750i, deze zijn 15" van de e32 750i.

Geplaatst:

@@Mayonaise heeft die nog onder de E30 gehad, right?

Als je de M3 bedoelt, waren deze:

BWM_M_System_I_1.jpg

Styling 20.

Geplaatst:

Da's de 17" compound velg van de e34 m5.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid