Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe gigantisch mottig is dat Oyster interieur? :sick:

Ik vind dat super knap. Iedere keer als ik in de mijne stap ben ik weer :inlove:

IMG_20150829_152505_zpsbkssl3p8.jpg

Geplaatst:

BMW-beleving ver van hier...

Geplaatst:

Een M3 Cecotto op autoretro in Brugge, aan een stevige prijs... @@Alexanderr 64e7fb1124d0dd851795738e3bc2af2c.jpg

57d556695281966f5e8f52f72b677a43.jpg

Moet je dit er nu opnieuw bij @@Alexanderr, inwrijven.

Geplaatst:

Moet je dit er nu opnieuw bij @@Alexanderr, inwrijven.

Alex zal hem wel voor minstens zo veel verkocht hebben!

Geplaatst:

Hij stond indertijd op het forum te koop dus jullie waren al even stom als ik :D

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Wie geeft er nu zoveel geld aan een 4 cilinder oud wrak dat steeds kapot gaat, roest en geen hol vooruitgaat als je voor dat geld iets veel recenter, sneller, vetter kan kopen... Althans, zo dacht men vroeger, en terecht. :D

Geplaatst:

a34b12c9395ff999f6b5ffc3b6ad85c1.jpg

1ccd75b648778d6686e99ef1466b6d40.jpg

02cd22de7d4491b61a627d23e0be9a6a.jpg

7cae36fa198ffbb268eb3a3ab5fdf7bc.jpg

Geplaatst:

Een BMW 316TI compact, is dat een betrouwbare auto/ motor? Hoor er verschillende ervaringen over.

Geplaatst:

Vooral astmatisch.

Hangt vooral af van uw referentiekader, ik rij dagelijks met 98pk rond, dus naar mijn aanvoelen zou de 316ti een vlotte wagen zijn waarschijnlijk. En ik moet ook letten op mijn budget als student, zowel qua aankoop/ verbruik als verzekering. 

Ben momenteel op zoek naar een vervanger voor de Megane en de compact beantwoord aan veel mijn eisen: relatief klein maar toch voldoende ruim voor mijn postuur, benzine, vrij laag verbruik, best wat rijplezier, cruise control, goede cijfers qua belastingen/ verzekering en vrij sportief. Enige nadelen zijn voor mij dat hij best lelijk is, en er wat twijfels zijn over de betrouwbaarheid.

Andere auto die hoog op mijn lijst staat is de Honda Civic 1.6 110pk. Ziet er beter uit en is enorm betrouwbaar, maar daar mis ik dan weer de cruise control en het aanbod is niet zo groot.

Geplaatst:

OK, nu snap ik je situatie al wat meer. Niettemin: zo'n E46 compact is vrij zwaar, die atmo 1,8-liter doet daar niet veel in. Als ik me niet vergis is er dat ook eentje van de generatie met veel Valvetronic problemen. Mee opletten, dus. En nogmaals: verwacht geen snelle auto, zelfs geen vlotte. Je moet dat uitwringen om ietwat vooruit te gaan.

Eerlijk gezegd is een E36 compact dan nog zo tof. Rijdt (veel) leuker, zeker als je een 318ti zou nemen. Geen idee echter of je dat wil en hoe zich dat in prijs verhoudt.

En ja... die E46 compact is best 'n lelijk eendje. Voor hetzelfde geld moet je toch andere dingen vinden die even leuk rijden, denk ik dan? Van Honda's ken ik weinig - can't help you there.

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een E46 Compact, dat rijdt leuk! Is wel een 325ti, dus qua motor niet te vergelijken wel :)

Best neem je dan een 318ti, die zijn krachtiger en verbruiken hetzelfde.

E36 rijdt in feite plezanter, levendiger vanwege de E30 achteras.

Geef zeker eens je budget op, dan kunnen we beter inspelen op wat erin past ;)

Geplaatst:

Wie geeft er nu zoveel geld aan een 4 cilinder oud wrak dat steeds kapot gaat, roest en geen hol vooruitgaat als je voor dat geld iets veel recenter, sneller, vetter kan kopen... Althans, zo dacht men vroeger, en terecht. :D

So true ;)

• 4 weken later...
Geplaatst:

34f1127c2bebb5729d8af3884a80041c.jpg

abd29a62f9ddcbedb183c3b5c957eb7e.jpg

348b6cd1e2db881e41f5c2b607fc6291.jpg

2f2676aca486952d2b8be2c363fab1af.jpg

c80438667c9a2a1743d37a2a4fc895f0.jpg

820db60d2c812a96ad1016862c6b639f.jpg

Geplaatst:

Denk ik niet? 340i bestaat al he, maar dan 326pk en denk niet dat er een M340i zit aan te komen.

Geplaatst:

Denk het wel eerlijk gezegd,als BMW ergens een markt voor vindt dan maken ze het. En die zal er voor zo een M340i in de USA zeker zijn. Bij de E92 was daar ook al een een erg populaire 335is. Zeker nu ze meer "m-sport" modellen op de markt aan het brengen zijn lijkt het een logische keuze.

Geplaatst:

Een M340i zou een directe concurrent zijn van mijn C450. Ik kan het concept wel smaken, een 'light' M/AMG, die zich qua power net boven de de dikste niet M/AMG bevindt en toch voldoende afstand houdt met de echte, bepaalde leuke technische componenten overneemt, en visueel de nodige verschillen heeft met een gewone met M/AMG pakket.

Een M340i touring met 355pk, RWD en deftig sper zou heel zeker de nodige klanten verleiden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

_MG_9227.jpg

Licht <3

"en we gaan allemaal nekeer voor het vliegtuig gaan staan". Ik haat zo'n ongeïnspireerde kutfotografen.

Wat was er ook alweer zo speciaal aan jouw foto itt iemand die een foto neemt met een vliegtuig?

Geplaatst:

Een M340i zou een directe concurrent zijn van mijn C450. Ik kan het concept wel smaken, een 'light' M/AMG, die zich qua power net boven de de dikste niet M/AMG bevindt en toch voldoende afstand houdt met de echte, bepaalde leuke technische componenten overneemt, en visueel de nodige verschillen heeft met een gewone met M/AMG pakket.

Een M340i touring met 355pk, RWD en deftig sper zou heel zeker de nodige klanten verleiden.

Echt knap hoe zo'n M en AMG label straks niks meer voorstelt als er al gesproken wordt van light M/AMG modellen.  

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid