Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat hij buiten komt is an sich wel cool inderdaad. Maar pak hem dan mee naar een plaats waar hij thuishoort ipv te patsen in Knokke.

Wie zegt dat het om te patsen is? Dan zou hij waarschijnlijk een andere kar genomen hebben. Wie weet is hij nu gewoon met vrouwlief gaan shoppen/wandelen/eten en haalt hij daarom nog eens zijn auto uit. Ik vind dit echt super, waar de rit naartoe gaat is dan imo minder belangrijk... Kar wordt tenminste gebruikt.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zou daar echt eens mee willen rijden, moet zalig knallen zijn met die m20b25. Is dat eigenlijk een ragkar, die zich leent tot driftjes of eerder een cruiser ?

Neen, geen ragkar. Voelt absoluut niet zo aan. Eerder een sportieve cruiser.

Stuurt nochtans (zeer) snedig en met z'n korte wielbasis voelt die ook erg wendbaar aan. Maar heel wat bodyroll (zoals een E30) en het feit dat je weet dat je met iets bijzonders op baan bent, weerhoudt de verstandige/respectvolle bestuurder van zo'n ding af te raggen.

Geplaatst:

Dat hij buiten komt is an sich wel cool inderdaad. Maar pak hem dan mee naar een plaats waar hij thuishoort ipv te patsen in Knokke.

Voor hetzelfde geld woont die kerel daar in een van die appartementsgebouwen en heeft hij hem even daar gezet ipv in de garage...

Niet iedereen is in Knokke om te patsen he

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

fa47d1246c47e3a4d6933dd56f2211ae.jpg

7fc6d00b3de68f5cb5cc0825c31c4522.jpg

5d2c387e7415d00dcc9cbcd1cc368f74.jpg

a5e51e827119cbebf1bf9940d359781a.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Inderdaad, zalige afbeelding, is die te vinden zonder die tekst ?

Zou een heel leuke poster kunnen zijn voor op mijn kot te hangen.

Geplaatst:

Openen met paint, tekstvak omkaderen, knippen en klaar?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Stond vandaag in Knokke :inlove:

Volgens mij heb ik exact deze wagen gezien op Old Cars Rocking People in Bottelare dit jaar. 

Na wat pintjes liet die man zich al gemakkelijk verleiden om motor koud lekker af te trappen in neutraal. 

Zegt er iemand iets van, man repliceert "Dat is een BMW hé, dat kan daar tegen!"  :blink:

Geplaatst:

672cb887d7772b7dd6b02b8437933aec.jpg

8bbe80a27614b4beae9ecbec63c32807.jpg

1956 BMW 503 Coupe
Geplaatst:

Dat ziet niet uit, die groene bestickering met die blauwe accenten.

Geplaatst:

't Is dan ook maar hun bedrijfswagen... :lol:

Geplaatst:

1956 BMW Volga V12 Coupe

9a9a1ba331e9d0b5c72b357d733ca28b.jpg

b15f2bb0eae5b4cf3ea063333e0e7dd0.jpg

http://www.caranddriver.com/features/volga-v-12-coupe

This coupe takes a BMW 850CSi chassis (last built in '96), transmission, and engine and grafts on the unique body. It's not powered by a wheezing 70-hp four-cylinder lump but by a 380-hp V-12 BMW engine capable of hurtling it down Moscow's multilane highways at a claimed 150 mph. It is said to go from 0 to 60 mph in 6.3 seconds, performance that a KGB agent—even one equipped with the later 195-hp V-8-engined KGB version of the original Volga—would have, well, killed for.

Inside the car, above the leather-trimmed interior, a tiny plaque has been stamped into the car's plush roof lining, attesting to being handmade "for the owner Mr. D.Z." We never found out who the mysterious Mr. D.Z. was, but we were told he paid $500,000 for this special Volga look-alike. Hard to believe, but these are the new capitalists in Russia. The firm that produced the car is "A:Level" (meaning "No. 1, top drawer"), and it's a company where you need more than just dollars to drive away a car boasting its exclusive plaque stamped with your initials.

cd0504vl30-photo-452580-s-original.jpg

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Sharknose en gele lampen... Daaaaaamn!!! :inlove:

Wel een tikje gehad precies op de bumperhoek ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid