Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Niks meer voorstelt? Je weet niet wat je zegt. Kom maar eens rijden met mijn C450, dan weet je wat ik bedoel. Dat zijn toch al heel dikke auto's, die beter rijden dan 95% van wat er vandaag rondrijdt, maar een C63 is nog net dat beter en specialer.

Geplaatst:

AMG is zo standaard als de pest geworden als je nu ziet hoeveel mensen met een AMG pakket op hun A/C/E-klasse rond rijden en je amper het verschil ziet tussen een A180 cdi en een A45 AMG (wat ik nog altijd geen echte AMG vind). Dat is weer eigen aan deze tijd, dat alles flashy en dik moet zijn. 10 jaar geleden kon je ook een AMG pakket nemen op je E320/500 maar toen deed amper iemand dat. 

En dat BMW een M235i creëert snap ik best maar toch blijf ik het jammer vinden omdat je zulke mensen toch eerder in een M1/M2 moet kunnen duwen. Maar vandaag de dag, met alle wetgevingen, benzineprijzen, ... is het logisch dat die modellen er zijn.

Geplaatst:

Idd, die M en AMG paketten worden veel meer gekozen dan vroeger. Punt is dat deze paketten de auto's mooier maken in de ogen van de meeste mensen. Daar is imo ook niks mis mee, zolang er visueel duidelijk verschillen zijn met de echte. Langs de andere kant kan je vandaag met een echte ook minder opvallend de baan op.

Ook blijft er een serieus prijsverschil met de echte. Een C63 kost 25k euro meer dan mijn C450.

Geplaatst:

mag misschien ook in het Alfa Romeo topic, maar hier zal meer gelezen worden. :D

Romein was zijn licentie kwijt. (aalst was voor bmw vermoedelijk toch een kleine verouderde garage), en er zou/zal een nieuwe speler komen aan de albatros in haaltert.

romein ging dan de fiat alfa garage overnemen, want daar ging het wat slecht en zij gingen ze weer op de kaart zetten. en nu hoor ik van verschillende mensen dat alfa/fiat aalst ook zijn licentie kwijt is?

Geplaatst:

28c451528e791e91eb4a05305a25245c.jpg

47d054339ea5abd1045c4144185a730a.jpg

Geplaatst:

Die wielen op die E9, echt veel te groot, veel te weinig band en veel te weinig wheelgap. Das echt de proporties van een auto gans verkloten en 't is nog zo'n mooie auto.

Geplaatst:

Idd, die M en AMG paketten worden veel meer gekozen dan vroeger. Punt is dat deze paketten de auto's mooier maken in de ogen van de meeste mensen. Daar is imo ook niks mis mee, zolang er visueel duidelijk verschillen zijn met de echte. Langs de andere kant kan je vandaag met een echte ook minder opvallend de baan op.

Ook blijft er een serieus prijsverschil met de echte. Een C63 kost 25k euro meer dan mijn C450.

Als ge goed gaat zoeken leer je dat je een 190 na de officiele samenwerking en later overname van AMG door Mercedes kon voorzien van enkel het volledige bumperpakket van een echte 190E 3.0 AMG (dus enkel de 2de generatie) echter vind je die nooit origineel, niemand nam dat want dat was waanzinnig duur en ook 95% van de mensen kende het niet eens.

Wat je heel zeldzaam wel eens tegenkomt is dat er van fabriek af een 3.2 AMG blok was ingelegd en de originele 2.6 vervangen was. 

Wat ook wil voorkomen is dat er pre merger mengsels zijn van mensen die een mercedes hadden en dan naar de toen nog tuner AMG gingen voor wat opsmuk of meer maar das net hetzelfde als je nu naar een onafhankelijke tuner zou gaan, zeldaam.

Wat nu zeldzaam is is een Mercedes A klasse zonder opsmuk :D

Geplaatst:

C_X in een BMW topic :ninja:

Geplaatst:

C_X in een BMW topic :ninja:

Maar wel bezig over Mercedes :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Uiteraard! :D

Ela, ik heb wel ne E34 525TD touring gehad en nen E32 750i!!! Beiden waren een fiasco ma bon ik heb recht hier te wezen :D

Geplaatst:

Ik hoop nog altijd stiekem dat ze een piece unique gaan presenteren, die in beperkte oplage verkocht zal worden :D 

Geplaatst:

Porsche truuken dus

Geplaatst:

Ik hoop stiekem op dit

BMW-CSL-3.0-Hommage-R-concept-103-876x53
BMW-CSL-3.0-Hommage-R-concept-105-876x53
BMW-CSL-3.0-Hommage-R-concept-111-876x53

BMW-CSL-3.0-Hommage-R-concept-112-876x53

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

maar toen werd het dit:

bmw-vision-100-years-002.jpg

:sick:

Geplaatst:

Stevig, M4-look is wel :fp:

Dit in onopvallende kleur en kleine velgjes  :P

12805984_10154615256569128_6077083942797

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

maar toen werd het dit:

bmw-vision-100-years-002.jpg

:sick:

Ik zeg het niet snel van een BMW, maar wat een spuuglelijk kot is me dat...

Had echt veel meer verwacht voor een 100jaar...

Geplaatst:

Voorbumper en grille komt van een echte M denk ik.

Geplaatst:

Nee, gewoon mistlichten verwijderd en aftermarket splitter.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid