Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Geplaatst:

Al de BMW hommage concepten

Mijn blijven de 328 hommage en M1 hommage

BMW-Hommage-cars-2.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

BMW-2002-Hommage-2016-Live-Fotos-ConcorsBMW-2002-Hommage-2016-Live-Fotos-ConcorsBMW-2002-Hommage-2016-Live-Fotos-Concors

Velgen mogen wel in productie van mij

Geplaatst:

4.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Geplaatst:

'7

Waarom dat accentje eigenlijk vóór de zeven? Allez, eigenlijk zou het toch 7' moeten zijn, omdat je de cijfers na de 7 weglaat? :ninja:
Geplaatst:

Omdat dat ook zo geschreven wordt. Men schrijft bv ook correct "shooting brake" terwijl dat eigenlijk nonsens is qua betekenis.

Geplaatst:

26594982633_a4294ed8f9_k_d.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Staat die laatste niet meer in't museum dan? Stond er in september nog.

Link werkt helaas niet.

Gast exTB
Geplaatst:

Staat die laatste niet meer in't museum dan? Stond er in september nog.

Link werkt helaas niet.

Ben nog niet in museum rond geweest, maar kan mij wel inbeelden dat die dat van tijd tot tijd veranderen.

En bij elke link die ik post, wordt er om 1 of andere reden de postfix "%C2%A0" aan toegevoegd, ook al staat die er niet bij de geposte link. Als je die weghaalt, kom je dus op de pagina...

Geplaatst:

Kijk anders eens een paar posts terug.

;)

Naar die link die niet werkt? :D

Geplaatst:

Die gast zit bang in z'n eigen auto. Heeft er nog nooit een bocht mee genomen hoor je hem zo ongeveer zeggen in't eerste deel. Leuk om te zeggen op cafe, 800 pk. Maar op zo'n wegen kan hij niemand volgen wegens geen verstand van bochten nemen...

Geplaatst:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=225230187

Eeh? Ik wist helemaal niet dat je in de '5 een beige stuur kon krijgen? Is dat origineel/standaard? Is dat zo'n Lifestyle edition, ik dacht dat je dat bij de '3 tijdelijk ook kon krijgen met een beige interieur incl. beige stuur?

(ik vind 't verschrikkelijk lelijk, maar 'k wist gewoon niet dat 't bestond, daarom vraag ik er 'es naar)

Geplaatst:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=225230187

Eeh? Ik wist helemaal niet dat je in de '5 een beige stuur kon krijgen? Is dat origineel/standaard? Is dat zo'n Lifestyle edition, ik dacht dat je dat bij de '3 tijdelijk ook kon krijgen met een beige interieur incl. beige stuur?

(ik vind 't verschrikkelijk lelijk, maar 'k wist gewoon niet dat 't bestond, daarom vraag ik er 'es naar)

In de F10/11 pré-LCI kon je zo'n beige dashboard krijgen icm Oyster leder, zoals @@Salokin nog heeft gehad in z'n 550i. Maar een beige stuur heb ik nooit geweten.  :huh:

In de F30/31 kon je in de eerste modeljaren een beige stuur krijgen in de Modern Line. (of was het bij die Line zelfs verplicht samen met beige bovenkant van het dashboard, zelfs in een voor de rest zwart interieur...)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid