Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een gewone Ghost vind ik duf. :oops: Een Wraith daarentegen :shock: maar dan spreek je wel over een andere prijsklasse, denk ik.

Geplaatst:
Zojuist zei BMWMB:

Bij mij is het de spraakkunst, bij u de looks. :D :ninja:

Ik denk dat ik je niet goed begrijp: ik zié eruit als een pastoor? :shock:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Just now, gTa said:

Een gewone Ghost vind ik duf. :oops: Een Wraith daarentegen :shock: maar dan spreek je wel over een andere prijsklasse, denk ik.

Geloof ik niks van! Ik vind ze zo op foto ook wat saai er uit zien maar als je dat in het echt ziet rijden dan is het echt indrukwekkend. Zeker zo'n duo-tone. 

Dat is zoals de enkelen op dit forum die zeggen dat ze Veronique de Cock maar niks vinden tot ze voor hun neus staat. Dan zijn ze verkocht. :D 

Geplaatst:

You might be right. Ook wat VdC betreft. :D

Die die jij daar toont vind ik duf, dat alvast wel.

Geplaatst:
12 minutes ago, gTa said:

Nee, ik zou idd b.v. een RS6 verkiezen, alleen al omwille van de koetswerkvorm, maar ook omdat 'ie zo denderend sexy is (that hipz :toere: bro :shock: a-mai), omdat 'ie zeer emotioneel is qua sound, ... om véél redenen. Geen idee of ik een RS6 Performance zou nemen, ik zou dat énkel doen wanneer ik de gesmede 20" mag speccen en het standaard koetswerkpakket met chroom rond de ramen en zonder dat opzichtig QUATTRO-ding in z'n snuit. Alleen 't interieur staat me minder aan, da's echt verouderd en heb ik nooit écht knap gevonden, 't is me wat oncoherent en te golvend en "verspielt". En we mogen dan wel eens lachen met BMWMB z'n besluitloosheid en pastoorsspraakkunst, maar 'ie heeft wél gelijk dat het een beetje beroerd is om 150k te dokken voor zo'n spel en dan een plastic dashboard te krijgen, zeker als je ziet hoe verdomde knap een Alpina B5 interieur in Lavalina II is :inlove: qua afwerking.

En 't zal wel zijn dat iemand die toch in die luxelimo categorie shopt, eigenlijk niet om een S-klasse heen kan. Zou ook mijn keuze zijn (in concurrentie met een '7). Alleen op dat vreselijke interieur (dashboard, stuur, zetelpatronen, ...) knap ik af, wat een hoerenkot zeg. :oops: 

Akkoord dat het RS6-interieur hopeloos verouderd is, maar dat geldt voor een B5 net zo. En inderdaad, voor dat geld mag je verwachten dat je interieur deftig aangekleed is, maar dat kan op een RS6 toch ook, desnoods via Exclusive? Ik kan me niet voorstellen dat je geen lederen dashboard kan bestellen, bijvoorbeeld?

Geplaatst:

Nope. Tenzij aftermarket, dat wel uiteraard.

De A6 z'n innerlijke is outdated, ja, maar dat van de uitgaand '5 vind ik moderner en vooral veel opgeruimder, coherenter gestyled ogen. Daar kan ik nog 10 jaar gelukkig mee zijn. Steek dat in full leder, van beneden tot boven, en daar is toch niks op aan te merken?

Geplaatst:

Wel zal het dashboard van de RS6 niet rammelen. :)

Geplaatst:

Wie zegt dat?

Geplaatst:
Zojuist zei Davy_:

Wie zegt dat?

Rustig maar Davy, dat van bmw rammelt ook niet.

Geplaatst:
7 minuten geleden zei BMWMB:

Wel zal het dashboard van de RS6 niet rammelen. :)

Zijt ge zeker dat 't bij u uit 't dashboard komt? (ik keek wel eens naar dat videootje van je maar kan daar absoluut niet op uitmaken van waar het geluid komt, natuurlijk)  Bij m'n schoonpa z'n C zat er ook één of enkele vervelende trillingen (niet echt rammels, eerder vibratie-trillingen) en die zijn er nu allemaal uit. Interieur is rock solid stil, zoals het hoort. Volgens wat 'ie zegt zouden ze bij de garage gezegd hebben dat ze weten wat de oorzaak is, omdat er vrij veel auto's zijn waarbij het voor komt, blijkbaar zouden alle garages wel enkele C hebben die daarvoor terug binnenkomen. Het zou gaan om enkele plaatsen waar kabelbundels tegen iets aan trillen/schurken. Zowel onder de voorzetels (?) als in de deurpanelen (?) als in het dashboard. Meer details heb ik ook niet. Misschien weet @carlito meer?

Geplaatst:

En nu werkt die godverdommese mention weer niet. Wat voor 'n fuckforum (technisch gezien dan) is dit toch? :D 

@carlito

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 minuten geleden zei gTa:

Zijt ge zeker dat 't bij u uit 't dashboard komt? (ik keek wel eens naar dat videootje van je maar kan daar absoluut niet op uitmaken van waar het geluid komt, natuurlijk)  Bij m'n schoonpa z'n C zat er ook één of enkele vervelende trillingen (niet echt rammels, eerder vibratie-trillingen) en die zijn er nu allemaal uit. Interieur is rock solid stil, zoals het hoort. Volgens wat 'ie zegt zouden ze bij de garage gezegd hebben dat ze weten wat de oorzaak is, omdat er vrij veel auto's zijn waarbij het voor komt, blijkbaar zouden alle garages wel enkele C hebben die daarvoor terug binnenkomen. Het zou gaan om enkele plaatsen waar kabelbundels tegen iets aan trillen/schurken. Zowel onder de voorzetels (?) als in de deurpanelen (?) als in het dashboard. Meer details heb ik ook niet. Misschien weet @carlito meer?

Klopt, maar zo klonk het op dat filmpje niet

Geplaatst:
6 minutes ago, gTa said:

En nu werkt die godverdommese mention weer niet. Wat voor 'n fuckforum (technisch gezien dan) is dit toch? :D 

@carlito

Niet zo neuten vent. Je kunt zelfs niet taggen op seniorennet. 

Geplaatst:

Ik ben daar geen lid, dus je vergelijking spreekt me niet aan. :D

Geplaatst:

Ik heb 2 weken gereden met een KW V3 verlaagde beenharde oud model 3 jaar oude A4 Avant, zonder rammels...

Geplaatst:
3 minuten geleden zei gTa:

2016-11-07%2020_54_25-www.pastoorsnet.be

Och, hebben ze daar ook regelmatig voor dat de website offline is? Dragonfly zal ook webmaster zijn zeker!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Het is pas frustrerend als je de muziek harder zet om rammels te verbergen, maar vervolgens alles nog harder begint te rammelen :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
3 minutes ago, Vicious said:

Och, hebben ze daar ook regelmatig voor dat de website offline is? Dragonfly zal ook webmaster zijn zeker!

Grof :D 

Geplaatst:
2 minuten geleden zei Vicious:

Ik durfde niet klikken op de suggestie pastorsnet.com uit angst dat het één of andere vreselijke fetishsite zou zijn. :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid