Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanaf morgen rond een uur of 9 zeker?

Geplaatst:
42 minuten geleden zei DDke:

Vanaf morgen rond een uur of 9 zeker?

Aha, dus ik kan al bestellen,met salonkorting, voor levering na de zomer?

Geplaatst:

Of deLCI is nu al in productie natuurlijk, gaat er dan niets veranderen na de zomer?

Geplaatst:
1 hour ago, krikke said:

Aha, dus ik kan al bestellen,met salonkorting, voor levering na de zomer?

Wat ik bedoelde: vandaag zijn ze dicht, morgen zijn ze open. Ik neem aan dat je idd al een auto voor na de zomer kan bestellen?

Geplaatst:
12 minuten geleden zei DDke:

Wat ik bedoelde: vandaag zijn ze dicht, morgen zijn ze open. Ik neem aan dat je idd al een auto voor na de zomer kan bestellen?

Buiten de openingsuren weet je dus van niks :). Wat een boeltje ook met al die LCI modellen, nu gaat er blijkbaar ook een 2e LCI komen van de 1 en 3 reeks.

Geplaatst:
5 uur geleden zei krikke:

Weet er iemand vanaf wanneer je de 4 GC LCI kan bestellen?

Productie stopt dus blijkbaar in februari:

The MY2017 4 Series and M4 end production in February 2017. This would normally be a sure indicator that their LCI, which we know from prior information comes at the start of MY2018, will be from March 2017. However, late breaking information from BMW NA has revealed that they will instead wait until July to introduce the new MY2018 models. This means there will be a four month gap in production from the end of MY2017 to the beginning of MY2018.

Geplaatst:

2epuas8.jpg

Wat een groei, ik denk niet dat de busjes en voortrekkers vlug gaan verdwijnen.

Geplaatst:

Ik neem aan dat de wereldwijde verkoop is? Wat is de bron? Is er opsplitsing beschikbaar volgens model of segment oid?

Geplaatst:
41 minuten geleden zei gTa:

Ik neem aan dat de wereldwijde verkoop is? Wat is de bron? Is er opsplitsing beschikbaar volgens model of segment oid?

Wereldwijd ja.

In België benz 2e met 30-35k stuks

Geplaatst:

LCI gezien vandaag op 4-reeks. Is minimaal, nieuw kleur (Valencia orange-achtig), licht hertekende voorbumper, nieuwe velgen en zichbaar anders is de LED-achterlichten. Vooraan krijgen ze ook Iconic-design.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geen lelijke oranje pinkers meer?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 uur geleden zei Stancke:

LCI gezien vandaag op 4-reeks. Is minimaal, nieuw kleur (Valencia orange-achtig), licht hertekende voorbumper, nieuwe velgen en zichbaar anders is de LED-achterlichten. Vooraan krijgen ze ook Iconic-design.

En de achterlichten zouden plug-and-play zijn met de pre-LCI. Hoef ik mijn showroomwagens niet weg te smijten.

Geplaatst:
1 uur geleden zei Tommie:

En de achterlichten zouden plug-and-play zijn met de pre-LCI. Hoef ik mijn showroomwagens niet weg te smijten.

Bedankt Tommie, vanaf wanneer is die leverbaar? Weet jij toevallig ook wanneer de nieuwe X3/ X4 komt?

Geplaatst:
59 minuten geleden zei krikke:

Bedankt Tommie, vanaf wanneer is die leverbaar? Weet jij toevallig ook wanneer de nieuwe X3/ X4 komt?

Nieuwe X3 nog dit jaar bestelbaar. Ik heb 2 productieslots gekregen om nog in 2017 te kunnen leveren.

Geplaatst:

Wat een heerlijke stance. [emoji7]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat een heerlijke stance. [emoji7]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Eigenlijk is een M3 veel dikker dan een M4.. zonde dat ze geen break maken ook..

Geplaatst:

M4 is ook heel dik ze.[emoji7] [emoji7]

Geplaatst:

Die M3 is jammie!!!

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid