Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat een mottig krel en zonde om zo'n machien te mismeesteren.

Geplaatst:

Nieren sluiten niet aan tegen de motorkap. Als je dan toch kiest voor een andere bumper, zorg er dan minstens voor dat 'm past.

Geplaatst:

Dat is waarschijnlijk de bedoeling.  Wat extra lucht naar de motor omdat de nummerplaat voor de luchtinlaat hangt. :D

Geplaatst:

De wielen? Ideaal qua grootte.

Zeer knappe velg ook. Enkel die striping is minder mijn ding.
Geplaatst:

M6 Gran Coupe Manual in de kleurencombo van de B6. En fuck it, zet die Alpina-velgen er ook maar gelijk onder. 

Die reviews van MotorTrend sporen echt niet trouwens. Heb echt geen idee waarom de Alpina die test gewonnen heeft. 

En voor ik het vergeet: FUCK JONNIE LIEBERMAN. Kerel mag echt shterven.

Geplaatst:

't Staat je vrij om te argumenteren waarom de M6 beter is dan de B6.  Als je ze beide gereden hebt. :D

Geplaatst:

Eerst en vooral, heb met geen van beiden gereden, maar baseer mij gewoon puur op deze review.

Waarom M6 beter is:

1. Dual clutch met schakellepels  (en niet van die idiote drukknoppen die op 1 of andere manier niet ter sprake komen)

2. Manuele optie verkrijgbaar (!)

3. RWD

4. Carbon dak --> lager zwaartepunt

5. Veel minder turbo lag

6. Is gewoon sneller

7. "Falls apart on a backroad." - "It's such a great car to drive at 5/10 - 4/10 and then it just kinda fills apart." Lekker.

8. En op 1 of andere manier wint de B6 dan toch op het circuit. (Ook al zeggen de beelden en voorafgenoemde elementen exact het tegenovergestelde)

Review trekt op geen kloten.

Geplaatst:
Op 9-12-2016 om 12:04 zei Tom Bentley:

4. Carbon dak --> lager zwaartepunt

Hahah. Ja dat ga je voelen, die 6 of 9 kilo op die hele auto, waardoor het zwaartepunt mogelijks met een mm of 2 (misschien zelfs bijna 3 OMG) zakt. :D

Geplaatst:

M6 manueel te krijgen? Nee toch?

Geplaatst:
M6 manueel te krijgen? Nee toch?

In de States wel.
Geplaatst:
Op 11-12-2016 om 13:51 zei Soul:

classic-car-remise-23-1440x960.jpg

Mooi speelgoed. Weet je ook wat voor auto daar achter staat?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Iemand foto's van een F30 in champagne quartz met sattelbraun interieur?

Geplaatst:

Kwam hier daar subiet een E60 aan die duidelijk een V8 sound had, maar veel meer 'uneven beat' en diepe brom dan mijn 750i :huh:

Hadden die dingen een andere uitlaat?

Geplaatst:

Degene die een M2 kocht, is dus gejost.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid