Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Daar gaat eentje in Vertrieb M GmbH serieus vloeken :huh:

Geplaatst:

Dat b58 blok lijkt inderdaad uit het goede hout gesneden :up:

Geplaatst:
20 uur geleden zei The Swede:

Kwam hier daar subiet een E60 aan die duidelijk een V8 sound had, maar veel meer 'uneven beat' en diepe brom dan mijn 750i :huh:

Hadden die dingen een andere uitlaat?

Andere uitlaat sowieso, maar niet in de zin van "veel luider" o.i.d. neen. Zeer veel kans dat die dus een aftermarket uitlaat of demper had steken. Er rijdt hier in de buurt een E65 750i rond zoals de jouwe, ook zwart met shadow line langs buiten, ook 20" maar een andere styling. Heeft twee hele dikke eindpijpen zitten (een beetje zoals de Alpina E65 die had, niet helemaal gelijk maar 't lijkt erop) en die klinkt absurd lekker. Enorm veel uneven beat, echt een pure oldschool V8 roffel. Best luid ook. Heerlijk. :inlove: 

Geplaatst:

340i op 19" BBS LM

31250555430_26f1b99613_c.jpg

31623134685_c6b3040fd1_b.jpg

31152933973_f7ebf94ec6_c.jpg

31814536672_5dd8bba7c7_c.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
19 uur geleden zei gTa:

Oeh :inlove: 

9e46709642eec5b7131c3d884bb05d36.jpg

Er staat eentje in Autoworld voor 100 years Bie Em Dobbeljoe. Voor de rest was het dees jaar spijtig genoeg de moeite. :(

Geplaatst:

de0daf5a1d6dfb137573b64556f1fa07.jpg

ec171d28d2fb1265a834ff9e7d78b584.jpg

1959 BMW 3200 by Vignale, one produced.

50fbecc937ff6c9fbeda3b74d840b654.jpg

BMW Turbo X1 concept car

Geplaatst:

Hè, ik zie dat de huidige X5 ook met 4-liter V8 geleverd wordt? Zelfs in Europa?

2017-01-02 13_44_02-RealOEM.com - Select Your BMW Model.jpg

Iemand die weet wat het verschil is tussen die 3 modellen "50iX"?

Edit: ik vind niks over de 4-liter versie, tenzij één forumpost ergens die stelt dat die 4-liter versie "hides in plain sight". Niemand die weet voor welke markten die wordt gemaakt? Als ik google op N63B40 kom ik nogal wat Russische posts tegen (maar ook niet zo bijster veel).

Geplaatst:
Op 12/30/2016 om 13:10 zei Bouncing Bullet:

Er staat eentje in Autoworld voor 100 years Bie Em Dobbeljoe. Voor de rest was het dees jaar spijtig genoeg de moeite. :(

In BMW Welt staat er ook een ten toon. Of stond. 2 maand geleden. Misschien is't wel dezelfde.

Geplaatst:
33 minuten geleden zei Le Capri Mauve:

In BMW Welt staat er ook een ten toon. Of stond. 2 maand geleden. Misschien is't wel dezelfde.

Nee die in Autoworld is een zilvergrijze. In BMW Welt staat er een witte en een gele.

Geplaatst:
3 uur geleden zei gTa:

@Tommie @Phil

Al geweten wanneer de facelift van de X5 komt?

Niet wellicht.

2 uur geleden zei gTa:

Hè, ik zie dat de huidige X5 ook met 4-liter V8 geleverd wordt? Zelfs in Europa?

2017-01-02 13_44_02-RealOEM.com - Select Your BMW Model.jpg

Iemand die weet wat het verschil is tussen die 3 modellen "50iX"?

Edit: ik vind niks over de 4-liter versie, tenzij één forumpost ergens die stelt dat die 4-liter versie "hides in plain sight". Niemand die weet voor welke markten die wordt gemaakt? Als ik google op N63B40 kom ik nogal wat Russische posts tegen (maar ook niet zo bijster veel).

Eerste keer dat ik daar van hoor ook...

Geplaatst:
4 uur geleden zei BlackFox:

Niet wellicht.

Sorry dat ik niet aan jou dacht om te mention'en. :oops:

Bedoel je: er komt wellicht geen facelift, of 't is nog niet geweten?

Geplaatst:
Sorry dat ik niet aan jou dacht om te mention'en. :oops:
Bedoel je: er komt wellicht geen facelift, of 't is nog niet geweten?

Geen LCI bij mijn weten, maar de release van de nieuwe X5/X6 komt iets vroeger.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geen LCI? Dat is toch ook een first?
Slaat het huidige model niet aan?

Geplaatst:

Ik vind van wel. Da's niet enkel looks, da's ook onderhuids. Zoals de volledig nieuwe ICE-generatie (nav/idrive) met de LCI van '3 en '5. En bij de '5 vond ik de LCI qua looks erg significant. (Minder met M Pack uiteraard, maar da's vaak zo.) Vaak ook nieuwe motoren (b.v. 35i werd 40i bij de '1/'2/'3/'4).

Geplaatst:

@gTa

Geen LCI... 2018 brengt een compleet nieuwe X5 op CLAR-architectuur. Of dat eind 2018 of begin 2018 zal zijn, laat ik nog in 't midden.

Hij zal er echter niet ingrijpend anders uit zien.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
23 minuten geleden zei Tommie:

@gTa

Geen LCI... 2018 brengt een compleet nieuwe X5 op CLAR-architectuur. Of dat eind 2018 of begin 2018 zal zijn, laat ik nog in 't midden.

Hij zal er echter niet ingrijpend anders uit zien.

Thanks, da's ook een first. CLAR, straks even Googlen.

Is die keuzeie (deels) mee bepaald door de toch wel mid-koers veranderde strategie van BMW (bijsturen in visie/beleid inzake i8/sportwagen) of staat dat er los van?

Geplaatst:
20 minuten geleden zei gTa:

Thanks, da's ook een first. CLAR, straks even Googlen.

Is die keuzeie (deels) mee bepaald door de toch wel mid-koers veranderde strategie van BMW (bijsturen in visie/beleid inzake i8/sportwagen) of staat dat er los van?

PM. ;)

Geplaatst:

Weet er iemand vanaf wanneer je de 4 GC LCI kan bestellen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid