Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
17 uur geleden zei Stancke:

"As the UKL platform is only compatible with four-cylinder engines, that means the next flagship M140i will have to ditch its sonorous straight-six engine in favor of a turbocharged four-cylinder. The all-wheel drive xDrive system will continue to be offered on certain models."

:mellow:

Dan hoop ik dat mijn M135i enkel nog maar in waarde zal stijgen

Geplaatst:

Ik placht te zeggen: "zet hem dan maar op je erf neer in plaats van mee te raggen", maar ik herinnerde me plots hoe het jouw 156 vergaan is op dat erf van jou. Toch maar niet, dan.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Vandaar dat ze er nog rap een 2de facelift op smyten, ze zyn er nog niet helemaal uit ^_^

Geplaatst:
1 uur geleden zei VanCamel:

Vandaar dat ze er nog rap een 2de facelift op smyten, ze zyn er nog niet helemaal uit ^_^

i + j =/= y

Bedankt

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:

F20, 3 jaar oud. Is het een gekend probleem dat de airco het dan al eens regelmatig laat afweten?

Geplaatst:
12 uur geleden zei Stijn:

BMW 330e, do's & dont's?

Veel kilometers: DON'T (>30.000 per jaar)

Voor de rest veel DO'S, vooral toch als firmawagen, als particulier heb je er in myn ogen weinig voordeel aan...

Geplaatst:
Veel kilometers: DON'T (>30.000 per jaar)
Voor de rest veel DO'S, vooral toch als firmawagen, als particulier heb je er in myn ogen weinig voordeel aan...

't Is een firmawagen, rond de 25 000 per jaar.

Geplaatst:

't Is een firmawagen, rond de 25 000 per jaar.

Is opt randje, maar zeker doenbaar... Hou er rekening mee dat er een tank in zit van 35l en dat als je niet vaak oplaadt je meer zult moeten gaan tanken (logisch ook)
Geplaatst:

35l pff hoe komen ze er op, de normale tank is al te klein.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uur geleden zei Davy_:

35l pff hoe komen ze er op, de normale tank is al te klein.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Ik vermoed dat dat met plaatsgebrek/gewicht te maken heeft, maar de hoofdreden die ik gekregen heb is dat er een inoxe tank is gebruikt omdat de wagen - als hy elektrisch rydt - letterlyk 0gr mag uitstoten in Amerika. Een kunststoffen tank zou een beetje "ademen" en daarom een lichte uitstoot hebben...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 hour ago, VanCamel said:

Ik vermoed dat dat met plaatsgebrek/gewicht te maken heeft, maar de hoofdreden die ik gekregen heb is dat er een inoxe tank is gebruikt omdat de wagen - als hij elektrisch rijdt - letterlijk 0gr mag uitstoten in Amerika. Een kunststoffen tank zou een beetje "ademen" en daarom een lichte uitstoot hebben...

Graag gedaan

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:
1 minuut geleden zei vince522:

Graag gedaan

?

Geplaatst:

My god (hier is een y wel van toepassing)

Ik zal er in de toekomst een beetje op proberen te letten, ist goe? Zagemannen [emoji849]

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:
17 minuten geleden zei VanCamel:

My god (hier is een y wel van toepassing)

Ik zal er in de toekomst een beetje op proberen te letten, ist goe? Zagemannen emoji849.png

Doe je dat eigenlijk ook als je een klant mailt?

Geplaatst:
Doe je dat eigenlijk ook als je een klant mailt?

Als dat via de GSM is, durft dat wel eens te gebeuren ja... Op de pc heb ik dat "probleem" niet :)
Geplaatst:
7 uur geleden zei Polygoon:

Kan @dragonfly niet gewoon een replace all "y" > "ij" doen? 

Neen :P 

Geplaatst:
28 minuten geleden zei dragonfly:

Neen :P 

Oei, dan moeten we een IT'er gaan zoeken ofwat?

:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

'5 touring op "stomme" AEZ-velgen (model Antigua)

$_57.jpg

$_57.jpg

8,5Jx20" ET33 vooraan
9,5Jx20" ET40 achteraan

Ik vind het vet. :oops:  Wat meer diepte in de velg dan de de Styling 312 van BMW zelf. Gaat de auto goed af, imo.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Prachtige velgen...voor op een sedan/coupe.

Hou toch meer van een conservatievere approach op een Touring. #tjevenshtreken

Geplaatst:

Een dikke break is zo vet. :inlove:  Zie RS6, zowel huidige als alle vorige generaties. Laatste RS4 was ook compleet absurd qua looks. :inlove:  De F11 '5 kan gerust wat stance gebruiken, imo.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid