Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lifestyleforum !

:lol:

Geplaatst:

Tsja, voor een rustige rit moet ge bij mij zijn...

Geplaatst: (aangepast)
20 uur geleden zei brjefs:

Wel raar om zo'n dingen op een autoforum te lezen :lol: 

Beetje met het gedacht dat er een vrouw en 2 kinderen thuis zitten te wachten,dat speelt voor mij een grote rol.

aangepast door zeramed
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
18 uur geleden zei Soul:

Lifestyleforum !

:lol:

Hoor die rechtdoorhelden eens!

De echte rijders houden zich gewoon niet bezig met dat rechtdoorgedoe :)

Geplaatst:

Afgelopen week nog een nieuwe 5 gezien voor de eerste keer. Heel heel onopvallend dit model, het leunt echt dicht aan bij een FL van het vorige. 

Geplaatst:
On 21/03/2017 at 5:17 PM, Le Capri Mauve said:

ach man fuck off :) 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
On 21/03/2017 at 4:50 PM, zeramed said:

Beetje met het gedacht dat er een vrouw en 2 kinderen thuis zitten te wachten,dat speelt voor mij een grote rol.

Gelukkig heb ik maar 1 kind dat zit te wachten.

:P 

Geplaatst:
On 3/21/2017 at 5:17 PM, Le Capri Mauve said:

Sewes ne rechtdoorheld op uw bakkes!

Op 21-3-2017 om 17:17 zei Le Capri Mauve:

wie zegt dat dit rechtdoor was? en wie zegt dat er niet in bochten snel gereden wordt. met mijn firma camionettes ben ik menig sportief rijder voorbij gegaan in bochten (vooral in zaventem). de grote jan uithangen door aan 140-150 mij voorbij te vliegen voor de bocht, in de bocht haal ik ze dan in aan 120 (ik rem niet want heb een tamme diesel camionette), en het eerste recht stuk vliegen ze mij weer voorbij. ik heb altijd zwakke motoren gehad, dus ik kan niet acceleren.

met mijn ascona 1.6S vroeger reed ik altijd zo hard als de auto kon, en heb veel op/afritten met piepende banden genomen

aangepast door fcapri

Hoort dat, hebde gijlie daar nu drie dagen met glazige ogen op zitten staren voor dat midden in de nacht zo'n reactie begon te kommen van 'he wacht es, ja maar, ola, dat gaat hier zomaar niet eh!' ?

En waarom moet ik nu denken aan die oude reclame van

aangepast door Le Capri Mauve
Geplaatst:
4 uur geleden zei fcapri:

wie zegt dat dit rechtdoor was? en wie zegt dat er niet in bochten snel gereden wordt. met mijn firma camionettes ben ik menig sportief rijder voorbij gegaan in bochten (vooral in zaventem). de grote jan uithangen door aan 140-150 mij voorbij te vliegen voor de bocht, in de bocht haal ik ze dan in aan 120 (ik rem niet want heb een tamme diesel camionette), en het eerste recht stuk vliegen ze mij weer voorbij. ik heb altijd zwakke motoren gehad, dus ik kan niet acceleren.

met mijn ascona 1.6S vroeger reed ik altijd zo hard als de auto kon, en heb veel op/afritten met piepende banden genomen

Da's wel herkenbaar ja. Als er ene u vlak voor den afrit aan 150 passeert weet ge dat ge prijs hebt in de bocht. Maar ge moet u hier niet echt bewijzen hoor , ik weet al dat ge kunt rijden :)

Geplaatst:

Wat een haantjesgedrag hier! :lolz: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

In de BMW thread op een snelle-auto-forum had ik eigenlijk wat heftiger reacties verwacht :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

BMW E9 3.0 CSL Art Car:

BMW E9 3.0 CSL Art Car:

1,748 отметок «Нравится», 24 комментариев — Courtney Cutchen (@misscourtneymae) в Instagram: «The name is Suave, Dr. Suave. #bmw #bmwclassic #vintagemodders #joyofmachine #ccfoto»:

9,788 Gostos, 30 Comentários - LoweredLifestyle.com ◀️ (@loweredlifestyle) no Instagram: "@carsdl93 #loweredlifestyle":
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
51 отметок «Нравится», 2 комментариев — LA, Cars & Cats (@johnatron77) в Instagram: «Took the old girl out to Joshua Tree for the weekend. #bmw2002tii #bmw2002 #bmwlife #bmwnation #bmw…»:

SICK BMW Z8  #windscreen http://www.windblox.com:

BMW 8-series, my dream classic car collection!:
Geplaatst:
Op ‎1‎/‎04‎/‎2017 om 21:49 zei Soul:

9,788 Gostos, 30 Comentários - LoweredLifestyle.com ◀️ (@loweredlifestyle) no Instagram: "@carsdl93 #loweredlifestyle":

Op ‎1‎/‎04‎/‎2017 om 22:11 zei Soul:

SICK BMW Z8  #windscreen http://www.windblox.com:

Soms zou je toch beter eens niet posten... :fp:

Geplaatst:

Ik moet binnenkort op een M62 740i een waterpomp vervangen, blijkbaar is dat OEM met plastieken schoepen en nogal een zwak punt. Weet iemand of er betere aftermarket waterpompen bestaan, al dan niet met metalen schoepen? 

Geplaatst:

"As the UKL platform is only compatible with four-cylinder engines, that means the next flagship M140i will have to ditch its sonorous straight-six engine in favor of a turbocharged four-cylinder. The all-wheel drive xDrive system will continue to be offered on certain models."

:mellow:

Geplaatst:

Was te denken, standaard ook FWD zeker?

Geplaatst:

Toch nog niet zeker?

Zolang er geen testmules rijden blijf ik hoopvol.

Geplaatst:

Ik reed pas achter een 435i waarvan enkel de rechtse uitlaat zwart was... Hebben ze allemaal veronderstel ik? Geef me dan maar gewoon fake endtips.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid