Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 minute ago, gTa said:

Een dikke break is zo vet. :inlove:  Zie RS6, zowel huidige als alle vorige generaties. Laatste RS4 was ook compleet absurd qua looks. :inlove:  De F11 '5 kan gerust wat stance gebruiken, imo.

Als de rest in verhouding is ok, maar vind dit toch een beetje too much voor op een standaard m-pakket.

Geplaatst:

Ik zou 't vermoedelijk ook niet doen, puntje bij paaltje, maar ik vind 't wel erg vet staan. :inlove:  Een M550d touring staat op de optionele 20" trouwens bijna even dik. Da's dan wel OEM (maar velgstijl is wat anders, imo al even opvallend).

$_57.jpg

Geplaatst:

Had het trouwens gewoon over de grootte, velgdesign is echt top. 

Kan niet veel, om niet te zeggen geen, auto's bedenken waar ik zelf 20 inchers op zou zetten.

Geplaatst:

Ik op de RS6. De standaard 20" in plaats van de optionele 21". :inlove: 

$_57.jpg

Zo absurd vet. :inlove: 

Ik zou ook 20" (of zelfs groter) willen op de meeste full size SUV/SAV. Op een Volvo V90 ook, misschien zelfs 21". Op een nieuwe E break ook. Zelfs op "mijn" Alpina B3 S touring zou ik vermoedelijk niet downsizen naar de 19" maar de std 20" laten zitten. Enz....

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
On 4/11/2017 at 4:35 PM, VanCamel said:

Is opt randje, maar zeker doenbaar... Hou er rekening mee dat er een tank in zit van 35l en dat als je niet vaak oplaadt je meer zult moeten gaan tanken (logisch ook)

41, niet?

Geplaatst:

Kan niet veel, om niet te zeggen geen, auto's bedenken waar ik zelf 20 inchers op zou zetten.

Ik had 20" liggen op mijn E90 [emoji1]

Geplaatst:
41, niet?

In de cataloog staat 35, heb hem al eens bijna volledig leeg gereden en dan kon ik ietsje meer tanken, maar 41 lijkt me veel...

Geplaatst:

tank 35liter en een 3-4liter in de vulbuis. bijkomend gaan fabrikanten altijd nog een reserve inbouwen. heb een renault ooit leeggereden, tankkaart deed het niet waar ik was dus moet terug rijden. 63liter getankt in een auto waar op papier 55liter in gaat

Geplaatst:
10 uur geleden zei gTa:

Ik zou 't vermoedelijk ook niet doen, puntje bij paaltje, maar ik vind 't wel erg vet staan. :inlove:  Een M550d touring staat op de optionele 20" trouwens bijna even dik. Da's dan wel OEM (maar velgstijl is wat anders, imo al even opvallend).

$_57.jpg

Mooie velgen maar ik heb altijd gevonden dat ze wat diepte missen.

Geplaatst:
10 hours ago, gTa said:

Ik op de RS6. De standaard 20" in plaats van de optionele 21". :inlove: 

$_57.jpg

Zo absurd vet. :inlove: 

Ik zou ook 20" (of zelfs groter) willen op de meeste full size SUV/SAV. Op een Volvo V90 ook, misschien zelfs 21". Op een nieuwe E break ook. Zelfs op "mijn" Alpina B3 S touring zou ik vermoedelijk niet downsizen naar de 19" maar de std 20" laten zitten. Enz....

Het quoten waard, dit is zo heerlijk :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden zei Maxime S:

Mooie velgen maar ik heb altijd gevonden dat ze wat diepte missen.

Agreed. Idem met de 312 (fijne kruisspaakjes in 20") bijvoorbeeld.

Geplaatst:
12 hours ago, VanCamel said:

In de cataloog staat 35, heb hem al eens bijna volledig leeg gereden en dan kon ik ietsje meer tanken, maar 41 lijkt me veel...

Ik heb al 39 getankt. 

Geplaatst:
22 hours ago, VanCamel said:

Bedankt voor je 'ij'.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Bedankt voor je 'ij'.

Kdoe men best, maar ik kan niet garanderen dat er af en toe eens eentje tussen schiet :)
Geplaatst:

Heeft de N46B20 ook last van slechte distributiekettingen?

Geplaatst:
Heeft de N46B20 ook last van slechte distributiekettingen?

Niet dat ik weet
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 16-4-2017 om 08:25 zei VanCamel:

Niet dat ik weet

Goed alternatief dan :) 

Liever een W209 200 maar anders zal het een E87 120i of 118i worden.

Geplaatst:
8 minuten geleden zei Polygoon:

Goeie keuze, men schoonbroer heeft een 116i en dat is al relatief plezant

Geplaatst:
10 minuten geleden zei VanCamel:

Goeie keuze, men schoonbroer heeft een 116i en dat is al relatief plezant

Naargelang wat me aanstaat qua interieur en exterieur. Eerst kijken bij de 120i maar die vallen nog niet deftig binnen het budget.

Geplaatst:

In mijn F30 verliest mijn iPhone vaak zijn GPS signaal. Lastig, want ik gebruik iCoyote.

Nog iemand last van? Tips & tricks?
De mijne ligt in de bekerhouder. Maar van 't weekend links onder de voorruit gelegd, en daar ook niks.
Tenzij mijn iphone naar de kl*te is, maar is nogal lastig testen.

Geplaatst:
14 uur geleden zei Polygoon:

Motoren kennen wel hun problemen.

Black sludge, oliedruk problemen, lekkages achterkant blok. In ieder geval je oliewissel-interval halveren (15k ipv 30k) en op 98 rijden en je gaat al heel veel problemen voorkomen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
23 minutes ago, RRD said:

Nooit last van in eender welke BMW. 

Idem hier.

Maar heeft uwe GPS al niet vaker raar gedaan @DDke ?

Geplaatst:
14 hours ago, Polygoon said:

anders zal het een E87 120i of 118i worden.

Zijn dat atmo blokken?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid