Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
14 minuten geleden zei ir_fuel:

Zijn dat atmo blokken?

Jep denk het wel. 

Geplaatst:
30 minuten geleden zei ir_fuel:

Zijn dat atmo blokken?

Absoluut.

Geplaatst:

Rijdt dat dan wat aangenaam in zo een auto? Kan me niet voorstellen dat dat bulkt van het koppel?

Geplaatst:

Is redelijk plat. Maar een W209 200 is dat ook. Al die kleine atmo-blokken rijden zo...

Geplaatst:

Zijn dat niet die blokken die bobijnen en injectoren verslijten 'aan de lopende band'?

Als ik een tip kan geven: rij die kisten maar 'hard' :D

Geplaatst:
In mijn F30 verliest mijn iPhone vaak zijn GPS signaal. Lastig, want ik gebruik iCoyote.
Nog iemand last van? Tips & trics?
De mijne ligt in de bekerhouder. Maar van 't weekend links onder de voorruit gelegd, en daar ook niks.
Tenzij mijn iphone naar de kl*te is, maar is nogal lastig testen.

Ligt eerder aan de gsm vermoed ik... Das toch rap getest? Vraag eens aan iemand anders of je kan meerijden... Kleir
Geplaatst:
4 hours ago, ir_fuel said:

Idem hier.

Maar heeft uwe GPS al niet vaker raar gedaan @DDke ?

Ja, denk dat het idd aan de GSM ligt.

pfff. Moet ik die daarvoor binnendoen.. Krijg je bij de Media Markt een vervangtoestel?

Geplaatst:

Weet iemand hoe ik volgend kan oplossen:

Mijn iPhone is via bluetooth altijd verbonden met mijn auto. Maar als ik gewoon naar de radio luister, hoor ik niks van GSM-geluid.
Dus geen berichten, geen Waze, geen whatsapp meldingen. Vroeger (in andere BMW's) had ik dat probleem niet, maar in deze geraakt dat niet opgelost.
Best wel ambetant want als ik bvb mijn Waze actief wil gebruiken, moet ik ofwel via bluetooth (of kabel) naar mijn iPhone muziek luisteren of moet ik de bluetooth afzetten. Stom!

Geplaatst:
1 uur geleden zei Maxime S:

Weet iemand hoe ik volgend kan oplossen:

Mijn iPhone is via bluetooth altijd verbonden met mijn auto. Maar als ik gewoon naar de radio luister, hoor ik niks van GSM-geluid.
Dus geen berichten, geen Waze, geen whatsapp meldingen. Vroeger (in andere BMW's) had ik dat probleem niet, maar in deze geraakt dat niet opgelost.
Best wel ambetant want als ik bvb mijn Waze actief wil gebruiken, moet ik ofwel via bluetooth (of kabel) naar mijn iPhone muziek luisteren of moet ik de bluetooth afzetten. Stom!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
10 hours ago, DDke said:

In mijn F30 verliest mijn iPhone vaak zijn GPS signaal. Lastig, want ik gebruik iCoyote.

Nog iemand last van? Tips & tricks?
De mijne ligt in de bekerhouder. Maar van 't weekend links onder de voorruit gelegd, en daar ook niks.
Tenzij mijn iphone naar de kl*te is, maar is nogal lastig testen.

Ben maar een Coyote gaan halen :D

Geplaatst:
Ben maar een Coyote gaan halen [emoji3]

Snel beslist, amai [emoji4]
Geplaatst:
20 uur geleden zei bt.:

Euhm? Dus dat is gewoon zo ofwa?

Geplaatst:

En ik maar denken dat het aan mijn Windows Phone ligt -_-

Geplaatst:
27 minuten geleden zei Maxime S:

Euhm? Dus dat is gewoon zo ofwa?

Ik denk/vrees van wel, ja...

Geplaatst:
Ik denk/vrees van wel, ja...

Sowieso... Slikken, slet [emoji23]
Geplaatst:

Ik heb dat probleem nog nooit gehad? Heb wel een Android telefoon.

Geplaatst:
Iemand al gereden met de 530e?

Jup, dik in orde... Die 20i klinkt wel een beetje raar in een 5 reeks waar ik normaal gewend ben een diesel te horen...
Geplaatst:

Hoe verhoudt die zich tov de 330e?

en btw: jy die er 3 gehad heeft: mijn 330e is net uit rodage, dus ik begin nu pas met het hibryde gedoe. Is het normaal dat ik bij een volle lading maar 24km krijg? Ok, het is niet warm nu, maar ook niet echt koud he..

en die remmen (m sport): normal dat die zo piepen? Moet ik die 'bedden'?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Hoe verhoudt die zich tov de 330e?
en btw: jy die er 3 gehad heeft: mijn 330e is net uit rodage, dus ik begin nu pas met het hibryde gedoe. Is het normaal dat ik bij een volle lading maar 24km krijg? Ok, het is niet warm nu, maar ook niet echt koud he..
en die remmen (m sport): normal dat die zo piepen? Moet ik die 'bedden'?

Het was een korte proefrit maar men eerste indrukken: Beter geïsoleerd, comfortabeler en iets minder performant... Heb de keuze gekregen om met een 5 te rIJden ;) als demo, maar heb dan toch liever de 3 (voorlopig toch)

Kilomerers is niet geheel abnormaal, voorklimatiseren is de boodschap, scheelt een pak!

Wat bedoel je met "bedden"?
Geplaatst:
31 minutes ago, VanCamel said:

Het was een korte proefrit maar men eerste indrukken: Beter geïsoleerd, comfortabeler en iets minder performant... Heb de keuze gekregen om met een 5 te rIJden ;) als demo, maar heb dan toch liever de 3 (voorlopig toch)

Kilomerers is niet geheel abnormaal, voorklimatiseren is de boodschap, scheelt een pak!

Wat bedoel je met "bedden"?

Ik heb mijn auto vandaag 3 keer voorgeklimatiseerd, maar geen verschil in de kms.

bedden is wat je doet met sportieve remmen. Je zorgt er door 8-10 keer hard te remmen dat er een laagje remblok op je schijf komt, om ze harder te laten remmen, en minder te laten piepen. Ik vind het wel straf eigenlijk dat er op een "premium" kar vzn die prijs met enkel oem onderdelen de remmen zo piepen. Als ik ergens kom aangereden, kijken de mensen alsof ik met een wrak met 250000 kms op ryd.

Geplaatst:
46 minutes ago, DDke said:

alsof ik met een wrak met 250000 kms op ryd.

Wat heeft dat te maken met het piepen van remmen :lol: 

Geplaatst:
20 minutes ago, ir_fuel said:

Wat heeft dat te maken met het piepen van remmen :lol: 

Op een oud wrak piept er al eens gemakkelijker iets dan op een nieuwe f30 met 2300 kms, niet?

Geplaatst:
Just now, DDke said:

Op een oud wrak pietpt er l eens iet gemakkelijker dan op een nieuwe f30 met 2300 kms, niet?

Ik zou zeggen, Pagid RS29 steken B)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid