Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Avus?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst:

530e mee voor een uitgebreidere testrit... Feedback volgt

Geplaatst:

Kennis van m'n vader heeft de zijne net, moet toch ook 1 van de eerste zijn dan?

Geplaatst:
Kennis van m'n vader heeft de zijne net, moet toch ook 1 van de eerste zijn dan?

Jep, eerste bij ons is vorige week geleverd.

Mijn eerste mening is bevestigd, maar gezien dit de allereerste rit was van onze nieuwe demo, heb ik de prestaties niet ten volle kunnen testen... (inryden) Super smooth, zelfs met 20" velgen, ik geloof wel dat deze op zen minst DDC heeft, moet ik nog eens checken... Alles van Driving Assistant Plus werkt maar half zen gat, dat is sowieso geen spek voor men bek :)
Geplaatst:

Wij hebben zelf de onze nog niet... :( DDC is natuurlijk wel een must...

Geplaatst:
20 hours ago, VanCamel said:

530e mee voor een uitgebreidere testrit... Feedback volgt

Ga dat ook eens doen binnenkort..

Geplaatst:
Op 2017-4-26 om 17:59 zei ir_fuel:

142eebo.jpg

Die velgen en die oranje pinkers :( . Ik kan hem onmogelijk mooi vinden zo.

Staat trouwens ook veel te hoog op z'n poten.

Geplaatst:
Zojuist zei DDke:

Ga dat ook eens doen binnenkort..

Ik neem uw 330e met graagte over voor weinig.

Geplaatst:
9 minutes ago, RRD said:

Ik neem uw 330e met graagte over voor weinig.

Die gaat voorlopig niet weg, maar het is altijd interessant om het volgende model eens te testen :D

Geplaatst:
Wij leveren al weken 530e's?

Wij ook, maar onze demo zit er niet tussen [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn SM-G900FD met Tapatalk

Geplaatst:
Wij leveren al weken 530e's?

Helden.
Geplaatst:

mijn broer heeft zijn testwagen meegekregen.

hij vraagt een basis (160pk) omdat de leasing ook zo zou zijn. krijgt hij eentje mee met 190pk en  m-pack, comfortzetels, en de hele reutemeteut. :lol:

wel heel mooie wagen, carbonzwart m-pack, binnenin bruin leder en zwarte dakhemel. :inlove:

maar je kan wel blijkbaar de koffer niet automatisch laten sluiten met de knop op de klep? enkel opendoen vanbinnen, maar sluiten altijd manueel?

Geplaatst:
18 minuten geleden zei tuscani:

hij vraagt een basis (160pk) omdat de leasing ook zo zou zijn. krijgt hij eentje mee met 190pk en  m-pack, comfortzetels, en de hele reutemeteut. :lol:

wel heel mooie wagen, carbonzwart m-pack, binnenin bruin leder en zwarte dakhemel. :inlove:

maar je kan wel blijkbaar de koffer niet automatisch laten sluiten met de knop op de klep? enkel opendoen vanbinnen, maar sluiten altijd manueel?

Auto van Meerschman Zottegem/Ninove? Wij hebben midden maart met exact dezelfde gereden.

Geplaatst:
hij vraagt een basis (160pk) omdat de leasing ook zo zou zijn. krijgt hij eentje mee met 190pk en  m-pack, comfortzetels, en de hele reutemeteut. [emoji38]

Koffer zal niet elektrisch zijn, alleen automatisch opendoen zeker? Indien wel elektrisch gewoon knopje van koffer ingedrukt houden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Geplaatst:
2 uur geleden zei tuscani:

Optioneel.

Geplaatst:

Echt toedoen ook via het knopje? Nu diende dat enkel om hem te ontgrendelen. Dus open doen vanbinnen ging, maar volgens de verkoper kon je hem niet  laten sluiten via het knopje in de koffer. 

Geplaatst:

Als ik het knopje van m'n koffer ingedrukt houd gaat hij dicht. Op m'n F10 kon ik de koffer openen automatisch maar niet sluiten. Deze had geen elektrische koffer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Geplaatst:
Echt toedoen ook via het knopje? Nu diende dat enkel om hem te ontgrendelen. Dus open doen vanbinnen ging, maar volgens de verkoper kon je hem niet  laten sluiten via het knopje in de koffer. 

Als da knopke er is wel
Geplaatst:

Iemand die wat meer kan vertellen over vanos? beter met of beter zonder? nadelen / voordelen? 

Geplaatst:
1 uur geleden zei VanCamel:

Als da knopke er is wel

Heb er toch verschillende keren op zitten duwen en de koffer bleef open staan. Maar het moet mogelijk zijn dus? Want een optie van 400€ vond hij wat zot als het enkel was om hem open te doen en niet te kunnen sluiten. 

Als je de optie niet aanduid kan je waarschijnlijk wel enkel de koffer ontgrendelen met je afstandbediening maar niet laten open gaan vermoed ik? 

Geplaatst:

Ik weet nog altijd niet over welk model het gaat.

Carbonschwarz dus zal 4 Reeks zijn ofzo?

En 't is 163 pk, niet 160 pk voor de gereduceerde versies.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid