Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Wow, die km-stand!
Sorry. [emoji3]
Kist ziet er nieuw uit. Maar die motor met die km-stand lijkt mij geen goeie combo.
Die productiedatum, misschien een HEA?
Een pré-productie van een LCI kan in principe niet he, of toch niet in de letterlijke zin van het woord.
wat is een hea?

waarom zou een preproductie lci niet kunnen? ze moeten de lci aanpassingen toch testen?
Geplaatst:
21 uur geleden zei Phil:

Daar dient dat dus voor? :D Zelden gezien, enkel op een F33 geloof ik, maar makes sense op een cabrio.

Heeft dan wel niks met de elektrisch verstelbare stuurkolom te maken, want dat kan je op een 4 niet krijgen.

Het hendeltje is de elektrisch verstelbare stuurkolom, de knop is de stuurwielverwarming.

Geplaatst:
16 hours ago, gTa said:

wat is een hea?

waarom zou een preproductie lci niet kunnen? ze moeten de lci aanpassingen toch testen?

HEA: Handler Erst Austattung, maw de eerste exemplaren van een model die bij de dealer staan. Straf dat jij dat niet kent! :)

Pré-productie in de letterlijke zin van het woord niet want het model wordt al geproduceerd, maar het kan idd wel.

Geplaatst:

ik zit niet id branche heee :D

hea met matte lak en indivodual nappalederen uitgebreid interieur zoals m5 full leder ?
sounds preproductie lci voor een lid vd bmw vorstand to me

maw als de enige eigenaar opgevraagd wordt zou dat bmw ag moeten zijn

Geplaatst:
6 hours ago, Lotuzzz said:

Ziet er plots zoooo FWD uit!

Ter vergelijking

Afbeeldingsresultaat voor f20 spied

Ook heel benieuwd of het volledig over en uit met de 6 cylinder is, of dat ze deze nog behouden voor de opvolger van de m1/240i.

Geplaatst:

Stef (PowerPlus) haalt 475pk en 900Nm uit een 50d (da's een 3-liter). :shock: 

Hoe lang gaat dat mee. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Z8

Er is geen moment geweest sinds de Z-07 concept dat ik er niet stapelverliefd op was. Nog altijd nu: wat een auto. :inlove:  Pure kunst. Zeker als je 'm weet te waarderen zoals 'ie is, zijnde: geen sportauto maar een stijlvolle Gran Turismo genieters-roadster. :inlove:  Heerlijk schakelende manuele bak erin, een bijzonder emotionele motor, en wat een stijl.

Voor mij wel absoluut de uni zwarte met crema interieur (en dan liefst nog de non-bicolor maar dus de full crema). Een stratusgrijze met crema zou ik ook nog tolereren.

Prijzen gaan echt gestaag de hoogte in. Mooie exemplaren in zeldzamere kleurencombinatie halen vraagprijzen die een eind voorbij de 300k gaan :noparty:  

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Gisteren nog zitten gapen naar zo'n zilver exemplaar in Damme, heerlijke kist.

Geplaatst:

Bovenstaande staat te koop voor €235.000.

Geplaatst:
10 uur geleden zei gTa:

Z8

Er is geen moment geweest sinds de Z-07 concept dat ik er niet stapelverliefd op was. Nog altijd nu: wat een auto. :inlove:  Pure kunst. Zeker als je 'm weet te waarderen zoals 'ie is, zijnde: geen sportauto maar een stijlvolle Gran Turismo genieters-roadster. :inlove:  Heerlijk schakelende manuele bak erin, een bijzonder emotionele motor, en wat een stijl.

Voor mij wel absoluut de uni zwarte met crema interieur (en dan liefst nog de non-bicolor maar dus de full crema). Een stratusgrijze met crema zou ik ook nog tolereren.

Prijzen gaan echt gestaag de hoogte in. Mooie exemplaren in zeldzamere kleurencombinatie halen vraagprijzen die een eind voorbij de 300k gaan :noparty:  

verdikke, gij hebt toch smaak, zenne

Geplaatst:

Ben wat in de agenda aan 't schuiven, misschien ga ik toch naar de IAA.

't is eigenlijk redelijk pover, bij BMW?

• '8 concept --> leuk om live te zien maar aangezien 't een proto is en seriemodellen doorgaans grondig anders kunnen zijn ... mjah
  • Z4 concept --> idem en bij de Z4 concept nog x 10, proto ziet er ab-so-luut niet productierijp uit
  • de '6 GT (vervanger van de vroegere '5 GT) --> mjah, niet wild van
  • X3: best interessant, vind 'm ook knap op foto, zeker te bekijken
  • LCI i3 en i3s --> toch even in piepen, ook al vind ik de i3 nog altijd een gedrocht
  • nieuwe M5 --> yum, hopelijk eentje open voor publiek (ga wel op trade days)
  • M8 GTE race-auto --> tof, zeer benieuwd naar, hopelijk volgend jaar in actie te zien op LM24 :inlove: 
  • '7 "40 Jahre" = Individual optiepakketje, so to speak, met (imo) lelijk interieur :oops: 

Weinig écht nieuws, dus. :cry: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Alhoewel... ik vind dat precies nog zo verkeerd niet. :oops: 

P90258843_highRes_bmw-6-series-gran-tu.jpg

P90258845_highRes_bmw-6-series-gran-tu.jpg

P90258853_highRes_bmw-6-series-gran-tu.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
22 uur geleden zei ex-Mooseman:

verdikke, gij hebt toch smaak, zenne

6 uur geleden zei gTa:

Lol

Geplaatst:
10 uur geleden zei gTa:

Ik vind die oprecht zéér mooi. :oops:

Geplaatst:

Ik vind bovenstaande ook niet mis.

Dit is lelijk:

m760li-san-marino-blue-10012.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ongelofelijk fout.

Het is alsof BMW niet begrijpt dat de styling van een 3-reeks met M-pack niet past op een 7-reeks van 100k.

Geplaatst:
1 uur geleden zei Tommie:

Ik vind die oprecht zéér mooi. :oops:

Denk dat ik het de mooiste koetswerkvariant van de huidige 5 vind.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid