Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zalig. Zou dat een respray zijn? Lijkt me onwaarschijnlijk, eigenlijk. Jammer dat 't ding een zwart interieur heeft. En de Alpina 20" horen thuis op een V8 roadster, niet op een Z8 imo.

Geplaatst:

nee een paar Z8's zijn in niet standaard kleuren gespoten. Er is er bv ook een in midnight blue met een oranje interieur dacht ik

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Van die laatste heb ik idd nog foto's gezien, ooit.

Geplaatst:

BMW Individual cars..............................124
Individual 2-tone Stratus // Crema............11
Individual 2-tone Black // Silver.................7
Individual 2-tone Carbon Black // Silver.......1
Individual total.....................................143

Geplaatst:

Die stratusgrau / crema bicolors vind ik de max. :inlove: Daar 19" Styling 101M op met velgster in stratusgrau gespoten. :inlove: 

124 Sonderwunsch-karren, da's véél! :shock: Wist ik niet. Nice!

Geplaatst:
22 uren geleden, Geezer zei:

Zou die CS dan zo goed zijn ? Ik was zelfs nog niet overtuigd van een competition pack

Geplaatst:

Weet er iemand of het normaal is dat de buitenspiegels verwarmd worden bij 14° C en wanneer de achterruitverwarming niet op staat? Lijkt me een beetje overbodig, onder de 7° C lijkt me logischer.

Geplaatst:

68a112d8cb2323733f064654e637fb13.jpg

Beetje een minder foto, zijn lovers die een beetje TLC missen...

Geplaatst:

Ik vind ‘m op foto en in de configurator ook niet knap... en misschien is het mijn gevoel, maar duur genoeg vind ik die 6GT ook wel.

Geplaatst:

bmw.be configurator ... geen diesels meer te vinden bij '5, '6 en '7. :party: 

:D 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ondanks dat het veel te amerikaans is, een erg interessante vergelijking. Toch straf hoe performant zo een E30 is met de juist aanpassingen.

Geplaatst:

De website van BMW, waar vind je daar nog een gewone specsheet terug?

Geplaatst:

Inderdaad. 

('k had de 5 touring lukraak gekozen om na te gaan of er nog technische gegevens staan)

Geplaatst:

De passagierszetel in mijn F30 maakt sinds kort lawaai. Staat soms ook gewoon zichtbaar te daveren. Nogal storend voor de premium beleving moet ik zeggen... :roll:

Iemand ervaring/oplossing?  Een dik lief zoeken en die overal meenemen is geen optie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid