Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je kreeg daar wat je wou, hé. Ze moesten alleen opletten dat ze geen fouten begingen in officiële documenten (foto's, website, ..), da's alles. Bij Brabus kunt ge uiteindelijk ook buiten rijden met een 'incognito' 900-versie van je S-klasse, als je dat wil.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gisteren aan het kijken naar Vermassen op VTM, kwam ineens zijn E39 in beeld, ik geloof carbonscharwz en iets wat lijkt op zimtbraun waarbij bovenste en onderste deel van het stuur hetzelfde leder hadden.

Los van het stuur best een toffe combo.

Geplaatst:

Handvat van een winkelkar? Knap zeg!! Goed afgewerkt ook

Geplaatst:

Fuck da's zalig. :inlove:

Dikke E38 '7 (hopelijk manuele V12 maar zal wel een 740i zijn neem ik aan), prachtig interieur (vavona-hout + beige nappaleder), en moderne ICE. :inlove:  Wel benieuwd hoe handig (NOT!) dat bedient met die controller daar...

Geplaatst:
3 minutes ago, gTa said:

Dikke E38 '7 (hopelijk manuele V12 maar zal wel een 740i zijn neem ik aan), prachtig interieur (vavona-hout + beige nappaleder), en moderne ICE. :inlove:  Wel benieuwd hoe handig (NOT!) dat bedient met die controller daar...

Bijna ;)

Kerel was nog niet klaar met zijn mods.

Brandon-Miller-E38-M7-37-2000x1333.jpg

Brandon-Miller-E38-M7-31-2000x1333.jpg

Linkje

Geplaatst:

Ik vermoedde het al, te zien aan de pook en het stuur, dat was eigenlijk een weggever.

My God, perfect kar. :inlove:  De beste motor van dat tijdperk uit één van de beste auto's van dat tijdperk in de beste '7 ooit (en toen duidelijk de meerdere van de S-klasse, de enige keer dat dat effectief het geval was eigenlijk). Couldn't be any more perfect. :inlove: 

Geplaatst:

Ik dacht er ook eerst aan, maar hoe heeft hij dat gefixt? Was niet te krijgen op de E38, die kleur (en 't is geen OEM Individual model want hij heeft geen lederen dashboard-bovenkant), dus dan zou 't moeten nageplaatst zijn. (Wat zeker kan.)  Moeilijk te zeggen, ik zou toch tippen op iets anders, ook al vind ik die kleur op foto sterk aan caramel doen denken, yep.

Geplaatst:

Aha, makes sense dat 't nadien is gebeurd. :-) 

Wel zalig. :inlove: 

Geplaatst:

Centrifugaalcompressor op de S62, zal ook wel sleuren ;)

Geplaatst:

Bam. :inlove:

Geen fan van de gepolierde velglip, echter.

Geplaatst:

Had de 850csi niet van die m spiegels? 

Geplaatst:

Ik moest twee keer kijken om te beseffen dat de auto niet in het '///M Lovers' topic hoort.

440i Coupé in Avusblau met styling 666M.

Misschien een tikkeltje not done, maar ik vind het resultaat zeer geslaagd, mogelijk vindt @Tommie dit ook.

Name:  avus-blue-bmw-440-4.jpg Views: 5 Size:  396.3 KB

Name:  avus-blue-bmw-440-5.jpg Views: 5 Size:  320.3 KB

Name:  avus-blue-bmw-440-6.jpg Views: 5 Size:  331.2 KB

Name:  avus-blue-bmw-440-7.jpg Views: 5 Size:  336.3 KB

Name:  avus-blue-bmw-440-1.jpg Views: 5 Size:  431.6 KB

Name:  avus-blue-bmw-440-3.jpg Views: 5 Size:  365.6 KB 

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:
13 uur geleden zei Phil:

Ik moest twee keer kijken om te beseffen dat de auto niet in het '///M Lovers' topic hoort.

440i Coupé in Avusblau met styling 666M.

Misschien een tikkeltje not done, maar ik vind het resultaat zeer geslaagd, mogelijk vindt @Tommie dit ook.

Name:  avus-blue-bmw-440-4.jpg Views: 5 Size:  396.3 KB

Name:  avus-blue-bmw-440-5.jpg Views: 5 Size:  320.3 KB

Name:  avus-blue-bmw-440-6.jpg Views: 5 Size:  331.2 KB

Name:  avus-blue-bmw-440-7.jpg Views: 5 Size:  336.3 KB

Name:  avus-blue-bmw-440-1.jpg Views: 5 Size:  431.6 KB

Name:  avus-blue-bmw-440-3.jpg Views: 5 Size:  365.6 KB 

Tommie vindt dit zeer leuk.

PS: @Phil , DavidK doet nog de groeten en ik ook. ;)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Heel knap zeg, maar ik zou die frontsplitter en sideskirts achterwege laten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid