Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geplaatst:

Mensen die zich geen zak van de km-stand aantrekken om de herverkoopwaarde zo hoog mogelijk te houden, maar gewoon zoveel mogelijk genieten: respect.

Begin al spijt te krijgen dat ik m'n 318is met 280k km verkocht heb. :(

Geplaatst:

Vorige week nog meegereden met een x6 met 422000 km. Was ook niets op aan te merken op het eerste zicht...onderhoud zegt volgens mij zoveel meer dan een kilometerstand.  .maar wij belgen hebben dat niet steeds begrepen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De claxon van mijn F31 is nu al voor de tweede keer kapot op twee jaar tijd. 

Is dat een gekend probleem? Klinkt nu als een Peugeot 206 ofzo... 

Geplaatst:
7 minutes ago, Maxime S said:

Gaan claxonneren na de overwinning van de rode duivels? :D

Geplaatst:

Ik denk dat ik 2 keer per jaar m'n claxon gebruik, zou niet eens weten hoe ie klinkt!

Geplaatst:

Die nieuwe X3 ziet er niet slecht uit, zeker niet als je vergelijkt met de vorige generaties.

15905220_1_2.jpg

En al zeker zo'n 40i

2018-BMW-X3-M40i-rear-in-motion-03.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur terug, DDke zei:

Gaan claxonneren na de overwinning van de rode duivels? :D

Ik had niet gedurfd met zo'n belachelijk geluid dat daar nu uitkomt. 

Nee, vorige week moest ik tuuten voor één of andere reden en 't was weer zo'n Frans geluid. Echt idioot. 

Geplaatst:
Geplaatst:
Die nieuwe X3 ziet er niet slecht uit, zeker niet als je vergelijkt met de vorige generaties.

15905220_1_2.jpg&key=1a38904b8a34240c0f0ad820e55ac2379937c025f4b7ad31fe8497b7da50f670

En al zeker zo'n 40i
2018-BMW-X3-M40i-rear-in-motion-03.jpg&key=0d01ffba07c5255120258f60ecb7ab3fb547e291a24843177135f4ffd438c540

Ik moet quasi dagelijks op 1 staan kijken en elke keer weer denk ik 'die achterlichten zijn best mottig'. Daarnaast moet ik ook vaak naar een G30 kijken. Ongelooflijk hoeveel bekijks die kar heeft (is op een transportbedrijf (firmawagen?) naast waar ik werk). Prachtige kleur wel (soort donkerblauw), maar die auto, vooral in zijaanzicht, blijft voor mij vreemd qua proporties en vormen. En hoe diegene die ermee rijdt altijd komt aangereden, en dan de collega's die er wat naast staan te keuvelen.. een echte patsermobiel lol.
Geplaatst:

Of all the big horsepower, world-dominating grenades Mercedes-Benz had thrown over its fence (the 300SEL 6.3 and the 450SEL 6.9, to name two), the 190E 2.3-16 was the one that landed in BMW's backyard. And the response, the E30 BMW M3, was absolutely breathtaking.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 4/7/2018 om 10:23, Maxime S zei:

Jep, er zitten 2 aparte claxons in (links&rechts)

Geplaatst:

BMW-M3-Touring-tweedeurs-02.jpg

BMW-M3-Touring-tweedeurs-04.jpg

BMW-M3-Touring-tweedeurs-06.jpg

Sema 2016

E30 ‘M3′ Touring van Griot’s Garage. 

De eerste twee verschillen zijn de twee joekels van deuren die uit een E30 coupe afkomstig zijn. De deuren werden net als de dikke M3-bodykit in deze van oorsprong Japanse E30 Touring verwerkt door J-Rod & Custom in de staat Washington.

Het andere grote verschil met een originele E30 M3 is de motor. Helaas huist onder de kap geen S14, waarschijnlijk omdat die motor inmiddels behoorlijk zeldzaam en dus kostbaar wordt. Gelukkig is er een puik alternatief gevonden in de vorm van een M60B40 uit een BMW E34 540i uit 1995.

https://www.autoblog.nl/nieuws/deze-tweedeurs-e30-m3-touring-is-de-tofste-sema-creatie-92586

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
Geplaatst: (aangepast)

bb6.thumb.jpg.17878717ad4aa40c24f696c11a6cac49.jpg

aangepast door JerryLambo
Geplaatst:

Ingesloten afbeelding

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Geplaatst:

Geplaatst:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid