Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat waren/zijn die voorste 6-teken platen in Europees formaat toch lelijk.

Geplaatst:
On 9/16/2018 at 5:41 PM, Soul said:

100508Iz070.jpg.53ca09c4138c1c2ec95c5f0177164ae1.jpg

woooooow!

wat een dikke bmw!

:lolz:

Geplaatst:
23 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

woooooow!

wat een dikke bmw!

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Geplaatst:
21 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

woooooow!

wat een dikke bmw!

Ja, die chauffeur was/is een BMW lover. Heeft nog niet de middelen om dat naar Am-normen te tonen, maar 't is ook een BMW lover. :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
20 uren geleden, JanC zei:

Super qua looks (geen idee of ik de witte kleur top vind, alleszins niet lelijk).

Maar ik zou daar eigenlijk liever een dikke zescilinder in hebben dan een V8. Met ergens iets rond de 300 paarden (315 uit een S38B36 bv).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vroeger zo een witte 324td break gehad en in mijn gedachten blijft dat zo een leuke wagen.
Heb zelfs een tijdje ene gezocht maar waarschijnlijk zal dat gevoel van toen niet meer hetzelfde zijn.

Geplaatst:
Vroeger zo een witte 324td break gehad en in mijn gedachten blijft dat zo een leuke wagen.
Heb zelfs een tijdje ene gezocht maar waarschijnlijk zal dat gevoel van toen niet meer hetzelfde zijn.

Ik ken iemand die al een paar 324td's gehad heeft (1 sedan en 2 Tourings). Het feit dat ie na 2 perto's toch weer terug voor een 324td ging, wil wel iets zeggen over het rijplezier denk ik. [emoji14] Als daily lijkt me dat wel leuk, maar als hobbywagen zou ik eerder een benzine verkiezen denk ik (al schijnt zo'n 6-cilinder diesel ook niet mis te zijn).
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uren geleden, gTa zei:

325i

zo'n goeie herinneringen aan :inlove:

Ik ook! :inlove:

Gisteren nog ?

Zaterdagnacht in de gietende regen laten buiten staan om te merken dat een rubbertje ter hoogte van de A stijl niet meer goed marcheert en de passagierszetel daardoor doorweekt is. 

:inlove:

Geplaatst:
10 minuten geleden, Maxime S zei:

Ik ook! :inlove:

Gisteren nog ?

Zaterdagnacht in de gietende regen laten buiten staan om te merken dat een rubbertje ter hoogte van de A stijl niet meer goed marcheert en de passagierszetel daardoor doorweekt is. 

:inlove:

Achterste in de rij had er gisteren ook last van :D

20180923_134041[1].jpg

Geplaatst:

Ach, den tijd toen autos nog een driehoekig 'venijnig vensterke' hadden, langswaar ge de sigaretteas kon aftikken maar die toch nog teveel wind doorlieten!

Geplaatst:
Ach, den tijd toen autos nog een driehoekig 'venijnig vensterke' hadden, langswaar ge de sigaretteas kon aftikken maar die toch nog teveel wind doorlieten!

Enkel bij de E30 cabrio, en daar kan dat niet apart open zoals bij een E10 bvb.
Geplaatst:

Ik vind het vet. :oops:  (De hele combo: kleur, M Pack, Shadow Line, velgen, interieur.)  Echt yum.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
12 uren geleden, Soul zei:

Z8  507

Valt me nu pas op hoe kort de Z8 is

4m40 vs 4m38 blijkbaar

507 is een pak korter dan een 300SL, dacht dat de Z8 wel een pak langer zou zijn dan een 507

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid