Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Stand op het autosalon is eigenlijk maar een beetje triestig voor een merk als BMW imo.

Ofwel heb ik scheef gekeken, maar verschillende modellen stonden er zelfs gewoon niet.

Geplaatst:
27 minuten geleden, Greg zei:

Stand op het autosalon is eigenlijk maar een beetje triestig voor een merk als BMW imo.

Ofwel heb ik scheef gekeken, maar verschillende modellen stonden er zelfs gewoon niet.

Facelift iX in closed room hoorde ik :popcorn:

Geplaatst:

Pff wel ruk zo'n ICE, 40 liter/100km om bij vriesweer een berg over te rijden.😆

Geplaatst:
Op 16/12/2024 om 21:30, Greg zei:

Mobile.de stond al direct open 😅

Wat een kist :inlove:

Maar hoe krijg je dat hier door de keuring? Niet waarschijnlijk...

weekske te laat, den onze was justekes weg.

Mijn ad was niet overal weg, had wel nog wat reactie plots.

Geplaatst:
21 uren geleden, Greg zei:

Maar da's nooit he, wij hebben nooit al onze modellen staan. Kan qua plaats gewoon niet, is ondertussen ook onbetaalbaar. Heel die stand en achterliggende support kost de invoerder meer dan 2 miljoen euro...

• Whut?! 1
Geplaatst:
21 uren geleden, bt. zei:

Facelift iX in closed room hoorde ik :popcorn:

Klopt. Productie 03/2025. Serieuze increase in range, WLTP boven de 700km.

Geplaatst:
3 uren geleden, ir_fuel zei:

Ah, dat moet ik hebben! :D 

Van de i4 zou er ook een update komen volgende zomer. Snap niet waarom ze dat vorige zomer niet direct deden op de facelift :rolleyes:

Geplaatst:
4 uren geleden, Tommie zei:

Maar da's nooit he, wij hebben nooit al onze modellen staan. Kan qua plaats gewoon niet, is ondertussen ook onbetaalbaar. Heel die stand en achterliggende support kost de invoerder meer dan 2 miljoen euro...

Klopt, maar geen 5-reeks of i5? Dat lijkt me nu net een kist die toch zou verkopen...

M5 voor de pats wel uiteraard.

2 miljoen is wel gestoord...😐

Geplaatst:
1 uur terug, Monterey Jack zei:

Van de i4 zou er ook een update komen volgende zomer. Snap niet waarom ze dat vorige zomer niet direct deden op de facelift :rolleyes:

Is dat dan de techniek die in de neue klasse I3 komt?

Geplaatst:

Miljaar @Tommie, kan ik dan niet beter wachten op die update? 😛 

Geplaatst:
11 minuten geleden, Roger zei:

Ik heb toch ook even gevloekt :lolz: 

Geplaatst:
36 minutes ago, Roger said:

23 minutes ago, Monterey Jack said:

Ik heb toch ook even gevloekt :lolz: 

De prijs is irrelevant ofzo? :lolz:

Heb je al eens gekeken wat het prijsverschil is tussen een i5 eDrive40 en de i5 m60?

Geplaatst:
32 minuten geleden, ir_fuel zei:

Heb je al eens gekeken wat het prijsverschil is tussen een i5 eDrive40 en de i5 m60?

Waarom zou het verschil tussen de huidige M50 en de (eventueel) nieuwe M60 zo groot zijn? Het is een rebrand, beetje zoals de X5 45e een 50e werd. Dat er een prijsverschil zal zijn geloof ik wel, maar ergens vermoed ik dat dat best meevalt. Op dergelijk bedrag dan toch.

Geplaatst:
31 minuten geleden, ir_fuel zei:

Als dat een 2e facelift is met een update aan de batterijen en motoren dan verwacht ik inderdaad ook een verhoging in prijs, maar als ik het juist lees zou de 50 een kleine 10% meer vermogen krijgen waardoor de naam in BMW logica 60 moet worden? Niet dat er nog een model bij komt.

Lijkt me sterk moest daar dan plots 10k bij komen. 

Geplaatst:

Is het mogelijk om een Belgische prijslijst van de F40 BMW 1 nog te vinden online? 

Geplaatst:
3 uren geleden, 3000 zei:

Is het mogelijk om een Belgische prijslijst van de F40 BMW 1 nog te vinden online? 

Hier is er eentje van 2022: https://www.press.bmwgroup.com/deutschland/article/detail/T0322748DE/der-bmw-1er-preisliste-fuer-deutschland?language=de

Dat is wel een Duitse prijslijst, maar de prijzen verschillen enkel door de BTW, wat je dus eenvoudig kan omrekenen.

Geplaatst:

Nee, packs en standaarduitrusting worden per land bepaald.

Geplaatst:
23 minuten geleden, Tommie zei:

Nee, packs en standaarduitrusting worden per land bepaald.

In Belgie ist van hoe minder hoe beter.

• Grappig 1
Geplaatst:

Zijn er nog mensen bij wie de myBMW-app niet meer werkt? Sinds deze ochtend krijg ik geen updates meer binnen. De app weet niet of de auto op slot is, of 'm ingeplugd is, ... noppes. Ik rijd nu toch al een paar maanden met m'n X1 maar dit is de eerste keer dat de app het niet doet. Algemeen probleem of niet, da's de vraag...

Geplaatst:
16 uren geleden, Maaher zei:

Zijn er nog mensen bij wie de myBMW-app niet meer werkt? Sinds deze ochtend krijg ik geen updates meer binnen. De app weet niet of de auto op slot is, of 'm ingeplugd is, ... noppes. Ik rijd nu toch al een paar maanden met m'n X1 maar dit is de eerste keer dat de app het niet doet. Algemeen probleem of niet, da's de vraag...

Volgens het BMW i4 topic op Tweakers was je niet alleen, daar ook reacties gelezen van mensen met hetzelfde probleem. Zou ondertussen wel opgelost zijn?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid