Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Logisch achteraf gezien, maar toch - vroeg het me af :huh:

Geplaatst:

De mijne viel nochtans stil vorige week nadat ik juist vertrokken was (300 meter gereden en de auto stond de hele namiddag stil).

• 3 weken later...
Geplaatst:

Dat gaat hard.  Ik betwijfel wel of dit echt het geluid is die je in het interieur hoort, geluidsopnemer zal wel ergens anders hangen dan waar de camera hangt.

Geplaatst:
Dat gaat hard.  Ik betwijfel wel of dit echt het geluid is die je in het interieur hoort, geluidsopnemer zal wel ergens anders hangen dan waar de camera hangt.

Uitlaat waarschijnlijk.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ben ook nog altijd gek van de sound van de onze, hij is precies nog luider geworden als in het begin.
Alleen zou hij vanbinnen soms wat meer mogen doorklinken, langs buiten is gewoonweg ideaal.

Geplaatst:
Beetje idiote vraag, maar een start/stop systeem, werkt dat vanaf koude motor? Stel dat je tijdens je commute meteen stilstaat bij -15°c.

Vermoed dat het antwoord is dat dat pas werkt vanaf "bedrijfstemperatuur"?

Het moet warmer zijn dan 3 graden, je moet genoeg energie hebben in uw batterij en ik denk dat hij al wat km's moet doen voor hij stilvalt. Maar heeft voornamelijk met de eerste twee factoren te maken.

Geplaatst:

Ik zet dat altijd onmiddellijk af. In het begin vond ik het wel 'tof', maar nadien begon het mij meer en meer te storen. Nu is het een automatisme geworden om te starten en start/stop onmiddelijk af te zetten.

Geplaatst:

Eigenlijk kan je dat start/stop-systeem omzeilen.

Dat knopje steeds induwen na iedere start is ook vervelend op de duur.

Aan een rood licht mag je het rempedaal niet hard induwen, gewoon lichtjes. Je zal merken dat de motor blijft draaien ;)

Geplaatst:
Ik zet dat altijd onmiddellijk af. In het begin vond ik het wel 'tof', maar nadien begon het mij meer en meer te storen. Nu is het een automatisme geworden om te starten en start/stop onmiddelijk af te zetten.

Ik heb dat laten coderen zodat het een heheuhen heeft en constant af staat. Zo nodig kan ik het dan terug aan zetten maar dat gebeurt nu slechts sporadisch bij bv overweg waar ik weet dat het herl lang kan duren

Geplaatst:

Wat is eigenlijk het verschil in co2-uitstoot tussen de manuele, automatische en sportautomatische versnellingsbak bij de 120d en de 320d? Daar is precies niets over te vinden op de bmw-website.

Geplaatst:

Jammer dat zulke creativiteit vandaag niet/nauwelijks meer bestaat.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geen BMW maar wel ook genoeg power aan boord  B)

Was die BMW Driving Experience ook in Sölden?

Ben er begin mei geweest en niks gezien..

Geplaatst:

Was die BMW Driving Experience ook in Sölden?

Ben er begin mei geweest en niks gezien..

Dat was idd in Sölden op de Tiefenbach gletcher.

Onder in het dal ter hoogte van Huben was ook BMW driving experience met M-producten.

Ik ben er in Februari dit jaar geweest.

Geplaatst:

Wat een geweldige auto toch :inlove:

Wat is dat trouwens met die lichten op 1:34?

Geplaatst:

Dacht al dat het zoiets was, danke!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid