Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Frits is gene software man (enfin, nu toch nimeer :D)

Geplaatst:

Kan bijvoorbeeld een Frits dat niet? Of Stefplus van PPE?

Ik vrees dat je eerder bij kerels terecht moet die thuis zijn in 't coderen van autosoftware (geen motorsoftware).

Mocht ik nu al of binnenkort een F11 530d/535d hebben, ik zou er actief naar op zoek gaan op Duitse fora.

Momenteel vergenoeg ik me met het idee dat het mogelijk is - dat laat ruimte om evt. een goeie 535d te halen ook.

Geplaatst:

Ik ga in het laatste jaar dat ik met deze 5 ga rijden, er geen gekke dingen meer mee doen. Klinkt voor mij goed genoeg.

Geplaatst:

Onlangs met een activehybrid 5 gereden (535i en wat batterijen dus) en ik snap inderdaad de echte meerwaarde van een benzine in een 5 niet. Mogelijks zou een 50i me pas overtuigen.

Voor sound en beleving moet je het alvast niet doen.

Doe dan maar M135i :inlove:

Geplaatst:

Doe dan maar M235i :inlove:

Even gecorrigeerd!

Geplaatst:

gisteren wat filmpjes zitten kijken van E93 335i

klinkt toch ook wel fantastisch lekker, ik denk niet dat daar veel artificieel aan is?

Geplaatst:

Niks, klinkt volledig origineel.

Geplaatst:

Onlangs met een activehybrid 5 gereden (535i en wat batterijen dus) en ik snap inderdaad de echte meerwaarde van een benzine in een 5 niet. Mogelijks zou een 50i me pas overtuigen.

Voor sound en beleving moet je het alvast niet doen.

Doe dan maar M135i :inlove:

Een 550i vond ik even teleurstellend omdat je absoluut de sound niet krijgt die je verwacht. Was voor mij - zonder zever - zelfs een ijskoude douche. :cry:

Geplaatst:

Onlangs met een activehybrid 5 gereden (535i en wat batterijen dus) en ik snap inderdaad de echte meerwaarde van een benzine in een 5 niet. (...) Voor sound en beleving moet je het alvast niet doen.

Ja. Maar als je zo'n 535i van de nodige digitale Zusatzpferdchen voorziet én middels andere dempers de uitlaatsound wat verbetert ... dan verandert dat toch wel imo.

Geplaatst:

Door die ActiveHybrid heeft die al zijn paardjes he.

In een 3 was dat leuk, in een 5 zou ik het ook niet moeten hebben

Geplaatst:

Even gecorrigeerd!

Nog liever inderdaad!

Geplaatst:

BMW_Summerfest_2014_Divio_photography_63

BMW_Summerfest_2014_Divio_photography_53

Geplaatst:

BMW_Summerfest_2014_Divio_photography_39

BMW_Summerfest_2014_Divio_photography_19

BMW_Summerfest_2014_Divio_photography_8.

Geplaatst:

Ik vind het geen mooie sound. :o

Ik ook niet. Vreselijk!

Geplaatst:

KRFxIip.jpg

5uPb9Ux.jpg

fDGtuIK.jpg

Geplaatst:

ojBA9Uh.jpg

InyLvqJ.jpg

r62uCdT.jpg

Geplaatst:

OnPov79.jpg

bUnchlU.jpg

yvxmmfA.jpg

Geplaatst:

bOdNjcs.jpg

3T694g5.jpg

Geplaatst:

Naar 't einde toe verbetert het, Soul, maar de eerste foto's die je postte (vorige pagina nog, en enkele karren ook hier) waren een verschrikking. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geplaatst:

Naar 't einde toe verbetert het, Soul, maar de eerste foto's die je postte (vorige pagina nog, en enkele karren ook hier) waren een verschrikking. :D

De titel van het topic is BMW-lovers, dus alle lovers...

En 't is niet omdat ik de foto's post, dat ik er van hou, 't is de eigenaar van de wagen die de BMW-lover is...

En smaken en kleuren...

Trouwens, sommige forummers hebben af en toe eens iets "verkeerds" nodig om zich dan uitgebreid te kunnen uiten. :D

Geplaatst:

Ik zeg toch helemaal niet dat je dat niet mag posten, ik zeg gewoon wat ik er van vind. Mag ook. Anderen zeggen ook wat ze er van vinden. Mag ook. Anderen zeggen ook wat ze van mijn kar vinden. Mag ook. :D 

Geplaatst:

Bijna, ja! Zit nu op 190.500 km ongeveer. Dus over exact 9.500 km valt 'ie pardoes uiteen, grillt 'ie zichzelf in kortsluiting, rammelt 'ie al z'n bouten vanonder z'n motorkap en glibbert 'ie op een droge rechtdoor-baan zijdelingse de weg af! :ninja:

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid