Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb het hier misschien al eens gevraagd, maar kan niet zo direct meer teruvinden.

Maar vanaf wanneer wordt de x5 plug-in hybrid leverbaar, en welke prijs mogen we verwachten?

Vanaf juli 2015 normaal gezien. 

Prijs zou tss de 75k en de 80k liggen. Weet ik niet meer. 

Co2 van minder dan 80g/km

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wou het juist komen posten.  :mellow:

HELDEN!! mefipallina_allah.gifmefipallina_allah.gifmefipallina_allah.gif

@@Ritsuke maak die laatste emoticon eens terug beschikbaar aub.

Geplaatst:

Hartge is mijn favoriete tuner.

2005-HARTGE-E63-645-Ci-F-1920x1440.jpg

Geplaatst:

Ze hebben inderdaad veel interessante swaps gedaan.

En looks zijn idd irrelevant, maar in zo een 6 serie zou ik toch echt wel niet willen rondrijden.

Geplaatst:

Heb iemand die vraagt hoeveel E36's er indertijd gemaakt zijn in Santorini Blauw (Individual kleur). LOL, hulp! Valt dat zelfs uit te zoeken?

(@@gTa?)

Geplaatst:

Heb iemand die vraagt hoeveel E36's er indertijd gemaakt zijn in Santorini Blauw (Individual kleur). LOL, hulp! Valt dat zelfs uit te zoeken?

(@@gTa?)

Santorinblau, zonder de tweede i, denk ik. Dat bestond ook als lederkleur, ook Individual (tenzij in bepaalde gevalletjes van speciale reeksen die ook die kleur konden krijgen in 't standaardpalet).

Lijkt me lastig om daar een betrouwbare bron van te vinden. Waarom zou je dat willen weten? Om een verkoopsargument "maar 79 van gemaakt over de hele wereld!!!!!!" te maken? Don't. Dat klinkt wanhopig en etaleert (tenzij bij echte zeldzame, zeer waardevolle auto's) enkel onkunde en sjonnielarij.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Santorinblau, zonder de tweede i, denk ik. Dat bestond ook als lederkleur, ook Individual (tenzij in bepaalde gevalletjes van speciale reeksen die ook die kleur konden krijgen in 't standaardpalet).

Lijkt me lastig om daar een betrouwbare bron van te vinden. Waarom zou je dat willen weten? Om een verkoopsargument "maar 79 van gemaakt over de hele wereld!!!!!!" te maken? Don't. Dat klinkt wanhopig en etaleert (tenzij bij echte zeldzame, zeer waardevolle auto's) enkel onkunde en sjonnielarij.

't Komt van iemand die een E36 Cabrio in die kleur wil kopen en ik denk dat hij wil weten hoeveel er destijds in die kleur gemaakt zijn omdat hij dan kan zeggen dat z'n mogelijke aankoop waardevol gaat worden ofzo. Heb het 'm gevraagd maar z'n antwoord was zowat naast de kwestie imo.

Hij vraagt zich - denk ik - vooral af wat dat binnen, zeg maar, 10 jaar waard kan zijn. 

Wat is jouw visie daarop @@gTa?

Geplaatst:

't Komt van iemand die een E36 Cabrio in die kleur wil kopen en ik denk dat hij wil weten hoeveel er destijds in die kleur gemaakt zijn omdat hij dan kan zeggen dat z'n mogelijke aankoop waardevol gaat worden ofzo. Heb het 'm gevraagd maar z'n antwoord was zowat naast de kwestie imo.

Hij vraagt zich - denk ik - vooral af wat dat binnen, zeg maar, 10 jaar waard kan zijn. 

Wat is jouw visie daarop @@gTa?

Op een gewone '3 cabrio gaat dat (bijna) geen zak uitmaken of die in een zeldzame(re) Individual-kleur is, of niet. Tenzij die auto zo'n ultra-low-mileage supergeconserveerde ultra-OEM kar is die BMW zelf in z'n geschiedenismuseum zou zetten, dan gaat dat wel uitmaken. Op een gewone, gereden, alledaagse (zelfs goed verzorgde) E36 cabrio gaat dat zeer weinig tot niks uitmaken. Daar is staat, km-stand, onderhoudshistoriek e.d. veel belangrijker. En als 't écht maar een hele gewone doordeweekse ouwe '3 cabrio is qua staat e.d.: nog veel belangrijker is dan of 'ie M Pack heeft of niet, want sjonnies geven daar makkelijk 1.000 ballen extra voor.

Denk ik.

Geplaatst:

Meer foto's van de MQP?

Enige die ik nog heb, maar ik zie 'm quasi elke dag. 

IMG_1091_zpslq030zyy.jpg

Geplaatst:

Enige die ik nog heb, maar ik zie 'm quasi elke dag. 

IMG_1091_zpslq030zyy.jpg

Helemaal gewrapt. Zou 't een witte zijn, d'origine? Er zijn er toch niet te veel. Vind ze steeds leuker, in 't wit. :oops:

Geplaatst:

Helemaal gewrapt. Zou 't een witte zijn, d'origine? Er zijn er toch niet te veel. Vind ze steeds leuker, in 't wit. :oops:

Dacht dat ie volledig wit is. Ik ga morgen keer dubbelchecken.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid