Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit forum zal voor jou een steun zijn in de zoektocht naar de opvolger !

Geplaatst:

Fantastisch! Ik geef alvast mijn budget mee van 25.000 EUR zodat jullie op mobile.de kunnen zoeken naar auto's tussen de 40.000 en 75.000 EUR !!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Bijna, ja! Zit nu op 190.500 km ongeveer. Dus over exact 9.500 km valt 'ie pardoes uiteen, grillt 'ie zichzelf in kortsluiting, rammelt 'ie al z'n bouten vanonder z'n motorkap en glibbert 'ie op een droge rechtdoor-baan zijdelingse de weg af! :ninja:

Drijf er mss maar niet te veel spot mee :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Onlangs een lichtblauwe MQP in Genk gezien. Is dat iemand van hier?

Geplaatst:

Drijf er mss maar niet te veel spot mee :D

2nd time you warn me for that :D

Onlangs nog zitten bedenken dat ik er anders wel nog een jaar of 3 mee doe. Waardeverlies is toch geleden.

Geplaatst:

Nen half gecamoufleerde 1-reeks tegen gekomen in DE.

a4f86ddd3ae9a941afc27728d8b77e69.jpg

3a42180ad613f73e4deea2d7af8ef1c7.jpg

Geplaatst:

En een 2 gran tourer in werkstestwagen uitvoering

Geplaatst:

twas nen diezel!

Geplaatst:

En een 2 gran tourer in werkstestwagen uitvoering

Onmiddellijk toegevoegd aan de Tomski's possible next cars list! :D

Geplaatst:

maar ge zwanst nu maar gelijk dat ding daar stond op zijn dikke wielen in het zwart metallic was dat toch wel een ferm dikke kist!

moest ik in de busjesmarkt zijn ik verkoos dat boven any s-max, touran of galaxy

Geplaatst:

maar ge zwanst nu maar gelijk dat ding daar stond op zijn dikke wielen in het zwart metallic was dat toch wel een ferm dikke kist!

moest ik in de busjesmarkt zijn ik verkoos dat boven any s-max, touran of galaxy

Dat speelt niet met die karren mee...

Zit in de poel van de Touran, Zafira enzo...

Geplaatst:

Bijna, ja! Zit nu op 190.500 km ongeveer. Dus over exact 9.500 km valt 'ie pardoes uiteen, grillt 'ie zichzelf in kortsluiting, rammelt 'ie al z'n bouten vanonder z'n motorkap en glibbert 'ie op een droge rechtdoor-baan zijdelingse de weg af! :ninja:

Zwijg stil voor de mijne het hoort, want hij zit er al 16k kilometers over! 

Geplaatst:

Kan het zijn dat een collega van jou ook een knappe Z4 heeft @@Phil?

Geplaatst:

Kan het zijn dat een collega van jou ook een knappe Z4 heeft @@Phil?

Yep, zilvergrijs met de 18 inch Ellipsoid velgen.

Hij heeft de foto naar u doorgemaild zeker. ^^

Geplaatst:

Yep, zilvergrijs met de 18 inch Ellipsoid velgen.

Hij heeft de foto naar u doorgemaild zeker. ^^

Yes, inderdaad. Knappe kist is dat! :o 

Geplaatst:

Yes, inderdaad. Knappe kist is dat! :o

Yep, maar zilver is ook maar zilver...

Geplaatst:

Yep, maar zilver is ook maar zilver...

En toch siert dat die kar ongelofelijk vind ik. Ok, je blauw is heel vet en zie je minder. Maar dat zilver icm de oranje pinkers en die velgen vind ik echt wawzies  ^_^

Dus binnenkort twee Z4 kappersbakken bij BMW Sneyers  :P Leuk eigenlijk.

Geplaatst:

Kan iemand van de BMW mensjes bevestigen dat een adaptive cruise control op F30/F31 wel degelijk ook stand-alone te gebruiken is, dus zonder de 'adaptive'-heid?

Geplaatst:

Op de F10/F11 kan je het in ieder geval uitschakelen en gewone cc gebruiken, op de F30/31 heb ik het nog niet geprobeerd. Als je wil probeer ik het morgen eens op de F33 van mijn ma, dat zal wel hetzelfde zijn denk ik 

@Lefty 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Iemand hier die weet wat er allemaal in de optie S842A vervat zit op een F11? (Kaltlandausführing)

Geplaatst:

Cold-climate version

This PCV valve has extra layers of material for insulation. BMW's have an issue with their PCV system freezing up in colder climates. This is often considered an upgrade part over stock due to it's design and is often used as a replacement part over the standard version

Is wat ik er van kan vinden...

Geplaatst:

Cold-climate version

This PCV valve has extra layers of material for insulation. BMW's have an issue with their PCV system freezing up in colder climates. This is often considered an upgrade part over stock due to it's design and is often used as a replacement part over the standard version

Is wat ik er van kan vinden...

Dat is al iets :-)

Ik heb er ook op gegoogled, vond veel maar merkte ook dat het verschilt per continent. In Noord-Amerika hebben ze het vooral over verwarmde stoelen, zetels, dat soort zaken (weet wel niet of het over diezelfde code ging, maar door de code kwam je automatisch ook op hits 'cold climate version' uit)

Sommigen modellen lijken ook een olieverwarmer te hebben, en zelfs een standkachel zonder afstandsbediening. Het is me niet helemaal duidelijk :)

Geplaatst:

P90175906-highRes.jpgP90175909-highRes.jpg

• Vind ik leuk 5

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid