Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De eerste is op de velgen na identiek, toch?

Velgen kan je makkelijk swappen. Ik let daar bijna nooit op bij tweedehandsauto's.

Geplaatst:

Eerste zag er zwart uit voor mij, maar blijkbaar ook blauw, dat verlept leder doet hem ook wel geen goed :(

Geplaatst:

Op de huidge LCI eend heb je toch ook een dubbel eindstuk vanaf de 120d?

Waar is de tijd dat je aan de uitlaten kon zien welke motor erin ligt, of nog beter dat uitlaten er puur waren voor het technische en niet het esthetische..

De dag van vandaag moet alles zo veel mogelijk uitlaten hebben, weinig cilinders en liefst nog een hybride logo.

Geplaatst:

Die dubbele links idd, zoals de zescilinders vroeger.

Achja het maakt mij allemaal niet meer zo veel uit, ze zijn er toch een soep van aan het maken  <_<

Geplaatst:

20150306092757mmh0v.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Schone kiste @@Stabilo Boss. Mee op pad ?

(ziet er zo'n zelf gemaakte foto uit)

helaas, staat bij Bavaria Motors :)

Geplaatst:

Second that. Waanzinnig mooie spec !

Geplaatst:

Is het een FL eig?

Nee, een van 2013. En afgezien van de uitlaten vind ik de pfl eigenlijk knapper

Geplaatst:

Echt de knapste BMW momenteel op de markt.

Geplaatst:

20150306092757mmh0v.jpg

Als je dat zo ziet staan kan je toch moeilijk zeggen dat dat een homogeen geheel is.

Lijkt wel alsof ze drie auto's in stukken hebben gezaagd en terug aan mekaar hebben geplakt.

Geplaatst:

Do not agree. Mooie proporties en verdeling van volumes, homogene lijnen, vloeiend ook, niks "gebroken" of "geforceerd". Een zéér knappe auto, in bijna alle opzichten. (Uiteraard persoonlijk.)

Geplaatst:

Is dit niet iets voor een van de vele BMW E30 rijders? @@Mayonaise @@Alexis @@McLovin @@DenDuvel @@Ambi @ @ ...

Screen%20Shot%202015-07-15%20at%2017.20.

--> http://best3ever.be/intro.html

Had het al zien passeren via Tom Daem. Lijkt me wel leutig, maar weekend dat ik met mijn ketel dan naar 't zeetje zou moeten rijden zit ik al in de Vogezen. En om op BMW Beach te staan, niet echt mijn doel in het leven ofzo :P 

Geplaatst:

Vogezen > Knokke dijk anytime :D

Geplaatst:

20150306092757mmh0v.jpg

Heeft ook een mooi interieur. Hmmm, zou een leuke opvolger zijn van mijn 530d. [emoji2]

De sound in de cockpit van deze 40d. [emoji7]

Geplaatst:

Heeft ook een mooi interieur. Hmmm, zou een leuke opvolger zijn van mijn 530d. [emoji2]

De sound in de cockpit van deze 40d. [emoji7]

Niet leuker dan een ALPINA D3 :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

669_001.jpg

1982SPA30_car.JPG

power_by_bmw.jpg

1965SPA04_pic.JPG

1982SPA26_car2.JPG

Waar is de tijd dat sigarettenreclame nog volop aanwezig was...

Geplaatst:

bg_cached_resized_828948a5c166cf4cf79ad4

BMW-3.0-CSL-Coup%C3%A9.jpg

1965-BMW-1800-TiSA.jpg

BMW-1800-TiSA-Sports-Saloon.jpg

piet_dam.jpg

Geplaatst:

Aflossing voor het wagenpark van de verkeerspolitie, de 328i komt in de plaats van de 325d.

Raar om over te stappen naar benzine?

belgie-politie-bmw-328i.jpg

Geplaatst:

Waarom raar? Lijkt me niet verkeerd. Diesel is vervuilender voor het milieu en gaat zwaarder belast worden. Op termijn gaat trouwens de dieselprijs nagenoeg op gelijke hoogte komen met de benzineprijs. Vermits die kisten toch wel wat jaren meegaan bij de Federale / Snelwegpolitie lijkt me dat een goede zet. 

Also : 328i :inlove:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid