Alexis 5.938 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 FF geen optie,( is weer te lelijk, een uitgerokken Z3 coupé krijg ik te horen). Wat een mooi compliment Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 Een manuele F430, imo een mooiere Ferrari dan de F458 en die sound, tjah, beter wordt het niet. Een manuele zal je meer plezier bieden dan aan één of andere flap trekken, bovendien zullen deze ongetwijfeld qua prijs blijven stijgen. Met de F430 zit je nog steeds met een centrale motor en dito problemen qua warmte etc. De California of 599 (of FF) hebben minder problemen. Een balboni heeft een zeer fragiele vitessen bak net zoals de 458 waar die te bruut wordt bediend door de software Mijn ervaring met de GTs Het geluid is super en een beleving De auto heeft kracht in overvloed en heeft grip genoeg om er plezier mee te beleven Sportstoelen zijn een must imo Verbruik zeer aanvaardbaar Deuren zijn iets kleiner en lager dan een 911 Scherp rijgedrag naar het nerveuze toe op een slechte baan op hoog illegale snelheden Kan 315 op teller Koffer is praktisch en groot genoeg 800 km schotlandse wegen op 1 dag is makkelijk haalbaar en verdraagbaar kortom een auto om verliefd op te zijn De GT is waarschijnlijk meer een wagen die aanleunt bij de Porsche, i.e. je kan er meer kms mee rijden, maar hij is iets minder "gek" dan de Italianen. 1 Quote
Salokin 8.981 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 Met de F430 zit je nog steeds met een centrale motor en dito problemen qua warmte etc. De California of 599 (of FF) hebben minder problemen. Nog niks specifieks problematisch hieromtrent gelezen, tijdens mijn rit indertijd met een F430 hier ook niks van gemerkt. Pfff wat een kar toch die F430. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216710038&isSearchRequest=true&transmissions=MANUAL_GEAR&zipcode=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=30&pageNumber=2 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 Eigenlijk is zo'n FF wat je wilt. En dat lelijk noemen, goe zot. Quote
Salokin 8.981 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 Eigenlijk is zo'n FF wat je wilt. En dat lelijk noemen, goe zot. Inderdaad, een adjectief ontbreekt, afschuwelijk. Quote
Salokin 8.981 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 Wa zegde gij na?! Echt, ik vind dat een lelijke auto. Zowat het lelijkste dat Ferrari ooit gemaakt heeft. 2 Quote
Ambi 1.758 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 California T lijkt me ideaal, ken iemand die ervoor ook Porsche reed en nu een California(vorige generatie) dat, dat blok kapot gaat met doortrekken daar zou ik echt geen schrik voor hebben. Maar af en toe komen daar inderdaad kleine (elektronische) prullen aan, blijft een italiaan . Waarschijnlijk dat het met de California T nog allemaal gebeterd is. Quote
Salokin 8.981 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 California T lijkt me ideaal, ken iemand die ervoor ook Porsche reed en nu een California(vorige generatie) dat, dat blok kapot gaat met doortrekken daar zou ik echt geen schrik voor hebben. Maar af en toe komen daar inderdaad kleine (elektronische) prullen aan, blijft een italiaan . Waarschijnlijk dat het met de California T nog allemaal gebeterd is. Mjah, toch ook niet te omschrijven als één van Ferrari mooiste creaties. Quote
Ambi 1.758 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 Tuurlijk niet, maar ook geen lelijke kar en lijkt me gewoon ideaal voor hetgeen de topicopener hem wilt gebruiken, op de hond na dan. En zo een California T is echt wel snel , zowel power als een zalige klank. Quote
Ice_Ken 6.465 Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 Echt, ik vind dat een lelijke auto. Zowat het lelijkste dat Ferrari ooit gemaakt heeft. echt? Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 17 oktober 2015 Geplaatst: 17 oktober 2015 Eigenlijk is zo'n FF wat je wilt. En dat lelijk noemen, goe zot. Echt, ik vind dat een lelijke auto. Zowat het lelijkste dat Ferrari ooit gemaakt heeft. idem Idd lelijk spel Les goûts et les couleurs. Ik vind dat persoonlijk ook mooi in de juiste configuratie. Maar als ik het geld had zou ik het toch niet kopen omdat het voor mij niet echt de Ferrari zou zijn die ik in mijn wagenpark zet. Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 17 oktober 2015 Geplaatst: 17 oktober 2015 Les goûts et les couleurs. Ik vind dat persoonlijk ook mooi in de juiste configuratie. Maar als ik het geld had zou ik het toch niet kopen omdat het voor mij niet echt de Ferrari zou zijn die ik in mijn wagenpark zet. Shmee150 zijn FF vind ik persoonlijk ook een pareltje: Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 17 oktober 2015 Geplaatst: 17 oktober 2015 Maar die velgen vind ik echt maar niets. De rode remklauwen staan er ook niet onder. Hij kocht 'm natuurlijk tweedehands dus 't is niet dat ie een keuze had. Al kan daar mits wil wel verandering in gebracht worden @@Monterey Jack Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 17 oktober 2015 Geplaatst: 17 oktober 2015 Velgen en rode remklauwen vind ik nog wel oké persoonlijk, maar vooral exterieur-interieur combo vind ik subliem. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 oktober 2015 Geplaatst: 18 oktober 2015 Nog niks specifieks problematisch hieromtrent gelezen, tijdens mijn rit indertijd met een F430 hier ook niks van gemerkt. Pfff wat een kar toch die F430. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216710038&isSearchRequest=true&transmissions=MANUAL_GEAR&zipcode=&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=30&pageNumber=2 Je rit... Ik had het in mijn post eerder over hoe de hitte ontwikkeling nefaste gevolgen heeft op de langere termijn en na 10000-15000km zelfs al voor problemen met allerlei componenten zorgt. Je rit was 10000km? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 18 oktober 2015 Geplaatst: 18 oktober 2015 Ik zie de FF hier vaak naar voor komen. Is dat niet een stuk duurder dan een SLS of Gallardo gemiddeld? Quote
Sovereign001 0 Geplaatst: 19 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2015 Shmee heb ik nog een tijd voor gewerkt toen hij zijn R8 juist had. (ik moest zijn youtube designen. De R8 moest in vector getekend worden enz) Heb het gevoel dat die Shmee nu echt wel een fils a papa is. (hij vertelde dat hij verder leeft met het geld dat hij had verdiend in aandelen, echter zijn zijn ouders gewoon eeeeeel rijk) Dit weekend eens goed gepraat over de wagens. Wat niet doorgaat is dus blijkbaar een corvette z06 of c7. Openstaande zaken: AMG GT(S) indien cabriolet California T (indien 2dehands) Mclaren mp4 cabriolet Aston Martin volante (dbs of virage) Maserati Grancabrio Stradale en .. Porsche 911 Carrera 4S 2016 of 2017 model met de turbo's Voor dat laatste viel ik nu wel bekan van de ladder (aangezien ik aan het schilderen was). Heb het hem maar snel uit zijn kop proberen te praten Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Wat is er verkeerd met die laatste? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Wat is er verkeerd met die laatste? atmo >>>>>>>> turbo Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Heb het gevoel dat die Shmee nu echt wel een fils a papa is. Zoals gij hier momenteel aan het doen zijt in dit topic dus? 3 Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Eigenaars ga je hier, op één man na, niet vinden. Gasten die info hebben "van horen zeggen", lopen er genoeg rond. Enige waar ik van gehoord heb is de 458 en de SLS. "van horen zeggen" dus? Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 19 oktober 2015 Geplaatst: 19 oktober 2015 Shmee heb ik nog een tijd voor gewerkt toen hij zijn R8 juist had. (ik moest zijn youtube designen. De R8 moest in vector getekend worden enz) Heb het gevoel dat die Shmee nu echt wel een fils a papa is. (hij vertelde dat hij verder leeft met het geld dat hij had verdiend in aandelen, echter zijn zijn ouders gewoon eeeeeel rijk) Dit weekend eens goed gepraat over de wagens. Wat niet doorgaat is dus blijkbaar een corvette z06 of c7. Openstaande zaken: AMG GT(S) indien cabriolet California T (indien 2dehands) Mclaren mp4 cabriolet Aston Martin volante (dbs of virage) Maserati Grancabrio Stradale en .. Porsche 911 Carrera 4S 2016 of 2017 model met de turbo's Voor dat laatste viel ik nu wel bekan van de ladder (aangezien ik aan het schilderen was). Heb het hem maar snel uit zijn kop proberen te praten AMG GT is er nog niet in cabrio, zal nog wel even duren. Verder ga je ook al geluk moeten hebben om een California T te vinden in 2ehands, is nog zeer recent. Keuze zal alleszins beperkt zijn. Dat van Shmee was maar een voorbeeld, al denk ik dat velen wel jaloers zijn op zijn wagenpark tot nu toe. R8V10, MP4-12C, 650S, 675LT, Morgan 3Wheeler, Fiat 595, Ferrari FF,... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.