Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Altijd leuk als mensen uitspraken doen over mij terwijl ze mij niet kennen.

Ik vind de M2 gewoon niet mooi, zeker de achterkant. Die M235i van fuelmans lijkt me dan een betere aankoop.

Geplaatst:

Ik denk dat iedereen altijd (logisch) zijn keuze graag wil verdedigen en we het dan ook moeilijk hebben met kritiek.

Jij voor je M2 en Dragon zijn M4. Kritisch zijn over eigen wagens is niet zo easy en daar hebben we allemaal last van.

...

Geplaatst:

Net even op de configurator gekeken voor dit beestje, maar hell wat zijn die auto's duur geworden  :shock:  :shock:

Geplaatst:

Ik vind het anders ook maar een rare uitspraak hoor libelle... Een M2 afschilderen als vrouwenauto en "willen maar niet kunnen"-auto?

Valt een M135i of M235i dan ook in hetzelfde schuitje bij jou?

Geplaatst:

Net even op de configurator gekeken voor dit beestje, maar hell wat zijn die auto's duur geworden  :shock:  :shock:

...

Geplaatst:

Wel als ik de vergelijking maak met mijn 7 jaar oude 135i is het verschil ongeveer 10K. Natuurlijk is een 'M' steeds duurder, dat is zo. Maar als je alles bekijkt is BMW nog steeds voor wat je in de plaats krijgt de goedkopere van de concurrentie. Ik heb op het salon nog eens gekeken naar de RS3, die mij aanvankelijk ook interesseerde omdat wij eveneens klant zijn bij Audi, maar wat ik blij dat ik dat niet gedaan heb. Zelfs al heeft de M2 en lelijk achterste, zet daar dan eens een RS3 naast, en je zal wel weten wat te kiezen. Alé, imho hoor...

Klopt wel !

Persoonlijk zou ik het wel moeilijk hebben met een auto waarvan de looks me to-taal niet liggen. Stel dat ik in dit segment zou gaan shoppen, zou het verdorie zeer moeilijk hebben....... 

Geplaatst:

...

Geplaatst:

Ja.., je kan moeilijk verwachten van mensen, na wat je schrijft of al geschreven hebt, dat mensen je zouden leuk vinden. Maar dat jij al mensen te jennen plezier beleeft, Ja..., wat moet ik daar dan op zeggen.

Dat jennen doen we hier nu wel allemaal graag, moet je aan wennen :D

Tis altijd wat zelfde. Irl vallen de grote monden hier dikwijls nog wel mee, de uitzondering daar gelaten. Niet iedereen kan je "liggen"

Geplaatst:

Klopt wel !

Persoonlijk zou ik het wel moeilijk hebben met een auto waarvan de looks me to-taal niet liggen. Stel dat ik in dit segment zou gaan shoppen, zou het verdorie zeer moeilijk hebben....... 

...

Geplaatst:

Ik denk dat iedereen altijd (logisch) zijn keuze graag wil verdedigen en we het dan ook moeilijk hebben met kritiek.

Jij voor je M2 en Dragon zijn M4. Kritisch zijn over eigen wagens is niet zo easy en daar hebben we allemaal last van.

Toch. Ik overweeg serieus de mijne te verkopen.

Geplaatst:

Ik weet dat je de M4 haat maar wij zijn hier nochtans al open genoeg geweest over de negatieve eigenschappen ;)

Geplaatst:

Toch. Ik overweeg serieus de mijne te verkopen.

Je wil met een Porsche badge de Lippenslaan op en af rijden :D

Nee serieus ergens voelde ik dat al aan op Ecuyers. 

Nu zijn goed met zijn slecht, ik lees meer en meer dat de M4 echt snel te rijden valt maar dat je er verdorie je werk aan hebt om de combinatie turbo en zuiver rijden (op het juiste moment) onder de knie te krijgen.

Lijkt me toch echt een uitdaging.

Anderzijds: in het nat onbestuurbaar. Zag net nog een twitter post hierover door Chris Harris, die weet toch ook meestal over wat hij praat. 

Geplaatst:

Ja ventje al je hier als eerste post komt stoefen dat je de eerste M2 zal hebben in Vlaanderen zoek je het een beetje hé. Dus doe je dikke nekke gedrag weg en dan gaan de mensen je misschien wat leuker vinden.

En je hebt hierboven met je foto's al bewezen dat de 135i niet veel moet onder doen voor de M2. En je vindt de achterkant zelf mislukt dus ik ben blijkbaar niet de enige die hem niet mooi vindt. Maar smaken verschillen dus niettemin proficiat met je aankoop en veel plezier ermee :)

...

Geplaatst:

MDM zou ik in de regen niet aanraden, ofwel alles uit of alles aan :D

Geplaatst:

Ja, dat kan en wat doet dat ertoe. De man heeft al meer uitgehaald en pretentieuze reacties gegeven.  Omdat hij met een M4 rijdt? Och arme toch ..., dergelijke reacties vind ik beneden alle peil en zeggen enkel iets over diegenen die ze uit.. en beweren dat een M2 een vrouwenwagen is, is nog pretentieuzer. Bij ons is het niet moeilijk hoor, mijn vrouw heeft altijd de dikste auto gehad. De vrouw wordt hier niet ondergewaardeerd. Dit gezegd zijnde ... Laat de reacties nu maar komen en liefst dan van Mr. dragonfly graag. 

Hij rijdt meestal met een 118d, over vrouwenwagens gesproken

Geplaatst:

MDM zou ik in de regen niet aanraden, ofwel alles uit of alles aan :D

Alleen TC in MDM zetten, right?

Geplaatst:

Alleen TC in MDM zetten, right?

Euhm dat is TC hé. De rest is die comfort, sport & sport+

Geplaatst:

En is een M2 goed in de regen?

Geplaatst:

Ik vind het anders ook maar een rare uitspraak hoor libelle... Een M2 afschilderen als vrouwenauto en "willen maar niet kunnen"-auto?

@@dragonfly?

Geplaatst:

Als je enig doel is om er 1 woord uit te pikken en en de rest te vergeten antwoord ik daar niet op. Jij zou beter moeten weten ;)

Geplaatst:

Ik weet dat er hier een paar zijn die één besteld hebben maar mij doet het niets, 't is zo van willen maar niet kunnen of echt als auto voor de vrouw ofzo. (kan evengoed een M235i zijn)

Kan ook dat ze het express gedaan hebben om niet te concurreren met de M3/M4.

Kleur is wel speciaal, misschien niet geschikt voor België maar ergens in de zon wss wel zeer mooi :D

Als je enig doel is om er 1 woord uit te pikken en en de rest te vergeten antwoord ik daar niet op. Jij zou beter moeten weten ;)

Is allerminst mijn bedoeling. T'is toch niet dat ik jouw woorden uit hun context ruk? Ik vraag gewoon wat meer uitleg, want ik begrijp niet vanwaar je dat haalt.

Geplaatst:

Ik vind die persoonlijk eerder voor een jonge gast of vrouw ja, een 3 & 4 reeks is wat mannelijker, een 5 & 7 reeks stralen nog meer "klasse" uit.

Toen ik mijn huis kocht heeft de vorige eigenaar met dat geld een 1-coupé gekocht.

Leuke auto maar dat past niet bij iemand van 50 jaar.

Nuja elk zijn ding hé.

Geplaatst:

Ik vind die persoonlijk eerder voor een jonge gast of vrouw ja, een 3 & 4 reeks is wat mannelijker, een 5 & 7 reeks stralen nog meer "klasse" uit.

Toen ik mijn huis kocht heeft de vorige eigenaar met dat geld een 1-coupé gekocht.

Leuke auto maar dat past niet bij iemand van 50 jaar.

Nuja elk zijn ding hé.

Aaah. Ten eerste heeft dat toch weinig te maken met "willen en niet kunnen" en "vrouwenauto"? 

Een M2 is toch totaal niet vrouwelijk  :huh: In ieder geval niet minder mannelijk dan een M3 of M4 vind ik.

En over leeftijd en auto's met klasse... Wat moet je dan zeggen tegen Jokke met zijn Lotus bijvoorbeeld? Ik vind het bijvoorbeeld machtig om een zestiger uit een GT86 te zien stappen, gewoon geven om rijplezier en niet om wat de mensen van u kunnen denken.

Geplaatst:

Lotus is hardcore hé, kan je niet vergelijken en hij heeft iets anders staan als daily :)

Als ik het zo lees is de M2 een opgepompte M235i. Ken iemand die één besteld heeft dus hopelijk kan ik hem binnenkort irl zien & ervaren

Geplaatst:

Lotus is hardcore hé, kan je niet vergelijken en hij heeft iets anders staan als daily :)

Als ik het zo lees is de M2 een opgepompte M235i. Ken iemand die één besteld heeft dus hopelijk kan ik hem binnenkort irl zien & ervaren

Dus hoe hoger het hardcore-gehalte, hoe hoger de leeftijd waar het volgens u nog gepast is om met de kar te rijden?

Ik probeer een logica te zoeken in uw redenering, maar het lukt me niet  :D

Soit, ik versta wel dat iedereen daar soms zaken over denkt die niet uit te leggen zijn, maar deze M2 uitmaken voor wijvenkar of "willen maar niet kunnen" is er wat over. Who cares als het een opgepompte M235i is? Als hij minstens even goed is, is de auto toch geslaagd?

Of hij al dan niet zijn hogere prijs waard is doet voor mij geen afbreuk aan de auto zelf.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid