Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

The Bad

Slightly — just slightly — disconnected driving feel

Gewoon BMW ConnectedDrive nemen en da's klaar.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Eigenlijk hebben ze gewoon de reviews van de M235i gecopy-paste :D

Geplaatst:

Eigenlijk hebben ze gewoon de reviews van de M235i gecopy-paste :D

Ik wou net hetzelfde schrijven !

Geplaatst:

Nergens enige vergelijking met de 1M, ik vermoed een meer lineaire motor en stabieler rijgedrag

Geplaatst:

Slechts 40kg lichter dan een M4 is wel teleurstellend. Blijft dus een log beest maar misschien hebben ze de ophanging/tractie wel verbeterd. 't zal afwachten worden tot Wooter nog eens gaat tracken :D

Interieur blijft wel een bummer

bmw-m2-coupe-review-art-7.jpg

Geplaatst:

Ze zien eruit als keukenstoelen, maar het zicht zegt weinig over hoe ze zitten natuurlijk

Geplaatst:

Dat zijn dezelfde stoelen als in mijn 1, maar dan met een M logo erin en wat stiksels.

Geplaatst:

Die zetels lijken op een mislukte namaak...............M onwaardig om het op deze manier aan te pakken imo. 

Dat je om het betaalbaar te houden eventueel dit zet ok, maar geef mensen de mogelijkheid om nen deftige M-waardige stoel te laten steken af fabriek. 

Geplaatst:

De commentaren hier staan haaks op de commentaren van mensen die ermee gereden hebben :)

Geplaatst:

Misschien vind ik de zetels wel mooier als ik er mee gereden heb ! 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Ik ben niet helemaal mee want mijn zetels in mijn Z4M zijn buiten het M logo identiek aan de M zetels van een niet-M Z4. Zover ik weet is het hetzelfde verhaal 1M vs eerste 135i en nu dus M2 vs M235i. Of de E92 zetels van de M3 vs M-pack. Ja, de zetels van de M4 zijn anders dan van de 4-reeks, maar het is niet de norm bij BMW.

Geplaatst:

Mee zijn is niet zo moeilijk. Ik vind dat een lelijke M onwaardige stoel waar die er goedkoop lelijk uit ziet.

Het gaat me niet om het verhaal van 1M vs eerste 135i enz. Dat interesseert me geen reet als ik zo een auto koop.

Ik versta wel dat ze dit zouden doen om het spul goedkoop te houden maar geef kopers aub de mogelijkheid om af fabriek een mooie stoel te bestellen.

Gelukkig bestaan er mooiere after market spullen. Het zou het eerste zijn dat ik zou veranderen aan die auto

Geplaatst:

Naast de zetels heeft de motor ook meer te maken met een niet-M dan de andere M's.

Geplaatst:

Buiten die zilveren lijn en "Powered by ///M" is er quasi geen verschil.

bmw-m235i-images-high-res-03.jpg

BMW-M2-engine-01.jpg

Geplaatst:

Een M3/M4 is toch wat anders imo, de carbon veerpootbrug alleen al.

2015-BMW-M4-engine.jpg

Geplaatst:

Wat ik nog altijd niet snap is hoe het kan dat het gewicht van een M2 en een M4 zo dicht bij mekaar liggen. Dat scheelt 20kg!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid