Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gek dat die in een Duitse gesloten trailer komt, maar wel vol sneeuw ligt...

Zal die van @@mayo zijn zeker, die had de eerste in Belgie

Geplaatst:

Dat is pas echt Alpinweiss.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Zal die van @@mayo zijn zeker, die had de eerste in Belgie

Had die niet eentje in het Mineral Grau? :)

Geplaatst:

Niet ver van uw werk, alwaar ik al scheef ben gegaan op de 3 rotondes van de Q8 tot bij mij thuis zonder echt moeite te moeten doen. :D

Ja, het is hier wel vettig  :huh:

Geplaatst:

Had die niet eentje in het Mineral Grau? :)

Eerste in België is eerste in België he....

:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zonde dat hij nog even moet wachten op de opvolger van zijn 135i. Gelukkig is de M2 wel de ideale opvolger!

• 3 weken later...
Geplaatst:

En dan vloeken want bijbetaald voor elektrische zetels met geheugenfunctie.

Geplaatst:

Dus je wil die stoelen toch niet? :)

Geplaatst:

Ik heb nu manuele stoelen in de einser en dat is elke keer een gekut. Automatische stoelen afgeraden door de toenmalige verkoper "want dat ging te traag". Ja fuck ja, dat gaat rap genoeg om achter in te stappen, en het is voor de chauffeur nooit zoeken naar de juiste setting. Maar bon. En met aftermarket stoelen kom je ook in mod hell met verklikkerlampjes van airbags en dergelijke die blijven branden.

Dus ja, die stoelen in die M2 is zoals een mooie blonde met toeters: mooi om naar te kijken, maar eigenlijk wil je het thuis niet want elke keer een gedoe om het naar je zin te krijgen.

Geplaatst:

Ik wil ook niets anders meer maar vind het toch traag om naar voor te schuiven. Dan gaat manueel een pak sneller.

Ik heb er weinig last van maar met kinderen is dat wel anders

Geplaatst:

Ik heb nu manuele stoelen in de einser en dat is elke keer een gekut. Automatische stoelen afgeraden door de toenmalige verkoper "want dat ging te traag". Ja fuck ja, dat gaat rap genoeg om achter in te stappen, en het is voor de chauffeur nooit zoeken naar de juiste setting. Maar bon. En met aftermarket stoelen kom je ook in mod hell met verklikkerlampjes van airbags en dergelijke die blijven branden.

Dus ja, die stoelen in die M2 is zoals een mooie blonde met toeters: mooi om naar te kijken, maar eigenlijk wil je het thuis niet want elke keer een gedoe om het naar je zin te krijgen.

Ik haat elektrische stoelen. Dat is idd veel te traag, en enkel nuttig icm geheugen + meerdere chauffeurs. Met aftermarket stoelen heb je geen problemen als je die laat installeren door iemand die er iets van kent. Mijn Recaro's hebben nooit foutmeldingen gegeven.

Geplaatst:

Ik heb er weinig last van maar met kinderen is dat wel anders

Snap ik niet. Uwe stoel klapt toch gewoon terug naar waar hij stond, indien niet elektrisch?

Geplaatst:

Snap ik niet. Uwe stoel klapt toch gewoon terug naar waar hij stond, indien niet elektrisch?

Yep maar dan verzetten ze dat in de garage en kan je weer gaan zoeken. Plus dat je een elektrische stoel veel preciezer kan "afstellen" :D

Geplaatst:

Memory seats met meerdere bestuurders > instapmogelijkheden kinderen.

Geplaatst:

Ik zaag zo niet als ik de kleinen achteraan moet zetten. Is die 4 seconden zoveel gevraagd?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

meerdere bestuurders is voor paupers.

Koop eens elk je eigen auto zeg. Wat is dat hier? cambioforum.be ?

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Dat is voor als de vrouw er eens mee gaat rijden :ninja:

Geplaatst:

Zonde dat hij nog even moet wachten op de opvolger van zijn 135i. Gelukkig is de M2 wel de ideale opvolger!

Volgens mij heb je het ondertussen al meer gezegd dan hij hoor.
Geplaatst:

Volgens mij heb je het ondertussen al meer gezegd dan hij hoor.

Quote anders een bericht van een maand geleden :D

Geplaatst:

Quote anders een bericht van een maand geleden :D

Godver ik had echt kunnen zweren dat er '1 uur geleden' stond :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid