Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat ik nog altijd niet snap is hoe het kan dat het gewicht van een M2 en een M4 zo dicht bij mekaar liggen. Dat scheelt 20kg!

De M2 heeft een brandstoftank zitten

Geplaatst:

Dat de motor bijna hetzelfde is als de "gewone" N55 is niet volledig waar, deze heeft de M3/4 zuigers en krukas, alsook een zwaar aangepast koelsysteem...

Geplaatst:

Er zitten onderdelen van carbon in de aandrijflijn van een M4, die niet in carbon zijn in de M2.

Geplaatst:

En de motor, ik verwijs weer naar de 1M die ook een N-blok had.

Geplaatst:

Er zitten onderdelen van carbon in de aandrijflijn van een M4, die niet in carbon zijn in de M2.

Cardanas.

Ook enkel M4, M3 heeft dat ook niet.

Geplaatst:

En vergeet natuurlijk die carbon veerpootbrug niet, die in de M2 heel wat onopvallender en van staal is.

Geplaatst:

Cardanas.

Ook enkel M4, M3 heeft dat ook niet.

Wist ik niet van de M3.

Geplaatst:

Wist ik niet van de M3.

Ik zou dat even fijntjes doorsteken aan Naish, de volgende keer dat 'ie je plaagt met 't één of 't ander.

"Zeg, zo even parazaar: die loodzware, voorzeker door vele trillingen geplaagde en duidelijk door inertie vertraagde cardanas uit staal (as opposed to de ultralichte, torsiestijve en sneller reagerende carbon versie van de M4) ... heb je daar al aan kunnen wennen, ondertussen?"

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik zou dat even fijntjes doorsteken aan Naish, de volgende keer dat 'ie je plaagt met 't één of 't ander.

"Zeg, zo even parazaar: die loodzware, voorzeker door vele trillingen geplaagde en duidelijk door inertie vertraagde cardanas uit staal (as opposed to de ultralichte, torsiestijve en sneller reagerende carbon versie van de M4) ... heb je daar al aan kunnen wennen, ondertussen?"

Nee, het is zijne verjaardag, laat hem gerust.

Erger gesteld is het met @@Salokin.

Eerst CSL hier, CSL daar, om die dan onopvallend weg te doen voor een Ferrari die er nooit lijkt te komen, en in de plaats een zijdezachte BMW 5 in de garage te schuiven op aanraden van een of ander forumgespuis. (Dewelke daarenboven het toonvoorbeeld is van de gemiddelde vertoever op dat forum: streng adviserend, maar zelf met vooral diesel en/of wannabe sportieve wagens rijdend.)

Daaropvolgend een M3 te kopen, (allez, genen echten, want turbo, en niet gekocht, want gehuurd), die zijn aversie voor carbon etaleert: schuifdak ipv het carbon dak, alu inleglijsten ipv de obligate carbon versie, en nu ook de cardanas, zo blijkt.

Zijn zelfverklaarde racekip zou hij nu in een diesel hebben gestoken, naar ik hoor. Er zijn geen zekerheden meer. 

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Nee, het is zijne verjaardag, laat hem gerust.

Erger gesteld is het met @@Salokin.

Eerst CSL hier, CSL daar, om die dan onopvallend weg te doen voor een Ferrari die er nooit lijkt te komen, en in de plaats een zijdezachte BMW 5 in de garage te schuiven op aanraden van een of ander forumgespuis. (Dewelke daarenboven het toonvoorbeeld is van de gemiddelde vertoever op dat forum: streng adviserend, maar zelf met vooral diesel en/of wannabe sportieve wagens rijdend.)

Daaropvolgend een M3 te kopen, (allez, genen echten, want turbo, en niet gekocht, want gehuurd), die zijn aversie voor carbon etaleert: schuifdak ipv het carbon dak, alu inleglijsten ipv de obligate carbon versie, en nu ook de cardanas, zo blijkt.

Zijn zelfverklaarde racekip zou hij nu in een diesel hebben gestoken, naar ik hoor. Er zijn geen zekerheden meer. 

Get your story straight!  Ik had een CSL, een 550i én een E91 330D maar los daarvan heb je een punt :).

Geplaatst:

Get your story straight!  Ik had een CSL, een 550i én een E91 330D maar los daarvan heb je een punt :).

Die 330D, was dat ook een diesel?

Koop eens een Ferrari, dan kunnen we samen knallen. Ik zal mijn haar los doen.

C5nBokh.gif

Geplaatst:

Die 330D, was dat ook een diesel?

Koop eens een Ferrari, dan kunnen we samen knallen. Ik zal mijn haar los doen.

C5nBokh.gif

Dat spel indertijd ongelooflijk veel gespeeld.

Ok, en welke Ferrari wil je dat ik koop met jouw geld?

Geplaatst:

Nu ben ik wel benieuwd wie Salokin die 550i aangeraden heeft. :lol:

Geplaatst:

Dat spel indertijd ongelooflijk veel gespeeld.

Ok, en welke Ferrari wil je dat ik koop met jouw geld?

Wat dacht je van een Mondial?

Geplaatst:

Pak dan de gewone versies.

M235i vs 440i

1530kg vs 1615.

Dat scheelt 85kg. 

Geplaatst:

Wat dacht je van een Mondial?

Afgaande op je haartooi, dacht ik dat je betere smaak had.

Geplaatst:

Een gegeven paard kijkt men niet in de mond.

Geplaatst:

Een gegeven paard kijkt men niet in de mond.

Lijkt me eerder een pony.

Geplaatst:

One does not simply mock a Ferrari.

Even if it's a Mondial.

Geplaatst:

Lijkt me eerder een pony.

Past goed bij je vrouw haar Alpony, toch?

Geplaatst:

Past goed bij je vrouw haar Alpony, toch?

Salokin, ik wil ICM te vriend houden maar je zou bv. kunnen antwoorden met...

"Mijn vrouw kan wel de koffer van haar Alpony zelf dicht doen hé"

:ninja: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gaat dat niet met een knop op de afstandsbediening van zo een Cayenne?

Geplaatst:

Dat is naar het schijnt mogelijk ja als je die knop aangevinkt hebt bij bestelling maar Alexanderr zal dat beter weten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid