Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Salokin, ik wil ICM te vriend houden maar je zou bv. kunnen antwoorden met...

"Mijn vrouw kan wel de koffer van haar Alpony zelf dicht doen hé"

:ninja:

Tiens, 't is toch ne kadee hé.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En dat leder ziet er ook gewoon plastic uit

Het is ook gewoon plastic (voor een deel) :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Slechts 40kg lichter dan een M4 is wel teleurstellend. Blijft dus een log beest maar misschien hebben ze de ophanging/tractie wel verbeterd. 't zal afwachten worden tot Wooter nog eens gaat tracken :D

Interieur blijft wel een bummer

bmw-m2-coupe-review-art-7.jpg

Die stoelen zitten imo vrij kut.

Ik had ze in de 320d. 

ttz in leder zitten ze nogal hard, wat op lange afstand voor pijn kan zorgen in de onderrug.

Ik ben niet de enige op het werk, die erover klaagde. Ze zitten eigenlijk een stuk beter in alcantara :)

Geplaatst:

Sowieso beter in alcantara inderdaad. Glijdt minder dus steunt beter.

Geplaatst:

Die stoelen zitten imo vrij kut.

Ik had ze in de 320d. 

Had jij sportstoelen in je 320d?

Ik vind dat daar toch redelijk wat instelmogelijkheden aan zijn. Heb er geen problemen mee in de mijne.

Geplaatst:

Bij mij zaten die toch erg goed ja.

Geplaatst:

Had jij sportstoelen in je 320d?

Ik vind dat daar toch redelijk wat instelmogelijkheden aan zijn. Heb er geen problemen mee in de mijne.

Yup, was een sportline.

Het lijkt vooral bij grotere mensen voor te komen.

Ik ben zelf 1.87 m en mijn schoonbroer tegen de 2meter. En die zegt toch ook dat zijn alcantara zetels beter zitten, doordat ze dieper zakken.

De pijn komt gelijk vooral door de hardheid van de stoelen bij mij.

Geplaatst:

Ik heb dezelfde stoelen in stof, vind ze eigenlijk wél goed. Of BMW een effortke had mogen doen voor de M2 is een andere vraag, m.i. hadden stoelen uit de M3/4 wel gemogen. Op vele vlakken lijkt de M2 me meer een M235i "plus" dan een echte M. Als je dat dan BV gaat vergelijken met wat Porsche met de GT4 doet, waarin je zelfs de 918-stoelen kan krijgen...

Geplaatst:

Ze hadden gewoon betere stoelen als optie moeten geven..Maar dan werd het verschil kleiner met de M4 natuurlijk...

Geplaatst:

Ze hadden gewoon betere stoelen als optie moeten geven..Maar dan werd het verschil kleiner met de M4 natuurlijk...

Ze hebben de f80/f82 wat exclusiever willen houden, kunnen we alleen maar toejuichen zeker :P

Geplaatst:

Ze hebben de f80/f82 wat exclusiever willen houden, kunnen we alleen maar toejuichen zeker :P

inderdaad..

Geplaatst:

Jullie wel [emoji2]

Geplaatst:

Wabe is de johnny, ik weet van niets zenne :D

Geplaatst:

Op vele vlakken lijkt de M2 me meer een M235i "plus" dan een echte M.

Wat is daar mis mee?

M235i is een schitterende basis om mee te beginnen, M4 onderstel en sper toevoegen en nog wat meer oumph en voilá.

Geplaatst:

Wat is daar mis mee?

M235i is een schitterende basis om mee te beginnen, M4 onderstel en sper toevoegen en nog wat meer oumph en voilá.

Ik snap het eignelijk ook niet goed.

Ja, hij heeft misschien niet de meest spannende zetels, en interieur, maar who cares: hij is pakken goedkoper dan een M3, en compacter ( wat voor mij altijd een pluspunt is ).

Heeft bakken power, korte wielbasis, sper ==> sounds like mighty good fun, no?

Ik zou er graag eentje hebben, maar dan wel in een spannendere kleur, dan wat standaard wordt aangeboden.

Gingen er trouwens deze week eentje aanvragen via HotHatch.be. Blijkbaar doen ze het niet meer bij BMW. Ze lenen geen M2's meer uit :huh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Alé nu heeft Mayo ons weken in spanning gehouden en nu de kar "geleverd" is blijft het stil :D

Wooter : nog nieuws van de jouwe?

Geplaatst:

Ze mogen niet vroeger dan half april afgeleverd worden, is mij verteld. Er staan er al klaar in Genk op de parking...

Geplaatst:

Ze mogen niet vroeger dan half april afgeleverd worden, is mij verteld. Er staan er al klaar in Genk op de parking...

Ahzo, en wat is daar de reden achter?

Geplaatst:

Officiële release is pas 3e week van april oid

Geplaatst:

Ah dacht dat die al gereleased was, makes sense :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid