Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die van hierboven is volgens mij de enige ingeschreven, de rest zijn pré-producties met Duitse platen en chrome line.

Ja echt, Long beach met chrome wtf :lolz:

Hoewel dat op die zwarte nog meevalt.

Geplaatst:

Leveringen zijn blijkbaar begonnen;deze morgen trailer op de A12 gezien met 3 M2 erop : twee blauwe en een zwarte.

Ziet er leuk bommetje uit.

Geplaatst:

Bij ons in de buurt is dat 99% zeker eentje van Belux @@GTX :)

Werk jij in de buurt?

Geplaatst:

Wij zijn van de buurt, de buurt is van ons! :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Daar is de eerste particuliere M2?

ad422a7e8cacebf12b5d4b0ab0ba1c2a.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

NL import. Zag hem zondag daar staan, was best een wtf.

Maar in Genk rijdt er ook al een zwarte rond op BE platen, 3 weken geleden al gezien... Frustrerend :roll:

Geplaatst:

Werk jij in de buurt?

@@Tiep, ik woon in Bornem en heb nog bij Belux gewerkt ;) 

Geplaatst:

Daar is de eerste particuliere M2?

ad422a7e8cacebf12b5d4b0ab0ba1c2a.jpg

Normaal mogen ze toch pas vanaf dit weekend uitgeleverd worden dacht ik?

Mss eentje aangekocht in DE :)  

Geplaatst:

wat wilt die mens nu vertellen ? ligt het aan mijn gebrekkig engels , of versta ik juist dat ze bij bmw de rommel bijeen gezocht hebben , het helemaal niet m waardig is , want de helft van de toppekes op het stuur die je bij een m4 vind ontbreken ?

omdan op het einde af te sluiten met het is een fijne auto

iemand die mij duidelijk heid kan geven aub

zoals het nu overkomt is het een auto van willen maar niet kunnen .

Ligt duidelijk aan je gebrekkig Engels denk ik :) 

Geplaatst:

Ze hebben erop bespaard maar hij rijdt nog steeds zoals een M, daarom is hij goed, zeker gezien zijn prijs.

Geplaatst:

maar wat verteld die dan over bv het zelf tussen gas geven ,over de regeling van de auto aan het stuur dat dit allemaal niet mogelijk is ? voor een m mag je toch verwachten dat je dat allemaal kunt

En ne stoel die scheef staat :D

Dat van dat tussengas is echt absurd.

Geplaatst:

@@Tiep, ik woon in Bornem en heb nog bij Belux gewerkt ;)

There we go! :) 

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:

wat wilt die mens nu vertellen ? ligt het aan mijn gebrekkig engels , of versta ik juist dat ze bij bmw de rommel bijeen gezocht hebben , het helemaal niet m waardig is , want de helft van de toppekes op het stuur die je bij een m4 vind ontbreken ?

omdan op het einde af te sluiten met het is een fijne auto

iemand die mij duidelijk heid kan geven aub

zoals het nu overkomt is het een auto van willen maar niet kunnen .

Ik lees dat het geen echte M is (een echte M moet tegenwoordig met programmeerbare knopjes op het stuur komen blijkbaar) maar sneller rijdt dan een M4.

Dat gaat hier een dikke garage zijn binnen een maand  :inlove:  :inlove:  :inlove:

Geplaatst:

.... maar sneller rijdt dan een M4.

Makkelijker rijdt ;)

Geplaatst:

Makkelijker rijdt ;)

Als ge er een pro in steekt en die draait dezelfde tijden heeft het niks met makkelijker te maken. Dat is nu al het 2e circuit waar dat ding even snel is.

Geplaatst:

Feit dat de zetel niet mooi recht voor het stuur staat heb je bijna in alle BMW's en andere merken ook. Tja al die knopjes voor instellingen zijn zever vind ik, een sportwagen heeft maar 1 stand nodig en dat is de beste. :) Ze hadden een M knop moeten maken waar alle favoriete instellingen opgeslagen staan. Automatisch tussengas is volgens mij ook echt een "gadget" en zou het ook liever niet hebben opstaan.

Geplaatst:

Automatisch tussengas is volgens mij ook echt een "gadget" en zou het ook liever niet hebben opstaan.

Zeker niet als je de auto ook met een DKG kan kopen.

Geplaatst:

Als ge er een pro in steekt en die draait dezelfde tijden heeft het niks met makkelijker te maken. Dat is nu al het 2e circuit waar dat ding even snel is.

Ik mag Wooter toch wat plagen :D

M2 zal waarschijnlijk wat upgrades gekregen hebben van de M4 Competition package zeker?

Knopjes zijn idd geen ramp, je hebt nu toch veel te veel keuzes. Maar pre-set knoppen weg laten zijn wel een bummer

Geplaatst:

Je hebt toch pre-set?

Sport, Sport+, Comfort, Eco Pro.

Voila.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Uit goede bron vernomen dat de RS3 toch dat tikkeltje meer heeft :ninja:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Uit goede bron vernomen dat de RS3 toch dat tikkeltje meer heeft :ninja:

Tikkeltje onderstuur?  :ninja:

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:

Dat van dat tussengas is echt absurd.

Ik denk dat dat voor de meeste klanten wel een goede keuze is. Maar ze hadden er idd een knopje voor mogen maken ergens in de idrive.

Geplaatst:

Als je de auto in Sport of Sport+ zet valt dat automatisch tussengas toch weg? 

Probleem opgelost! 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid