Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Neen hoor en is toch al beter bevonden in de reviews?

Het woord 'beter' ga ik nooit gebruiken bij auto's vergelijken.
Geplaatst:

Het woord 'beter' ga ik nooit gebruiken bij auto's vergelijken.

Heb het hier al gezegd, de tractie en handling kon alleen maar verbeteren :lolz: . Op dat gebied ben ik altijd eerlijk geweest :D

Geplaatst:

Tip: als er de komende maanden opeens Premium Selections te koop komen... Walk away :D

Waarom?

Geplaatst:

Heb het hier al gezegd, de tractie en handling kon alleen maar verbeteren :lolz: . Op dat gebied ben ik altijd eerlijk geweest :D

Er is naar mijn mening niets mis met de handling en de tractie van een M3/M4.  :lol:

Enkel het gewicht is (te) hoog, maar dat beest is pijlsnel en rijdt op rails.    

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Er is naar mijn mening niets mis met de handling en de tractie van een M3/M4.  :lol:

Ik zal het beter uitleggen, in de regen is het een ramp. Vraag het maar aan fuel als je nog twijfelt :D

In het droge idd pijlsnel en plakt op de baan. Ritje vanuit Duitsland naar België ben ik nog niet vergeten :inlove: 

Geplaatst:

moet je de competetion pack eens proberen....

Geplaatst:

Ik zal het beter uitleggen, in de regen is het een ramp. Vraag het maar aan fuel als je nog twijfelt :D

In het droge idd pijlsnel en plakt op de baan. Ritje vanuit Duitsland naar België ben ik nog niet vergeten :inlove:

Mijn BMW adept-garagist-met-een-aantal-M's was ook verwonderd door het gebrek aan grip toen hij gisteren met me meereed. In het droge dan nog.

Geplaatst:

Mijn BMW adept-garagist-met-een-aantal-M's was ook verwonderd door het gebrek aan grip toen hij gisteren met me meereed. In het droge dan nog.

Heb geen ervaring met andere karren van 430pk dus kan moeilijk oordelen. Maar is idd tricky, zeker op oneffen banen

Geplaatst:

Obvious vraag, maar uitlijning al gecheckt?

Geplaatst:

Ik wel, stond goed 

Geplaatst:

Nee, maar iedereen vertelt een gelijkaardig verhaal, dus denk ik niet dat het specifiek aan mijn wagen ligt.

Geplaatst:

Heb geen ervaring met andere karren van 430pk dus kan moeilijk oordelen. Maar is idd tricky, zeker op oneffen banen

Op dat gebied zeker geen klagen met mijn kot.
Geplaatst:

BMW's worden standaard niet uitgelijnd om snel te zijn op het natte, maar om je te amuseren!  :P Hier nooit geen klagen gehad. 

Geplaatst:

BMW's worden standaard niet uitgelijnd om snel te zijn op het natte, maar om je te amuseren!  :P Hier nooit geen klagen gehad. 

Maar heb je er al mee in de regen gereden? :D

Niet met jullie monster machine hé, met een stock M4 :P

Geplaatst:

Nog niet met de laatste generatie. Enkel de atmosferische voorgangers, dus dan snap ik wel dat de nieuwe trickyer is, maar dat zal voor de M2 niet anders zijn veronderstel ik dan.. 

Geplaatst:

*edit: nvm :D

nu ben ik eigenlijk wel benieuwd :D

Geplaatst:

Ik ben godverdomme jaloers op @@wooter :(

Wat een kist :inlove:

En wereldwijd blijkbaar beschikbaarheidsissues.

Tip: als er de komende maanden opeens Premium Selections te koop komen... Walk away :D

b439b01498da78d359988b39663e3a94.jpg

f2c2e31ce42f6e2528c58a4e7fe6f46b.jpg

3a5a87dbb17b6b3cd7a71267819fcf79.jpg

45acbf3729ec9771dd4f44863b026982.jpg

8125c85068a7d5ce1d8fadf685c3c7bf.jpg

8d1ca62c1584399d2a73c5fea6cc9f44.jpg

ce147dd99ce275bdf7d0e5d0a0a082ac.jpg

0c41f584608a2dee4b5ff89aab66d0d2.jpg

1 + 1 =

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nog niet met de laatste generatie. Enkel de atmosferische voorgangers, dus dan snap ik wel dat de nieuwe trickyer is, maar dat zal voor de M2 niet anders zijn veronderstel ik dan.. 

Ik dacht ook dat het aan de motor lag. Turbo met veel koppel onderin.

DACHT, dus ...

Geplaatst:

wij zijn er gisteren mee gaan rijden op de gewone weg.

Thuis vertrokken met het idee thuis te komen met een bestelbon (ipv de oldtimer)

Uiteindelijk na de testrit toch (nog) niets getekend

- Door drukte en foute wegen op geen enkel moment de kans gehad om de auto echt tot zijn recht te laten komen

- De testwagen was volledig afgeragd met schijven die krom stonden, kale banden, ..

- het was een automaat, was helemaal ons ding niet, ik snap niet dat 90% van de mensen daarvoor kiest (tenzij je hem als daily zou gebruiken)

- op gewoon of halfsnel tempo gaf hij ons niet het gevoel in een speciale auto te zitten.  Was zowat idem als onze 235 maar dan met zwarte ipv ivory zetels, enkel andere tellers.

We hebben afgesproken met de garage om binnen een aantal weken opnieuw te komen testen, maar dan met een andere testwagen op een minder druk moment.

Geplaatst:

Heb hem ook nog eens vlug gaan bewonderen bij Jonckheere Roeselare.

Echt vet zoals hij daar stond [emoji7]

06c723c2ba3961cc2dcdd3a89ef8c55e.jpg

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid