Ga naar inhoud

parkeerbrug

Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou toch niet met veel plezier constant met een subaru impreza 1600 rijden :D

Geplaatst:

staat die dan echt 6maanden stil?

op een zonnige winterdag kan je hem ook eens starten en een toertje doen. en anders idd een staanplaats huren.

of een grotere garage bouwen. :D

systeem lijkt me trouwens niet echt praktisch?

is het volledig gesloten onderaan? anders druipt alle vuiligheid op de onderstaande.

en als je telkens de  wagen er moet onder zetten, mag je ook opletten als je uitstapt, of je knalt er met je hoofd telkens tegen.  best een lichtje onderaan monteren dan. :D

Geplaatst:

Natuurlijk is dat niet praktisch.

Praktisch is een dubbele garage.

Dit is een noodoplossing

Geplaatst:

Mijn gebuur heeft zo een volwaardige lift gezien ik m'n tuin niet wilde verkopen :D

Geplaatst:

Ik dacht dat Rami ook zoiets had niet? 

Geplaatst:

Ik dacht dat Rami ook zoiets had niet?

Die is quasi volledig horizontaal.

Geplaatst:

Klopt, maar zakt wel weg in de grond. Deze kan je gewoon plaatsen zonder breekwerk denk ik.

Geplaatst:

Klopt, maar zakt wel weg in de grond. Deze kan je gewoon plaatsen zonder breekwerk denk ik.

Beide versies bestaan. Voordeel van de grond-zak-versie is dat je in één actie elk van de wagens kan uitrijden. Bij het andere model moet je de onderste wagen eerst wegrijden.

Geplaatst:

Beide versies bestaan. Voordeel van de grond-zak-versie is dat je in één actie elk van de wagens kan uitrijden. Bij het andere model moet je de onderste wagen eerst wegrijden.

moeten is een groot woord.

:D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid