Ga naar inhoud

Range


PJH

Aanbevolen berichten

Op een Fiat Ducato kan je optioneel een tank krijgen van 120 liter. Als je daar normaal mee rijdt rijd je dat op 7 liter ofzo.

 

1700km :D

For real? Hoe zalig is dat :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een skoda octavia cng.

Dat spelt heeft als ik me nie vergis de standaard tank en nog es 50 liter cng ofzo.

Edit. Blijkbaar toch zo zot niet ...

Groene globetrotter

Wanneer u voor een Octavia opteert, wilt u uiteraard de allerbeste partner voor uw dagelijkse pendelritten maar ook voor lange ritten. Die vindt u in de Octavia G-TEC. Met zijn drie brandstoftanks (twee voor 97 liter CNG en een voor 50 liter benzine) verzekert hij een rijbereik van 1.330 kilometer zonder bij te tanken. De ideale auto voor milieuvriendelijke globetrotters met andere woorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben echt een belachelijk zuinige rijstijl he... Nog geen enkele gezien die zo zuinig was...

Dat is omdat ze allemaal zoals nichten rijden.

Vorige week met een 530d gereden en die had gemiddeld 11.6L nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is omdat ze allemaal zoals nichten rijden.

Vorige week met een 530d gereden en die had gemiddeld 11.6L nodig.

T zal dat zijn. Zit aan 7,5 gemiddeld terwijl ik me nooit aan de snelheid houd. Op de autobahn gaat het naar 10l. Hier ontbreekt gewoon de ruimte om gas te geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

T zal dat zijn. Zit aan 7,5 gemiddeld terwijl ik me nooit aan de snelheid houd. Op de autobahn gaat het naar 10l. Hier ontbreekt gewoon de ruimte om gas te geven

 

The Swede had vroeger een onderschrift met als ik me niet vergis: "mazout is om mijn huis op te warmen, naft om op te rijden"

 

Zo'n 530d de hele dag stationair laten draaien zal wel richting 11.6l gaan zeker.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog nooit meer dan 700km rijbereik uit een auto gehaald  :huh:

 

Ooit mijn schoonpa gevolgd naar de Ardennen en ik ben daar toegekomen met evenveel rijbereik als toen ik thuis vertrok. Ik had gewoon 200km gereden zonder dat mijn rijbereik afgeteld heeft. Bijzonder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Collega gaat de E300 Bluetec Hybrid en de Passat testrijden ergens volgende week. Dat worden weer interessante gesprekken tijdens de lunch.

Ik vermoed dat de E300 te duur gaat zijn.

 

De Peugeot komt later aan bod.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste auto's zijn zo afgesteld dat je met normale rijstijl een 1000km kan rijden. Al naar gelang is de tankinhoud over het algemeen.

 

Ik denk niet dat er extreme uitschieters zijn.

 

@@RRD, waar moet ik zijn om mijn M3 te laten afstellen dat ik 1000km kan rijden op 1 tank. Ook goed als het 800km is aan een iets vlottere rijstijl :D

 

Goeie tip dit. De Passat van mijn pa vroeger had idd een grote tank.

 

 

If only dat BMW nog altijd de grote tanks leverde in optie...zou zot veel verkopen denk ik. Ik zou het alvast direct doen. Momenteel tank ik om de 2-3 dagen

 

Om de 450 hier tanken en dat is veel snelweg en lange ritten...

Een grotere tank op de M3 zou zowat de beste optie zijn die er is...

Laat daar 75l ingieten en dat is aanvaardbaar met een 700km...

 

Collega gaat de E300 Bluetec Hybrid en de Passat testrijden ergens volgende week. Dat worden weer interessante gesprekken tijdens de lunch.

Ik vermoed dat de E300 te duur gaat zijn.

 

De Peugeot komt later aan bod.

 

Hoe kan je daartussen twijfelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan je daartussen twijfelen?

 

Niet, als je gewoon kunt kiezen. Ik vermoed dat het een afweging zal worden tussen leasebudget, VAA en eigen opleg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid