Ga naar inhoud

BMW Concept Compact Sedan


Phil

Aanbevolen berichten

Sommige mensen doen gewoon te veel alsof ze een heel gamma kopen als ze 1 auto ervan kopen. Precies of ze met hun 316d dezelfde techniek in hun auto zitten hebben als in een M5. Dat een voorwielaangedreven driecilinder in dat gamma zit haalt dus per definitie het aanzien van hun auto ook naar beneden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om CLA & soortgelijke kopers weg te kapen, driecilinder d'er in met wat batterijtjes om de milieunormen die het merk opgelegd krijgt te halen,...

Voorwielaandrijving tegenover achterwielaandrijving is - denk ik - ondertussen totaal onbelangrijk geworden : 't zijn de verkoopcijfers die tellen. En de kopers van deze wagen zien het verschil toch niet, laat staan dat ze daar belang aan hechten, wat bij hen telt is zo weinig mogelijk milieutaks betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik denk net dat daar echt iets knaps kan uitkomen, zeker als je kijkt hoe geslaagd de A3 berline is (imo naturlijk...).

 

Dit komt goed (behalve de tractie).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dash... Ik kan me dat moeilijk voorstellen, zal eerder een afgeleide van het dash van de huidige 3 worden...

Is het dash van de Active Tourer en X1, zal dus weldegelijk zo gaan uitzien. (In grote lijnen :D)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dash... Ik kan me dat moeilijk voorstellen, zal eerder een afgeleide van het dash van de huidige 3 worden...

tuurlijk, net zoals de stoelen, wielen, lichten en al de rest dat deze auto momenteel knap maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 1 maand later...
  • 8 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid