Ga naar inhoud

Pick one.


gTa

918 Spyder vs. P1 vs. LaFerrari  

38 leden hebben gestemd

  1. 1. Pick one.

    • Ferrari LaFerrari
    • McLaren P1
    • Porsche 918 Spyder


Aanbevolen berichten

Hoi.

 

Hier is 'ie opnieuw. Die poll. Dé poll.

 

Reden: een nieuw filmpje.

 

Enjoy, 't is de moeite.

 

 

Done watching? Dan snap je dat, nadat je deze poll beantwoord hebt, het internet en zelfs de geschiedenis tot een einde komt. Na deze 3 gaat het enkel maar bergafwaarts met auto's. Thi is the pinnacle.

 

 

 

Opdracht: pick one.

 

Jullie heten niet Franchitti met de achternaam, dus "you need all three" is geen optie.

Ge moet uw huis niet verkopen noch uw job laten schieten.

Fucking fate knocked at your door and you get one. One. Only one.

 

Pick. One. And it's yours. Not to sell, not to sit in a garage and look at it. It's yours to drive.

 

 

 

Je hoeft niet te motiveren ... en pleaaaase:

@@PJH komt niet zeiken dat er geen manueel geschakelde bij zit.

@@Jokke_vlo komt niet zeiken dat het net nog niet puur genoeg is.

@@wooter komt niet zeiken over Excels en Canadese uitstootnormen.

@@TCT komt niet zeiken over herverkoopwaarde en dingen die 'ie liever in z'n garage zou hebben.

@@BMWMB komt niet zeiken over leder op dashboard of VAA.

@st tdci komt niet zeiken over het feit dat er geen goedkope brolbanden uit China voor te krijgen zijn.

@@Jerain komt niet kiezen om 'm daarna te verkopen om 'm daarna terug te kopen om 'm daarna opnieuw te verkopen om 'm dan nog eens terug te kopen.

@@Porker en @@Lefty komen niet zeiken dat ze er elk eentje kiezen om ze dan af te wisselen, om daarna beiden hun stenen te verkopen om samen te leggen om de derde te kopen.

@@flupke73 komt niet zeiken dat 'ie er geen moet hebben omdat ze allemaal hybrids zijn.

@gTa komt niet zeiken over kleurencombinaties en interieurlijstjes.

Enzovoort.

 

 

 

Pick one.

 

Done. Boeken toe.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Porsche is waanzinnig efficiënt en denk ook het beste om mee op straat te rijden. Anderzijds ook de gewoonste qua looks en redelijk steriel in vergelijking met de andere 2.

 

De Ferrari is d'office de meest emotionele van de drie, maar lijkt me dan weer te fragiel om echt mee te rijden (could be wrong) en zou ik eerder in de living zetten om als kunst te bewonderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff allemaal playstations :D

 

De Ferrari zonder al die hybride zever (vraag me af hoe weinig hij dan nog weegt en power to weight ratio met 'maar' 800 pk) en open H-patroon manuele versnellingsbak dus. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het vooral opmerkelijk in dat filmpje dat de ferrari zo traag is op circuit. Je zou haast denken dat ze er hun voeten aan geveegd hebben.

Vond het vooral frappant hoeveel hoger die stond, vooral ivg met de P1 in z'n lage stand. Dat lijkt bijna 10cm te schelen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Ferrari zonder al die hybride zever (vraag me af hoe weinig hij dan nog weegt en power to weight ratio met 'maar 800 pk) en open H-patroon manuele versnellingsbak dus. :D

 

Moeten ze eigenlijk gewoon maken, kost niet veel en verkoopt sowieso voor bergen geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat met die lastige polls tegenwoordig! Heel moeilijk, want ze hebben alledrie wel iets wat ze aantrekkelijk maakt. De Ferrari laat ik afvallen wegens de lelijkste van de 3. De Porsche is een waanzinnig stukje techniek, maar de McLaren is toch wel de vetste van de boel. De P1 dus, en hopen dat ek er ergens nog een Carrera GT kan bij fixen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt een vreselijke keuze...

 

Porsche wegens looks, Ferrari wegens de motor en de P1 wegens het rijden.

 

  • De Porsche valt als eerste af wegens zijn concept/gewicht.
  • Ik kan nog net leven met de looks van de P1 in Race Mode, maar als dat ding hoog op zijn poten staat ziet 'ie er echt lullig uit, imo
  • De Ferrari vind ik verre van een knappe creatie maar in de juiste kleur trekt 'ie nét aan het langst eind ten nadele van de P1. Dat 'ie wat minder geschikt is op circuit deert me niet enorm veel, ik zie dit trio sowieso meer als extreme straatwagens, niet als racers. Een donkergrijze LaFerrari gerne!

15510654456_c67b8a231a_b.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het eens met Porker, voor mij ook de de Ferrari, maar je moet hem inderdaad wel in een donkere kleur nemen om hem als knap te aanschouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorbumper moet nog juist zijn donkere inzet krijgen, close to perfection,

15790968572_728bdec8f6_b.jpg

Zoals deze maar dan met rode zetels en klauwen,

3.jpg?last_change=1384397630

Link naar reactie
Delen op andere sites

P1, service-centre zit hier in 't dorp

en je krijgt een (elektrische) fiets om naar huis te rijden

 

seriously: geen enkele want hybride

Bij deze is die laatste ook opgenomen in het verboden "gezeik"-rijtje van post 1. Streng, maar rechtvaardig.  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid