Ga naar inhoud

Pick one.


gTa

918 Spyder vs. P1 vs. LaFerrari  

38 leden hebben gestemd

  1. 1. Pick one.

    • Ferrari LaFerrari
    • McLaren P1
    • Porsche 918 Spyder


Aanbevolen berichten

 

  • De Ferrari vind ik verre van een knappe creatie maar in de juiste kleur trekt 'ie nét aan het langst eind ten nadele van de P1. Dat 'ie wat minder geschikt is op circuit deert me niet enorm veel, ik zie dit trio sowieso meer als extreme straatwagens, niet als racers. Een donkergrijze LaFerrari gerne!

 

 

Ook mijn mening (net als de rest van je betoog)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Extreme straatwagens ... akkoord ... maar waar elders dan op circuit kan je de absurd vér liggende sweet spot van zo'n karren nog (repetitief) bereiken en benutten zonder vrees? En da's niet de Autobahn, hè, dat zijn lange zwiepers waar je aan absurde snelheden de downforce omzet in extreme G's, afgewisseld met harde remzones en heftige (lange) acceleraties doorheen meerdere versnellingen. Ik ken zo geen wegen... tenzij circuits.

 

(Vandaar m'n gevoel dat de beslissing om de P1 in "race mode" te testen, terecht is.)

 

@@Porker @@Jokke_vlo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Turbo > atmo :ninja:

 

 

 

Nee, gewoon de P1, omdat die het minst verzeikt is door de hybride schnick schnack.

De Porsche is te zwaar, de LaFerrari was zonder elektromotoren beter geweest.

 

De P1 daarentegen, geniaal uitgewerkt concept met 1 doel: bonkers knallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij een zeer lastige keuze tussen de McLaren en de Ferrari. De Porsche valt af voor mij, is een prachtig stuk techniek maar qua styling zegt die mij niet veel. 

 

Qua looks haalt de Ferrari het voor mij. De P1 is ontworpen om snel te gaan, zo ziet ie er ook uit, terwijl de Ferrari nog wat flair heeft in mijn ogen. Qua rijden vind ik de techniek in de McLaren indrukwekkend en die is waarschijnlijk ook net iets sneller. Al doet dat er weinig toe. Qua motor haalt de Ferrari het, V12 klinkt nog net iets beter dan die fluitende V8.

 

Aangezien beide absurd snel leg ik voor mezelf meer de nadruk op de looks en de beleving, wat grotendeels naar voor komt in de sound. Dus daarom net de LaFerrari voor de P1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij een zeer lastige keuze tussen de McLaren en de Ferrari. De Porsche valt af voor mij, is een prachtig stuk techniek maar qua styling zegt die mij niet veel. 

 

Qua looks haalt de Ferrari het voor mij. De P1 is ontworpen om snel te gaan, zo ziet ie er ook uit, terwijl de Ferrari nog wat flair heeft in mijn ogen. Qua rijden vind ik de techniek in de McLaren indrukwekkend en die is waarschijnlijk ook net iets sneller. Al doet dat er weinig toe. Qua motor haalt de Ferrari het, V12 klinkt nog net iets beter dan die fluitende V8.

 

Aangezien beide absurd snel leg ik voor mezelf meer de nadruk op de looks en de beleving, wat grotendeels naar voor komt in de sound. Dus daarom net de LaFerrari voor de P1.

 

100% mijn gedacht ook, over de hele lijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid