Ga naar inhoud

Ervaring sperdifferentieel- Quaife of OS Giken


Alexx

Aanbevolen berichten

Zo, het sper steekt er sinds gisteren onder. Gisterenavond meteen wat gaan rijden om het sper te leren kennen.

Waar zal ik beginnen? De feedback is SUPER. Je voelt echt perfect aan wat de wagen gaat doen. Het geheel, sper, bilstein, alles werkt samen, voelt echt super aan.

Hij schuift nu wel graag met zijn achterkant. :D ongeloofelijk wat je allemaal kan uitsteken. Vroeger was het enkel een powerslide op het droge of een rondpuntje. Nu kan je vanuit stilstand de baan dwars oprijden, blijven gassen, naar 2de schakelen, auto laten overnemen en dwars een andere straat inrijden. Auto biedt nu ZOVEEL mogelijkheden. Echt super :D :D

Bon, ik heb dus gisteren een goed setje pilot super sports gewoon kapot gereden op een ritje van een anderhalf uur.. Zegt genoeg denk ik! :D

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Bon, ik heb dus gisteren een goed setje pilot super sports gewoon kapot gereden op een ritje van een anderhalf uur.. Zegt genoeg denk ik! :D

 

idd 

Is dat dan iets om fier over te zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd

Is dat dan iets om fier over te zijn?

Heeft niets met fier zijn te maken.

Ik vind trouwens dat jij altijd zeer prikkelig reageert op dit forum. Heb je last van iets? :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

idd 

Is dat dan iets om fier over te zijn?

Uit de zin van Alex kan ik afleiden dat de banden zijn versleten voor een goed doel én dat het leuk was.

Goede doelen en plezier moeten we steunen Jan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft niets met fier zijn te maken.

Ik vind trouwens dat jij altijd zeer prikkelig reageert op dit forum. Heb je last van iets? :)

ik heb nergens last van, behalve van iemand die zo rijdt op de openbare weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nergens last van, behalve van iemand die zo rijdt op de openbare weg

Ja, want ik heb dat midden in een bebouwde kom gedaan en heb zeker 3 kinderen, 6 bejaarden en 2 kinderwagens net kunnen ontwijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, want ik heb dat midden in een bebouwde kom gedaan en heb zeker 3 kinderen, 6 bejaarden en 2 kinderwagens net kunnen ontwijken...

Ik dacht al dakkiet zag passeren gisterenavond :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, want ik heb dat midden in een bebouwde kom gedaan en heb zeker 3 kinderen, 6 bejaarden en 2 kinderwagens net kunnen ontwijken...

Kinderen: 3 punten.

Bejaarden: 5 punten.

Kinderwagen: 1 punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij schuift nu wel graag met zijn achterkant. :D ongeloofelijk wat je allemaal kan uitsteken. Vroeger was het enkel een powerslide op het droge of een rondpuntje. Nu kan je vanuit stilstand de baan dwars oprijden, blijven gassen, naar 2de schakelen, auto laten overnemen en dwars een andere straat inrijden. Auto biedt nu ZOVEEL mogelijkheden. Echt super :D :D

 

Filmpje graag! Kunnen we meegenieten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet dat je een sper een beetje moet inrijden? :D

Volgens Hardemann Motorsport niet...

Geen idee eigenlijk :P ik doe nu wat rustiger aan en laat volgend weekend men olie verversen. En nieuw achterbanden steken :D

Ik heb volgende week men JB4 en dan gaat het er niet op verbeteren denk ik :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nuja, die blaast 520pk ZONDER sper :D

zit ondertussen op 560 pk denk ik en heeft Quaife steken. Hij had weer iets extra besteld zodat hij nog wat extra pk's had. Kan nu zelfs de temperatuur van zijn benzine (dacht ik) meten :lolz:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid