Ga naar inhoud

Compacte / sportieve wagen met automaat (of semi-auto)


The Swede

Aanbevolen berichten

Golf R, Leon Cupra 

V12 Vantage, Huaracan, Mclaren 570S

 

Laatsten zijn allemaal te breed. Ge moet de openingspost es lezen.

 

 

Dat hij zijn appartement verkoopt, een grote garage koopt en die deels inricht als woonruimte. Ideale oplossing.

 

Thank me later :D

 

Ge moogt helpen zoeken ;)

 

 

Golf R

 

Da's ook een beetje de enige die ik zie, buiten de klassieke A45. Maar daar kunt ge in Molenbeek straks al evenzeer 't straat mee leggen als met de M3's en RS3's. :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die golf gti clubsport vind ik ook wel een leuke, wel geen 4wd en misschien niet "exclusief" genoeg.

audi s1 enkel manueel, audi rs3 dan maar uit armoede?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die golf gti clubsport vind ik ook wel een leuke, wel geen 4wd en misschien niet "exclusief" genoeg.

audi s1 enkel manueel, audi rs3 dan maar uit armoede?

 

Theo trekt zich weinig aan van "exclusief" of niet. Het enige wat hij niet wil, is de zoveelste maroefenbak.

 

Hoorde dat de F type ook in AWD bestond. Maar met 1m92 breedte en dan die lange deuren... :mellow:

 

Mijne kleinen teen heeft veel goesting om hem een GTR of GS F in te fluisteren. Kan ik dan ook regelmatig es mee spelen  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hij zijn appartement verkoopt, een grote garage koopt en die deels inricht als woonruimte. Ideale oplossing.

 

Thank me later :D

dat hij eerst eens een computer aanschaft om zelf een geschikte auto te zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil die eigenlijk persee een automaat?

En de combinatie compact + 4wd laat inderdaad maar weinig opties buiten golf R. Of een Lada Niva, aangezien hij zich toch niets van imago aantrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Waarom wil die eigenlijk persee een automaat?

En de combinatie compact + 4wd laat inderdaad maar weinig opties buiten golf R. Of een Lada Niva, aangezien hij zich toch niets van imago aantrekt.

dat is het bijna , klein, smal ,4X4 wel geen automaat maar met al dat geld kan dat wel geregeld worden

auto kost maar 14490euro LPG inclusief

en geraakt overal door ,beter dan andere 4X4 's die een veelvoud kosten

post-3615-0-68863900-1453708058_thumb.jp

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Audi A1 Quattro‎? Dat is dus wel geen nieuwe auto meer en die heeft ook geen automaat.

 

En het is een Audi...

 

 

Waarom wil die eigenlijk persee een automaat?

En de combinatie compact + 4wd laat inderdaad maar weinig opties buiten golf R. Of een Lada Niva, aangezien hij zich toch niets van imago aantrekt.

 

Zoals hoger reeds gezegd: Zijn initiele vraag was "in die garage staat nu een M3 en da's erg nipt in de breedte. Welke (ietwat leuke) wagen zou je voorstellen die niet breder is (lengte geen probleem). Mijn eerste gedacht ware een 911, maar ik zoek wat alternatieven. En zoals je weet hou ik niet van BMW of Audi".

 

Mijn eerste gedacht was van enkele hot hatches voor te stellen genre DS3 Racing. Vooral omdat je hier met veel bergwegen zit.

 

Hij wil echter liever geen handbak (kerel is 52 en gaat niet met autos gaan koersen) en gaf hij gisteren ook aan dat hij graag AWD zou hebben want hij gaat graag es skien als hij in MC zit.

 

Nu, dat laatste kan je argumenteren. Met een goeie winterband erop, brengt AWD weinig bij, alzeker als het is om 3-4 keer per jaar es een berg op te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een GS F een compacte auto. Juist.

 

Man, gij kunt een zaagske spannen. We hebben het eens niet over uw geliefkoosde BMW en ge krijgt er geen constructief woord uit.

 

Lees de vraag in het begin van het topic en de posts ertussen. 

Een GS F is (zoals hoger aangegeven) 1m84 breed en dus 5cm smaller dan een M3. Geen idee hoeveel dat in Canadese Dollars is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is een ariel nomad verkrijgbaar in automaat?

lijkt me anders wel nog een echt funbakje voor erbij. (aangezien hij blijkbaar al ander deftig gerief staan heeft)

nomad-road-test-2015-004.jpg?itok=pICfzm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man, gij kunt een zaagske spannen. We hebben het eens niet over uw geliefkoosde BMW en ge krijgt er geen constructief woord uit.

 

Lees de vraag in het begin van het topic en de posts ertussen. 

Een GS F is (zoals hoger aangegeven) 1m84 breed en dus 5cm smaller dan een M3. Geen idee hoeveel dat in Canadese Dollars is.

Blablabla ik heb genoeg andere alternatieven gegeven, geen ervan BMW.

 

Lijkt mij eerder dat je al een idee klaar had en ons dus niet nodig had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In sé ben je even erg als een veganist... Continu maar Lexussen vernoemen terwijl het duidelijk is dat niemand er boodschap aan heeft. Ga dan verdomme zelf een Lexus rijden en laat mensen die met iets anders rijden met rust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat hier van panda's 4x4 naar DS3's naar lelijke Lexussen naar 991's tot Veyron's..[emoji38] Als je maat dan toch echt zoveel geld heeft kan hij beter een deftig appartement kopen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is een ariel nomad verkrijgbaar in automaat?

lijkt me anders wel nog een echt funbakje voor erbij. (aangezien hij blijkbaar al ander deftig gerief staan heeft)

nomad-road-test-2015-004.jpg?itok=pICfzm

 

Ja @@tuscani...

 

Lijkt me ideaal om naar de nabijgelegen skigebieden te rijden...

 

Warning voor swede zijne maat... Natte poesjes bevriezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet ik had ik nadien ook gelezen.

maar hij moet wel weten wat hij wilt.

al het geld van de wereld, maar een te kleine garage. :D

 

dat hij vlug een mehari koopt. klein en er kan een dakje op.

12558402_1687464878190620_1291509785_n.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet ik had ik nadien ook gelezen.

maar hij moet wel weten wat hij wilt.

al het geld van de wereld, maar een te kleine garage. :D

 

dat hij vlug een mehari koopt. klein en er kan een dakje op.

12558402_1687464878190620_1291509785_n.j

 

 

post-49-0-31339300-1453734229_thumb.jpg

 

 

Een Aston Martin Cygnet heb ik daar ook al gezien. Misschien een idee? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook wel aangenaam verrast van die auto.

Ik heb er een klein halfuur mee gereden op het autosalon, met de 2.0 naft uiteraard  :D

 

Ik was erg onder de indruk. Het interieur is mooier afgewerkt dan de A klasse, de auto is zeer goed in balans en een zeer goede motor. Volgens de Infiniti verkopers ligt er ook de automaat in van de A AMG, maar dat kan misschien nog verkoperspraat zijn. Zelf vond ik het wel een aangename bak. Binnenkort ga ik er een uur mee rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid