Ga naar inhoud

Compacte / sportieve wagen met automaat (of semi-auto)


The Swede

Aanbevolen berichten

is een ariel nomad verkrijgbaar in automaat?

lijkt me anders wel nog een echt funbakje voor erbij. (aangezien hij blijkbaar al ander deftig gerief staan heeft)

nomad-road-test-2015-004.jpg?itok=pICfzm

 

 

Eigenlijk op zich geen slecht gedacht. Dit of bvb een KTM.

 

 

In sé ben je even erg als een veganist... Continu maar Lexussen vernoemen terwijl het duidelijk is dat niemand er boodschap aan heeft. Ga dan verdomme zelf een Lexus rijden en laat mensen die met iets anders rijden met rust.

 

Je moet es in eigen boezem kijken eerst. Itt jezelf, sta ik open voor alle merken, incluis de Japanse. 

 

Ik zie dus niet in waarom je als een stier op een rode lap moet reageren als iemand een Lexus voorstelt.

 

Algemeen raad ik je trouwens aan van aan je frustraties te werken.

 

Dat gaat hier van panda's 4x4 naar DS3's naar lelijke Lexussen naar 991's tot Veyron's..[emoji38] Als je maat dan toch echt zoveel geld heeft kan hij beter een deftig appartement kopen denk ik.

 

De Panda's en Veyrons zijn hier voorgesteld door een paar die zeveren.

 

In se kijkt hij eerst naar de 911 en probeert hij alternatieven te vinden. De DS3 Racing was mijn zot idee (moest ik het geld hebben, dan zou er bij mij alvast ene op de oprit staan).

 

En op uw laatste opmerking, ik vrees dat je Monaco niet kent. Elkeen hier op de markt is miljonair en de vraag voor vastgoed is immens hoog. Dus veel geld alleen helpt niet. Je moet vaak een goede dosis geluk hebben en de juiste mensen kennen om een goede flat te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zomaar een compacte die ik op het salon zag : Infiniti q30 .. AWD, compact, staat niet op elke hoek, etc

 

't Is geen kwestie of het op elke straathoek staat. Ik begrijp dat er op een bepaald moment zijn die gewoon zeggen dat ze niet met merk x of y willen rondrijden.

 

Kijk hier maar rond. Hoe vaak lees je al niet "ik wil in x of y niet gezien worden" ? 

 

Soit, Q30 is een goed idee als 2.0t 

 

Vraag is dan wel waarom niet direct naar de QX50 gaan. Dis is maar 1m80 breed en daar heb je dan direct een 3.7 V6 van 320pk in.

 

Ziet er bovendien niet slecht uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een EVO X automaat, hoewel dat een automaat absoluut niet bij die auto past.
Golf R, maar die vindt hij wellicht niks aangezien hij Audi ook niks vindt.
(CL)A45 AMG, persoonlijk dan liefst de GLA45 om ook offpiste te kunnen gaan, maar het staat onderaan mijn lijstje.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blauw staat hem heerlijk hé, daar een cognac lederen interieur in :inlove:

Laat ik een C63 of M3 voor staan.

Phoe, 't zijn toch serieuze contenders. (Moest de M3 ook als touring komen, quod non.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Giulia is inderdaad echt prachtig.

 

Iemand die de specs van buiten kent? Motor? Boite? Aandrijving?

 

En gezien zijn voorliefde voor Italiaanse wagens... :D

 

 

Kerel was zo een tijd geleden in discussie met een Aston Martin fan die hem vroeg waarom hij zijn Ferrari koos over een Aston. Antwoord: "I like the smell of the leather."  :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zweed, stel hem de nieuwe Civic type R voor. Jonge poeljes vallen daarvoor in zwijm. Top.

 

Ik zat daar naar te zoeken gisteren maar kon niet uitvissen of die met een handbak of semi-auto kwam.

 

(Auto die de vrouwen weghoudt, ware handiger in zijn geval. 'k Heb hem nog nooit twee keer hetzelfde grietje weten meebrengen :lol: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoe, 't zijn toch serieuze contenders. (Moest de M3 ook als touring komen, quod non.)

Hangt ook er vanaf natuurlijk hoe de rest van je wagenpark eruit ziet. Heb ook nog niet echt een fatsoenlijke rijtest over de Alfa gelezen.

Wat me stoort bij de M3 en ik als hier zo lees op het forum is dat hij te zeer een compromis geworden is en net dat tikkeltje emotie mist die Alfa wel gaat hebben denk ik. De Benz vind ik anderzijds een zeer complete auto, en toch meer dat speciale gevoel door die V8 maar om een of andere reden spreekt hem mij minder aan dan zijn voorganger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Die Giulia is inderdaad echt prachtig.

 

Iemand die de specs van buiten kent? Motor? Boite? Aandrijving?

 

En gezien zijn voorliefde voor Italiaanse wagens...  :D

 

 

Kerel was zo een tijd geleden in discussie met een Aston Martin fan die hem vroeg waarom hij zijn Ferrari koos over een Aston. Antwoord: "I like the smell of the leather."   :lolz:

 

 

2,9 liter V6 met turbo's, 510 pk, manuele bak, RWD, sperdifferentieel

 

later komt ook een gerobotiseerde bak

mogelijks ook een Q4 (4WD)

en hoogst waarschijnlijk ook een Sportwagon (break)

 

Helaas is het uitstellen geblazen qua delivery date. Normaliter zouden ze al rijden; zoals 't er nu uitziet wordt het pas 2017 eer de klanten ze echt vlotjes gaan geleverd zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word bij Alfa nog steeds een vat Dinitrol bijgeleverd bij aankoop?

 

Jawel. 

 

Bij Audi en VW gaan ze de radio voorbedrading ook weer op de optielijst zetten en BMW gaat weer enkel benzinewagens maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt ook er vanaf natuurlijk hoe de rest van je wagenpark eruit ziet. Heb ook nog niet echt een fatsoenlijke rijtest over de Alfa gelezen.

Wat me stoort bij de M3 en ik als hier zo lees op het forum is dat hij te zeer een compromis geworden is en net dat tikkeltje emotie mist die Alfa wel gaat hebben denk ik. De Benz vind ik anderzijds een zeer complete auto, en toch meer dat speciale gevoel door die V8 maar om een of andere reden spreekt hem mij minder aan dan zijn voorganger.

 

Is de Alfa al te koop??

 

De M3 is sowieso geen optie en gezien de ervaring die ik met mijn AMG (en vooral met de dienst naverkoop) heb, staat hij niet te springen er ook een te kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt ook er vanaf natuurlijk hoe de rest van je wagenpark eruit ziet. Heb ook nog niet echt een fatsoenlijke rijtest over de Alfa gelezen.

Wat me stoort bij de M3 en ik als hier zo lees op het forum is dat hij te zeer een compromis geworden is en net dat tikkeltje emotie mist die Alfa wel gaat hebben denk ik. De Benz vind ik anderzijds een zeer complete auto, en toch meer dat speciale gevoel door die V8 maar om een of andere reden spreekt hem mij minder aan dan zijn voorganger.

Emotie mist ... tot je met dat spel gaat rijden. :lol:  Dat is emotie genoeg, hoor. Misschien niet als je een Exige of BAC Mono of GT3 hebt staan, oké ... maar als dat je enige auto is en je kiest bewust voor een compromis en dat wordt 'm, dan denk ik niet dat je daar vies om gaat zijn. :D  Ding is beestig. Moet het einde zijn met manuele bak (nog niet mee gereden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als da zo nen heten boelie is, geef hem dan maar nen KTM Oxbow. Kan hij af en toe afkoelen.

 

Yep, en voor zijn trips naar skigebieden kan hij evengoed een chauffeur vragen of een kist huren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid