Ga naar inhoud

Porsche Panamera


vince522

Aanbevolen berichten

En ik blijf het gek vinden dat je van een break waarmee geschoten wordt, het zelfstandig naamwoord mag veranderen naar "rem". En dat het dus shooting brake wordt. Zeer vreemd.

 

Komt inderdaad vreemd over, maar 'brake' heeft (had) meerdere betekenissen.

 

Een 'brake' kan ook een soort van een (door paarden getrokken) koets zijn.  Het type dat werd gebruikt om te jaren was een ... shooting-brake.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die rode noodstop :D :D :D

Is dat voor als hij in de soep loopt? :D

Had die van u dat ook Jokke?

Schietstoel :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Waar is de tijd dat het nog godslasterlijk was als je P, 4 deurs en diesel tegelijk uitsprak. Mensen moesten dan op de brandstapel of gestenigd worden...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit de wereld nu te wachten op een Ferrari diesel? Of hoe lang zal het nog duren eer ze mee stappen in de mainstream van het electrische / hybride verhaal? Is hoogstwaarschijnlijk niet meer weg te denken anno 21e eeuw. Maar het pur sang verhaal gaat er bij elk merk wel een beetje mee verloren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of hoe lang zal het nog duren eer ze mee stappen in de mainstream van het electrische / hybride verhaal?

 

Ze hebben toch de LaFerrari? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Mensen moesten dan op de brandstapel of gestenigd worden...

 

Moesten? Moeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is de tijd dat het nog godslasterlijk was als je P, 4 deurs en diesel tegelijk uitsprak. Mensen moesten dan op de brandstapel of gestenigd worden...

 

4 deurs is OK, een diesel is echt verschrikkelijk. 

 

Dat gezegd zijnde, niemand verplicht je dit te aanbidden ;) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kenner zal eens spreken. Ze hadden inderdaad beter geen diesel gemaakt, failliet gegaan en dan konden we allemaal op internet zitten leuteren dat het jammer is dat Porsche niet meer bestaat.

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kenner zal eens spreken. Ze hadden inderdaad beter geen diesel gemaakt, failliet gegaan en dan konden we allemaal op internet zitten leuteren dat het jammer is dat Porsche niet meer bestaat.

Goh, daar is de verkoper die te schoon is om uit zijnen bureau te komen want een klant wil 'maar' een Boxster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boxster was eigenlijk al heiligschennis, want de enige echte Porsche is en blijft de 911! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid