Ga naar inhoud

Welke leasekrel: 1 voorwaarde


Subaru555

Aanbevolen berichten

Liever 20€ aan het bedrijf, dan 10€ aan de staat. We worden al genoeg geript.

De persoonlijke opleg trekken ze trouwens af indien je de wagen na x aantal jaar overneemt.

Akkoord, hij kostte aanvankelijk ook meer door jouw eigen opleg, maar is dan ook naar jouw smaak geconfigureerd. Ik heb er dat voor over. Opkopen en doorverkopen. Zie het als een vooruitgeschoven investering.

Omgekeerd ook. Als je bvb ontslag neemt, kunnen ze het resterende bedrag van de eigen opleg doorrrekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog niemand geweten die zijn auto overkocht... Die prijzen kunnen blijkbaar flink tegen vallen.

bij ons toch een aantal, hoor.

Een heeft zijn 320d overgenomen voor zijn vrouw, na drie weken heeft een Pépé die plat gereden, en andere collega zijn zus heeft zijn 1-reeks overgepakt. Nog een andere zal haar Mini Cabriolet Cooper SD inkopen voor haar dochter, die tegen dan 20 zal zijn.

Nu, sommige auto's hebben nog niet de helft van het aantal kilometers van de mijne na vier jaar. Die Mini bv., heeft nu iets van 70.000 km, en moet nog een jaartje mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat in de firma waar ik werk niet over leasewagens, maar over aangekochte firmawagens. Na 3 jaar kan je ze al overkopen. Iets wat hier dan ook veel gedaan word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En neen, dat zal niet overal gebeuren. Maar als je de kans hebt zoals bij ons, zou het zot zijn om het niet te doen.

Zo heb ik al een Golf, Passat, Jetta overgenomen en doorverkocht. Zal nu met de Touran ook gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid