Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - 03/04/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aankomst 17.15u. Niemand te zien. Nu in mijnen hof bier drinken. Rit was in orde. Veel bekende baantjes maar daarom weet je niet hoe je moet rijden.

Geplaatst:

Van wie is die Z4 (e85)? Die was echt proper

Geplaatst:

Aankomst 17.15u. Niemand te zien. Nu in mijnen hof bier drinken. Rit was in orde. Veel bekende baantjes maar daarom weet je niet hoe je moet rijden.

Lol. Goed gereden dat :D ik was er pas om 17.32 :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Proficiat aan de organisatie! Ik vond het een prachtige rit met een zeer goed roadbook! Goed gedaan! Echt genoten! 

Geplaatst:

Heel erg netjes idd. Weinig bebouwde kommen en weinig kwade mensen.

Buiten eentje. Maar tegen dat ie me door liet verplichtte hij me al volgas te vertrekken ^^

Geplaatst:

Lol. Goed gereden dat :D ik was er pas om 17.32 :D

Dergelijke baantjes zijn op maat gemaakt van de Impreza. Overal planché. We hebben nog een sanitaire stop ingelast met zicht op kreken. Er was zelfs nog tijd om foutjes uit het roadbook te halen. Aardendenburgweg moest Maagdenbergweg zijn :D

Geplaatst:

Dat heb ik gehoord en gezien in m'n spiegels @@Asserti :lol:

Echt een wijs dagje!

Welke forummers stonden trouwens op de pechstrook van de E34 met hun W124 op een depanneur? :-/

Heb onderweg op de E34 richting Antwerpen ook nog een écht smerige mobiele flitser gemeld op Waze. Chance zelf niet te hard aan't rijden op dat moment.

Geplaatst:

Dikke merci aan @@Tiep van de Limburgse S2000's voor de melding van de flitser, dat was ne mooie geweest :lolz:

Geplaatst:

Dikke merci aan @@Tiep van de Limburgse S2000's voor de melding van de flitser, dat was ne mooie geweest :lolz:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die vettige flitser had ik ook gezien, Co piloot was aan het heen rijden op het gemak.

Wie reed er met die Lancer EVO? Dat spel gaat hard! Nog met pech zien staan bijna op het einde.

Geplaatst:

Heb onderweg op de E34 richting Antwerpen ook nog een écht smerige mobiele flitser gemeld op Waze. Chance zelf niet te hard aan't rijden op dat moment.

Waar stond die dan?

Geplaatst:

@@PJH, bedankt voor de toprit! Leuke meerwaarde dat de weergoden ons ook gunstig waren, mijn rood voorhoofd het geweten!

Geplaatst:

Zalig rondritje weer @@PJH. In 't vervolg word ik iets minder overmoedig naar het einde toe. :ninja:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Heerlijk dagje!

Goed verbrand, 2 tanken erdoor geblazen en opvallend veel kwade mensen gezien :lolz:

Onverdraagzame hollanders, deden we nog ons best om af te remmen en al :roll:

Geplaatst:

Wij zijn iets vroeger gestopt, omdat ik om 19u terug thuis wilde zijn, en omdat mijn copiloot doodop was.

Het was alweer een geslaagde dag! Top PJH om telkens opnieuw zo'n zalige rondritten in mekaar te knutselen.

de94e1761485f1dc4cbe735b8d0188fd.jpg

0eff6ca164aef45ea29bc9358f06f09a.jpg

910402f8b9635b8040a28c4eb5159cf9.jpg

• Vind ik leuk 9
Geplaatst:

Heerlijk dagje!

Goed verbrand, 2 tanken erdoor geblazen en opvallend veel kwade mensen gezien :lolz:

Onverdraagzame hollanders, deden we nog ons best om af te remmen en al :roll:

Ging er weer lekker over inderdaad. Alsof die wegen er enkel liggen voor fietsers en Nordic wandelaars.

Geplaatst:

Ik ben twee koetsen tegen gekomen waarvoor ik me 50 meter op voorhand langs de kant stelde. Toch 2 keer een duimpje gekregen.

Geplaatst:

Flitser op de E34? Oei, hopelijk stond die er nog niet als ik daar ben voorbij gereden rond 17.30u. :o  Mijn Coyote heeft alleszins niks aangegeven.

Geplaatst:

Ik ben twee koetsen tegen gekomen waarvoor ik me 50 meter op voorhand langs de kant stelde. Toch 2 keer een duimpje gekregen.

Ik heb dat telkens gedaan met de fietsers, en we zijn er heel wat tegengekomen. Dikwijls staken ze hun duim/hand op om te bedanken dat ik hun rustig passeerde. 

Geplaatst:

Dat heb ik gehoord en gezien in m'n spiegels @@Asserti :lol:

Echt een wijs dagje!

Welke forummers stonden trouwens op de pechstrook van de E34 met hun W124 op een depanneur? :-/

Hoi :(

Niet zo erg hoor, versnellingsbakolie wou niet in de bak blijven.

Waar stond die flitser? Voor of na de depanneur?

Geplaatst:

Hoi :(

Niet zo erg hoor, versnellingsbakolie wou niet in de bak blijven.

Waar stond die flitser? Voor of na de depanneur?

Bummer!

Flitser was voor de depanneur.

Geplaatst:

Heerlijk dagje, prachtige wegen. Merci @@PJH voor de organisatie, kunnen we al inschrijven voor de volgende editie?

Geplaatst:

Bummer!

Flitser was voor de depanneur.

Dubbele bummer!

Wel politie aan de andere kant zien staan ...

Geplaatst:

@@Beau hoe is het met de E36? Niet te erg hopelijk?

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in