fonny 275 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Tot mijn schaamte zie ik dat ik voor smiddags had opgegeven om te eten... Totaal vergeten, sorry PJH. Ook voor mij geen probleem om een extra vergoeding te geven. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 i.v.m. die blikjes: natuurlijk wat onfatsoenlijk als je dat daar achterlaat of als je daar je broodje begint te eten, maar je moet het ook in zijn context zien. Toen ik toekwam op de parking ( 12.15u ) trok ik een blikje open en zag niemand staan van AM op de parking. Dan bleek dat jij samen met een vijftal forummers op het terras vanachter zaten en ben ik tot daar gegaan met mijn blikje nog in de hand. Heb het wat verdoken leeggedronken daar en dan buiten terug in mijn auto gegooid. Ook op de parking mijn slaatje opgegeten, dat was vanzelfsprekend voor mij. Inderdaad, er kwamen mensen toe met broodjes die dan bij hun vrienden gingen zitten op terras, en daar hun broodje opaten. Het is ook niet leuk om helemaal alleen op de parking je broodje op te eten terwijl iedereen op terras zit. Daarom dat ik ook eerder voorstaander ben om de startplaats gewoon ergens op een parking te doen, waar we niemand storen. Maar waar misschien wel ergens een toilet is. Dat is onzin he, context Je gaat nog 4u in de auto zitten, is toch niet zo moeilijk om dan even 10min niets te eten? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Geplaatst: 4 april 2016 No problem. Dit bewijst eigenlijk gewoon wat ik al dacht: mensen vergeten dat als het zo ver op voorhand is + als je niet op voorhand een extra moet storten dan denk je daar ook niet aan omdat het niet 'definitief' overkomt. Ik ga gewoon eens 'Doing business for dummies' moeten lezen ofzo, want er is nog werk aan mijn aanpak. Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Hij had daar geen oor naar. Draaide zich weg om al zijn frustraties naar PJH te richten. Zeer triestig persoon in mijn ogen. Was dit op het laatst buiten op de parking? Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Dat is onzin he, context Je gaat nog 4u in de auto zitten, is toch niet zo moeilijk om dan even 10min niets te eten? Dat is geen onzin, mensen komen iets te laat toe, willen nog snel hun broodje opeten en als je de briefing niet wou missen kon je niet anders dan het daar opeten.Ik heb dat niet gedaan he, dus don't shoot me. Maar 'context' is er zeker wel. En je zegt het net zelf, daarna ga je 4 uur in de auto zitten, ga je het dan opeten achter uw stuur misschien ? Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Soit ja het is nu zo, spijtige zaak. Extra zuur voor PJH dat hij daar in mei terug naartoe moet. Hopelijk dan meer eters. Quote
3000 1.080 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Voor de volgende editie van mei dit jaar zou ik aan de eters wel durven vragen voor een €20 voorschot, en die zullen dat zeker begrijpen. Anyway, kijk er al naar uit om de rit opnieuw te rijden met de VFR! 1 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 En je zegt het net zelf, daarna ga je 4 uur in de auto zitten, ga je het dan opeten achter uw stuur misschien ? Nee je eet dat op voor je vertrekt op die parking Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Nee je eet dat op voor je vertrekt op die parking Je had beter afgekomen! Of dacht je ook dat het volgende week was??? Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Je had beter afgekomen! Of dacht je ook dat het volgende week was??? Ik ben wezen golfen en ook een beetje een stageverslag af moeten maken Quote
Soundstorm 2.632 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Was dit op het laatst buiten op de parking?Ja Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Dat is geen onzin, mensen komen iets te laat toe, willen nog snel hun broodje opeten en als je de briefing niet wou missen kon je niet anders dan het daar opeten. Ik heb dat niet gedaan he, dus don't shoot me. Maar 'context' is er zeker wel. En je zegt het net zelf, daarna ga je 4 uur in de auto zitten, ga je het dan opeten achter uw stuur misschien ? Mijn co heeft me onderweg wat gevoederd, op de rechte stukken 1 Quote
Populair bericht Mayonaise 3.182 Geplaatst: 4 april 2016 Populair bericht Geplaatst: 4 april 2016 11 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Samengevat: @@Soundstorm @@Beau @@Wax-it.be @@Avantus @@Matteus @@Wouterr @@PJH @Snoepje @@citrofenwick @@CAS #besteterras #chickmagnet edit: Merci @@Frekkel om er mij op te wijzen dat hij vertrok vanop de beste parkeerplaats. :D Quote
walter 4.428 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Wat een heerlijk stukje automobiel! 1 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Ik heb u twee keer de beste parkeerplaats aangewezen! Ritjes met de rode pantoffel worden als dank aanvaard. 1 Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Ik heb u twee keer de beste parkeerplaats aangewezen! Ritjes met de rode pantoffel worden als dank aanvaard. Fak juist ja! Misschien volgende keer zo een kostuum voorzien. Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 zo @@Asserti vergeten zeg excuses @@Asserti Quote
3000 1.080 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Merci @@Frekkel om er mij op te wijzen dat hij vertrok vanop de beste parkeerplaats. :D Zag het gebeuren vanuit het restaurant, hoeveel chance kun je hebben Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 @Mayonaise: strontejaloes op uw sigaar! Zie dat daar staan! brrr *kiekevel* 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.