Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - 03/04/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@Beau hoe is het met de E36? Niet te erg hopelijk?

Was jij de ST die in mijn buurt reed? E36 is ok hoor, veel geluk gehad. Hoogstens de band die eventueel kapot zal zijn als ik hem van de velg haal.

Geplaatst:

Ja was ik inderdaad. Ben blij voor jou, kon inderdaad veel slechter afgelopen zijn (boom of visvijver...)

Geplaatst:

Was tof. @@PJH goed gedaan. Alleen vond ik het (weeral) 50km te lang. 2 foutjes een m vergeten en een oprit als straat aangeduid. Verder foutloos.

Ik heb @@Frekkel niet gezien?blijkbaar was jij wagen 00. @@DenDuvel ook niet of heb ik over hem gekeken?

Super banen echt aangenaam. Mijn vriendin dacht dat ze ging kunnen rusten en tukken. Wist zij veel dat copiloot zijn opletten is.

Geplaatst:

Op een gegeven moment ging ik daar inderdaad los de oprit van een boer rechtdoor knallen, was blijkbaar al naar rechts, maar dat zag je echt niet. :lolz:

Geplaatst:

Dat kon je op meerdere punten inderdaad

Geplaatst:

Was tof. @@PJH goed gedaan. Alleen vond ik het (weeral) 50km te lang. 2 foutjes een m vergeten en een oprit als straat aangeduid. Verder foutloos.

Ik heb @@Frekkel niet gezien?blijkbaar was jij wagen 00. @@DenDuvel ook niet of heb ik over hem gekeken?

Super banen echt aangenaam. Mijn vriendin dacht dat ze ging kunnen rusten en tukken. Wist zij veel dat copiloot zijn opletten is.

Aan de start heb ik je gezien met u pijprokersforum t-shirt aan. Maar je was in gesprek en ik ben er de mens niet voor om mensen aan te klampen.

Geplaatst:

Zalige rit. Goed gevonkt met de Limburgse S2000's! Toch zeker toen we onder ons drie de baan hadden. Terugrit was ook de moeite. We gingen het 'rustig' houden :lolz:

Ik zit hier al ettelijke uren met een immense glimlach op mijn gezicht. Dit zijn de dagen waarvoor ik leef :inlove:

Merci aan @@PJH voor de rit. Merci aan @@Mayonaise om in mijn droomkar te mogen zitten. Merci aan @@Tiep voor die flitser op de E34 te melden of we waren met drie ons rijbewijs kwijt.

Wat een dag. :inlove:

Geplaatst:

Aan de start heb ik je gezien met u pijprokersforum t-shirt aan. Maar je was in gesprek en ik ben er de mens niet voor om mensen aan te klampen.

In gesprek? Kan alleen met @@Beau geweest zijn of mijn vriendin.

Geplaatst:

Was weer een topdagje, dikke merci aan @@PJH voor de organisatie! Morgen meer lof, nu eerst slapen :D

Geplaatst:

Was heel leuk! Super baantjes en knappe wagens!

Merci PJH voor de nette organisatie!

Clio heeft zich goed gehouden, al heb ik nu gemerkt dat als mijn remmen echt warm zijn, mijn stuur toch serieus trilt... (Na een trackday op Zolder stonden ze roodgloeiend, daarom dus!)

Daarom eigenlijk grotendeels tijdens de rit achteraan gereden en rustig tempo gereden.

Ook wel veel boze voetgangers en fietsers gezien, nochtans reden we dan toch allemaal beschaafd en rustig...

1 keer in een treintje, dat we gestopt werden door een boer denk ik die daar woonde. Sprak de chauffeur in de i8 aan, toch even discussie daar precies...

Geplaatst:

In gesprek? Kan alleen met @@Beau geweest zijn of mijn vriendin.

Frekkel stond toen een metertje van mij of zo.

Geplaatst:

Mijn contactgestoorde zelf te wezen.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Was heel leuk! Super baantjes en knappe wagens!

Merci PJH voor de nette organisatie!

Clio heeft zich goed gehouden, al heb ik nu gemerkt dat als mijn remmen echt warm zijn, mijn stuur toch serieus trilt... (Na een trackday op Zolder stonden ze roodgloeiend, daarom dus!)

Daarom eigenlijk grotendeels tijdens de rit achteraan gereden en rustig tempo gereden.

Ook wel veel boze voetgangers en fietsers gezien, nochtans reden we dan toch allemaal beschaafd en rustig...

1 keer in een treintje, dat we gestopt werden door een boer denk ik die daar woonde. Sprak de chauffeur in de i8 aan, toch even discussie daar precies...

Hij vroeg wat de bedoeling was van de 25 wagens die net aan 200+ voorbijgereden waren...
Geplaatst:

Frekkel stond toen een metertje van mij of zo.

Wtf hoe ben ik nergens tegen een boom gereden onderweg? Blind zeg ik u!

Geplaatst:

Van het vele rukken zegt men wel eens.

Geplaatst:

Ik heb nergens boze mensen tegengekomen op 3 na. Een peet die niet uit de kant wou en in het midden bleef fietsen en 2 oude die de bocht afsneden op hun elektrieken velo, verschoten dat er een paar auto's reden en begonnen te wapperen met de armen van trager te rijden.

Ik denk dat @@Jens dit kan bevestigen

En wij reden redelijk achter iedereen aan

Geplaatst:

Zwijg stil.

Ik ging er net als @@Parsifal van uit dat het volgende week was. :(

Kan ik alsnog het roadbook krijgen aub?

Geplaatst:

Alweer een topdagje achter de rug. Dikke merci PJH!

Qua weer konden we het niet perfecter dromen en er zaten weer prachtige wegen tussen.

Er was 1 stuk weg waar ik me bijna in Frankrijk waande. Perfect recht, rechts bomen en en daarnaast water, splinternieuw aangelegd, ideaal om de topsnelheid te testen, Isabellaweg blijkbaar (@@PJH). Echt prachtig.

Een tijdje achter @@Wax-it.be met de 4C gereden. Wat een brulaap is dat, zalig! :D Ik hoorde m'n eigen motor niet en was wat doof bij de tussenstop...

Van wie is die Z4 (e85)? Die was echt proper

Welke van de twee? @@3000

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Op een gegeven moment ging ik daar inderdaad los de oprit van een boer rechtdoor knallen, was blijkbaar al naar rechts, maar dat zag je echt niet. :lolz:

Hahaaaa ik ben daar ook los ingereden, hilarisch momentje :D
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Super ritje terug.
Zalige Hollandse baantjes ipv de Belgische hobbel-de-hobbel baantjes :P

Inderdaad redelijk wat fietsers. De ene wou al rapper opzij gaan dan de ander.
Niettegenstaande we steeds met de groep zeer traag voorbij reden, toch wat boze blikken kregen...

Feit is, als je met een opvallende bolide rijd die iets of wat lawaai maakt, en je paseert hen nog stapvoets, dan denken ze dat je ze aan +200 voorbijvlamt  :roll:

Geplaatst:

Godverdomme wat een zalig dagje.  :inlove:

Eerste keer dat de vriendin voor een langere rit in de Caterham ging zitten. Opgelucht dat het haar is bevallen.  :biggrin:   Toen ik 'm gekocht had vond ze hem toch veel kleiner dan degene die we gehuurd hadden. :D

Thanks @@PJH en Snoepje voor de schitterende organisatie!

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Thanks aan @@PJH voor de zalige rit!

Eerste keer dat ik in Zeeland rijd + eerste rondrit met de MX-5, dus was wat schuw voor de staat van de wegen, maar dat viel goed mee :)

Wel veel fietsers en wandelaars, maar dat is normaal met zo'n weer..

Ook 2 keer tegengehouden geweest door kwade mensen. 1 keer in een woonwijk waarbij de voorgangers iets te enthousiast gepasseerd waren, wat ik wel spijtig vind ( als het echt zo is, want zoals weytie zegt, als je met een Porsche aan 30 per uur rijdt... ). Andere keer had een pipo met een Range Rover de baan geblokkeerd en dan met 3 rond m'n auto komen staan[emoji14]situatie wat gekalmeerd en dan kunnen vertrekken.

Volgende keer zonnecrème niet vergeten, want m'n kop ziet goed rood :D

En voor ik het vergeet, nog een bedankje aan @@McLovin, Pro bolletje-pijltje/rally co-driver.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

leuke rondrit !

Ook nergens eigenljk kwade mensen gezien (het voordeel waarschijnlijk van een onopvallende en stille auto), ook altijd wel goed afgeremd

Heb soms wel de motor moeten inschakelen omdat ze me anders niet hoorden dat ik achter hen reed  :P

Het laatste stuk hebben we niet meer gedaan (t was goed geweest) en zijn we doorgereden naar t zeetje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in