Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - 03/04/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Viel me ook op.

Duimpje naar beneden trouwens voor alle mensen die ervoor gezorgd hebben dat pjh gaat mogen toesteken aan zijn rit

Toesteken in de zin van?
Geplaatst:

De colonne met 3x Megane RS en een TTRS hebben daar ook even ruzie gehad met een local met een Toyota RAV4 (?) die van z'n hof reed ofzo? Ik was er van overtuigd dat er een ongeluk gebeurd was, maar was gelukkig niet zo. Die kerel liep wel hitsig, moet serieus geschrokken zijn, heb er even tegen rustig tegen gepraat want stond klaar om de politie te bellen geloof ik

Geplaatst:

Ben je met de TN gegaan? :D

Wat is een TN?

Geplaatst:

Wat is een TN?

Mercedes TN, de voorloper van de sprinter [emoji4]

Geplaatst:

Toesteken in de zin van?

Centen. Meer moeten uitgeven dan wat je ontvangt.

Geplaatst:

Duimpje naar beneden trouwens voor alle mensen die ervoor gezorgd hebben dat pjh gaat mogen toesteken aan zijn rit

Als je A zegt moet je ook B zeggen hé :)

't was uitverkocht dus hoe kan je dan boos zijn op bepaalde mensen :D

Geplaatst:

Wablieft? Zijn er dan mensen die niet betaald hebben?

Geplaatst:

Ik versta ook wel wat toesteken betekent.. :)
Geplaatst:

Mercedes TN, de voorloper van de sprinter [emoji4]

Cool. Zou goeie keuze zijn.

Geplaatst:

Mensen die bij de inschrijving aanduiden dat ze 's middags en / of 's Avonds gaan blijven eten, pjh die bijgevolg tafels reserveert, maar uiteindelijk blijft niet eens de helft van die mensen eten.

Op een dag als gisteren is dat een zware deuk voor de inkomsten van dat restaurant. En wie mag uiteindelijk die put vullen?

Geplaatst:

Mensen die bij de inschrijving aanduiden dat ze 's middags en / of 's Avonds gaan blijven eten, pjh die bijgevolg tafels reserveert, maar uiteindelijk blijft niet eens de helft van die mensen eten.

Op een dag als gisteren is dat een zware deuk voor de inkomsten van dat restaurant. En wie mag uiteindelijk die put vullen?

Mja in PJH zijn plaats zou ik mij daar zelf niet aan riskeren hoor. Je kan mensen niet vertrouwen op hun woord. Genoeg ondervonden met m'n eigen rondrit.

Vooraf betalen of voorschot vragen is het enigste wat zekerheid biedt :)

Maar inderdaad zeer jammer voor PJH, de namen mogen hier publiekelijk gepost worden want het was tenslotten een AM-only editie ;)

Geplaatst:

Na de rit samen nog iets eten is de max. 

Frietjes met @@Mayonaise? I would! :D

wow dat is wel behoorlijk  :down:

Geplaatst:

Dat klopt! Ik had ook een tafel gereserveerd, maar heb er toch niet gegeten. Aangezien ik later ben aangekomen dan ik verwacht had (jumping van de dochter nog 's morgens), hebben we onderweg een broodje gekocht en dat snel verorberd. Shame on me!

Als hier kosten aan vasthangen, mag PJH mij dat laten weten, en zal ik dat vergoeden. Juist is juist.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

David :inlove:

Geplaatst:

En dan moet er daar nog eens gegeten worden.

Voor hetzelfde geld willen ze geen plaatsen meer vrijhouden.

Voorschot vragen is altijd het beste blijkt alsmaar meer.

Geplaatst:

Dat klopt! Ik had ook een tafel gereserveerd, maar heb er toch niet gegeten. Aangezien ik later ben aangekomen dan ik verwacht had (jumping van de dochter nog 's morgens), hebben we onderweg een broodje gekocht en dat snel verorberd. Shame on me!

Als hier kosten aan vasthangen, mag PJH mij dat laten weten, en zal ik dat vergoeden. Juist is juist.

Netjes. Aan de andere kant, als PJH een overeenkomst heeft waarbij het restaurant een bepaalde omzet moet binnenhalen, van wie dan ook, dan moet PJH zijn blootstelling indekken. Op voorhand deelnemers laten betalen dus. "Protect the downside".

Daarenboven, hobby of niet, ik vind dat hij daar mag aan verdienen, laat staan toesteken. Het inschrijvingsgeld lijkt me wel erg laag.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Netjes. Aan de andere kant, als PJH een overeenkomst heeft waarbij het restaurant een bepaalde omzet moet binnenhalen, van wie dan ook, dan moet PJH zijn blootstelling indekken. Op voorhand deelnemers laten betalen dus. "Protect the downside".

Daarenboven, hobby of niet, ik vind dat hij daar mag aan verdienen, laat staan toesteken. Het inschrijvingsgeld lijkt me wel erg laag.

Bwah, 25 euro is toch genoeg voor een rondrit?

Maar voor mij mag er eerlijk gezegd gewoon afgesproken worden op een parking zoals vroeger. T'is sympathiek dat @@PJH probeert een All-in-1 formule met eten probeert aan te bieden, maar: 

1. Dat is waarschijnlijk redelijk wat organisatie geweest om daar bij de Boshoeve te kunnen reserveren.

2. Zoals net aangekaart een groot risico want zeggen =/= doen.

3. De rondrit ging normaal starten om 13u en is pas kunnen starten om 13u40.

4. De parking stond reeds vol met auto's van andere mensen die daar aten. Het is leuker als de wagens samen konden staan en dat iedereen daar bleef zodat er wat gebabbeld kan worden bij de auto's.

m.a.w. een hoop stress en miserie voor PJH waar hij zich naar mijn mening niet moet aan wagen.

Gewoon broodje vreten en gaan raggen, keep it simple. T'is al genoeg werk om zo'n rit samen te steken.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

en om te eten na de rit hebben we nog steeds de BBQ's van de ARD he :D

Geplaatst:

Maar voor mij mag er eerlijk gezegd gewoon afgesproken worden op een parking zoals vroeger. T'is sympathiek dat @@PJH probeert een All-in-1 formule met eten probeert aan te bieden, maar: 

Dat is gebaseerd op wensen die naar boven kwamen na zijn enquete. 

Het was perfect mogelijk om daar niets te eten, het is alleen zéér jammer als mensen een tafel reserveren en dan gewoonweg hun kat sturen. En dan zijn er nog mensen die niet beschaamd zijn om daar ter plaatse blikjes of broodjes op te drinken/eten op dat terras...  :facepalm:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

1. Dat is waarschijnlijk redelijk wat organisatie geweest om daar bij de Boshoeve te kunnen reserveren.

4. De parking stond reeds vol met auto's van andere mensen die daar aten. Het is leuker als de wagens samen konden staan en dat iedereen daar bleef zodat er wat gebabbeld kan worden bij de auto's.

m.a.w. een hoop stress en miserie voor PJH waar hij zich naar mijn mening niet moet aan wagen.

Gewoon broodje vreten en gaan raggen, keep it simple. T'is al genoeg werk om zo'n rit samen te steken.

Was zo ongeveer exact hetgeen ik hem vertelde. Maar dat doet niets van de rest af natuurlijk.

Pjh wilt gewoon de perfecte ervaring geven aan iedereen. Daarom ook die enquetes achteraf waarin hij luistert naar de wensen van de deelnemers.

Geplaatst:

Die kerel van de boshoeve heeft buiten proportie gereageerd.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

25 euro is niks, als ik naar vergelijkbare rondritten kijk. Maar ik ben het wel met je eens. Ik ben er destijds mee begonnen uit frustratie omdat ik de poen niet had om deel te nemen aan rondritten van 100+ Euro, die hun geld niet waard waren (qua rijden). Borderrun bvb is echt om te huilen, en toch is dat volzet aan een hoge prijs.

Maar, als we realistisch zijn, wat heb je vandaag nog voor 25 euro? Al eens naar de cinema geweest met 2? Al eens op café geweest met 2? Al eens naar de kermis geweest met 2? Jij en je passagier hebben een hele dag vermaak gehad, voor 12,5 euro per persoon. Om dat tot stand te laten komen ben ik meer dan 100 uur bezig geweest, heb ik meer dan 1500km gereden tot het perfect was, neem ik een risico om dat samen te steken, en probeer ik dan ook nog om alles naar wens te laten verlopen.

25 euro is imo echt niet veel geld, dat zie je ook aan de snelheid waarmee het volzet is. Als je denkt dat ik daar in normale omstandigheden rijk van zou worden, dan ben je echt mis. Maar voor mij draait het niet echt om geld, ik doe dat gewoon graag. Ik steek dat graag samen, ik vind het leuk als mensen een zalig dagje hebben waar ze nog lang over praten, ik vind het super als ik zie dat mijn werk ook effectief een hoop mensen op de been brengt omdat ze er WILLEN bij zijn. Dat is voor mij het belangrijkste, al zou het natuurlijk wel tof zijn als je er ook wat aan overhoudt :)

Wat de andere puntjes betreft, ja het is een hele organisatie om binnen te geraken bij een restaurant. Ik heb dat vroeger nooit gedaan omdat ik dat niet wou, maar ik zie er het nut wel van in. Er is een toilet, sommigen komen van ver en hebben honger, het is er niet duur om te eten en de kwaliteit is goed, als het regent kunnen we binnen, ... het bied ons een hoop voordelen, en het is leuk als je achteraf in groep samen kunt eten en napraten, kennis maken met elkaar enz enz. Dat is op een parking iets lastiger.

Sorry dat we 40 min te laat begonnen zijn, ik zal er op letten de volgende keer. Ik heb er ook een hekel aan als dingen niet lopen zoals ze geplanned zijn.

Maar bon, op naar de Ardennenrit. Al ben ik nog niet zeker dat ik de startplaats ga behouden zoals het nu geplanned is :D

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Die kerel van de boshoeve heeft buiten proportie gereageerd.

Bwa, ik vond het niet proper om mij min of meer af te maken waar 20 man bij staat. De mensen hun reactie was er ook naar, en ik denk niet dat dat nog klanten gaan worden nu. Maar ik begrijp hem, ik zou in zijn plaats ook niet vrolijk zijn :)

Geplaatst:

Misschien willen de deelnemers een extra bijdrage storten om toch minstens je verliezen te compenseren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in