Polle Petrol 583 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Of op z'n minst de kosten van het organiseren dekt. Dat zou al geen slecht begin zijn. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Kan je geen (overdekt) terras regelen, gratis of voor een zacht prijsje? En zelf Sega style hamburgers of broodjes regelen die de mensen vooraf kunnen reserveren én betalen? Zo trek je wellicht nog wat extra marge. Ik zou dat prefereren tov een restaurant waar het toch altijd weer wat wachten zal zijn, is volgens mij ook gewoon wat gezelliger. Quote
tuscani 11.792 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 't zag er leuk uit, en @@Mayonaise godver jongen wat een foto's van wat een auto. knappe grieten trouwens ook. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Kan je geen (overdekt) terras regelen, gratis of voor een zacht prijsje? En zelf Sega style hamburgers of broodjes regelen die de mensen vooraf kunnen reserveren én betalen? Zo trek je wellicht nog wat extra marge. Ik zou dat prefereren tov een restaurant waar het toch altijd weer wat wachten zal zijn, is volgens mij ook gewoon wat gezelliger. Helaas niet te doen als PJH alleen is. Je moet zoiets echt eens organiseren om te beseffen wat er allemaal bij komt kijken. En dan nog liefst in groep want degene die NIETS doen zijn nog de vervelendste en storen je met de domste vragen (heb het niet over deelnemers hé) Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 't zag er leuk uit, en @@Mayonaise godver jongen wat een foto's van wat een auto. knappe grieten trouwens ook. Wist je nog niet dat zijn achternaam De Patser is? Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Helaas niet te doen als PJH alleen is. Je moet zoiets echt eens organiseren om te beseffen wat er allemaal bij komt kijken. En dan nog liefst in groep want degene die NIETS doen zijn nog de vervelendste en storen je met de domste vragen (heb het niet over deelnemers hé) Was maar een ideetje - ik weet wel dat het allemaal niet evident is, heb volgens mij nog de allereerste Ardennenrit BBQ mee geregeld. Maar PJH wil er blijkbaar echt iets van maken, hence the idea. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 6 april 2016 Auteur Geplaatst: 6 april 2016 PJH wil inderdaad eens een paar events uit de grond stampen. Ik amuseer me daar echt mee Deze was ook weer perfect, op de nasleep na. Foodtruck heb ik al over nagedacht ja. Zo heb je bvb De Pizzamobiel die met graagte pizza's komt bakken op locatie. Die hebben dan ook koele drank enz bij. Maar dan heb je natuurlijk tafels en stoelen nodig en een dak boven je hoofd indien regen. Ik heb alvast 4 heel erg coole ideëen voor 1-dags rondritten, maar die zijn voor later. Momenteel kan ik dat financieel nog niet riskeren More to come eerst leren business doen 3 Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Foodtruck heb ik al over nagedacht ja. Zo heb je bvb De Pizzamobiel die met graagte pizza's komt bakken op locatie. Die hebben dan ook koele drank enz bij. Maar dan heb je natuurlijk tafels en stoelen nodig en een dak boven je hoofd indien regen. Lijkt me echt een goed idee - en een overdekt terras vinden (voor een zacht prijsje huren voor een paar uur) lijkt me geen onoverkomelijke hindernis. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Was maar een ideetje - ik weet wel dat het allemaal niet evident is, heb volgens mij nog de allereerste Ardennenrit BBQ mee geregeld. Maar PJH wil er blijkbaar echt iets van maken, hence the idea. Was ook geen kritiek naar jou hoor PJH wil inderdaad eens een paar events uit de grond stampen. Ik amuseer me daar echt mee Deze was ook weer perfect, op de nasleep na. Foodtruck heb ik al over nagedacht ja. Zo heb je bvb De Pizzamobiel die met graagte pizza's komt bakken op locatie. Die hebben dan ook koele drank enz bij. Maar dan heb je natuurlijk tafels en stoelen nodig en een dak boven je hoofd indien regen. Dit is dan ook een optie maar geen idee als je daar zelf iets aan overhoudt http://www.snackdjendo.be/ Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 We kunnen ook naar Bikke & Smooz voor wat sociaal verantwoorde zuurdesemstengels en lekkere fufu 1 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Ik kan eventueel wel iets regelen met/bij Jean sur Mer als het foodtrucks moeten zijn. Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Gioke heeft wel wat ervaring met catering voor wat volk. Alles valt te regelen. Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Was maar een ideetje - ik weet wel dat het allemaal niet evident is, heb volgens mij nog de allereerste Ardennenrit BBQ mee geregeld. Maar PJH wil er blijkbaar echt iets van maken, hence the idea. dat was inderdaad de eerste editie, maar die verdwijnt in het niets tegen wat PJ nu presteert Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 6 april 2016 Geplaatst: 6 april 2016 Uiteraard, ik beweer geenszins het tegendeel hoor. Dat was toen puur amateurisme, incl een rit aan 300kmh om nog een BBQ te gaan kopen 3 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 10 april 2016 Geplaatst: 10 april 2016 Mooie sfeerbeelden @@Mayonaise Op die foto's ken ik meer volk dan op AF tegenwoordig. Mss toch eens de AM only ardennenrit meerijden binnenkort! Quote
Nfs-erke 1 Geplaatst: 10 april 2016 Geplaatst: 10 april 2016 Nieuw hier..dus greetings to u all Het was genieten de zeeland rit..Dikke thumbs up zonder twijfel. Wijzelf organiseren eveneens al jaren rondritten en hebben al meermaals tot sha en schande vastgesteld dat dit wel een ondankbare jobke is met momenten maar voor een of andere reden wint de goesting om toch nog een mooie rit af te leveren altijd(en natuurlijk de goeie reacties die er ook altijd zijn) We hopen er absoluut op de volgende terug bij te zijn want het is genieten die ritjes van u keep up the good work Quote
Syco 14 Geplaatst: 10 april 2016 Geplaatst: 10 april 2016 Vind het spijtig dit te lezen dat mensen daar zo nonchalant mee omgaan. Ik probeer me altijd in de plaats te stellen van de mensen die zoiets organiseren. Er kruipt daar massa's werk in! Ik heb me opgegeven om daar te eten 's middags en heb dit dan ook gedaan, wat ik maar normaal vind. We waren daar om 12u, aangezien de rit normaal ging beginnen om 13u. Vond het ook vreemd dat mensen om 12:30 of later toekomen, terwijl ze daar gingen eten en als ze weten dat de rit om 13u begint?! Nu over de rit zelf, super gewoon! Enorm ervan genoten. Echt hoedje af PJH! Zijn er nog mensen met foto's? Heb er toch een aantal met de camera zien rondlopen? Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Iemand die komende zondag zin heeft om copiloot te spelen? Stuur maar DM. Ik rij mee met de ZLC voor Pistonclub, maar ken daar niemand van. Geen zin om een traag treintje te moeten volgen omdat ik gen co heb. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Moest het de zondag erna zijn ik had veel zin gehad, zonde. Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 18 april 2016 Geplaatst: 18 april 2016 Gisteren op de valreep mijn vriendin nog overtuigd om mee te gaan als co. Had wat schrik dat ze het saai ging vinden, maar ze vond het navigeer aspect wel nog uitdagend genoeg om bezig te blijven. Niet dat ze wild enthousiast was, maar 't was toch ook niet geheel tegen haar goesting Beetje meer zon zou het wel nog leuker gemaakt hebben. Was echt zeer afwisselend qua weer gisteren, van stralende zon naar plensbui of hagel en terug. Het lag dus ook niet overal nat omdat het vaak zeer lokaal regende. Goeie mix tussen voldoende grip en mogelijkheid tot een stevig stapje zijwaarts hier en daar Er reed nog een andere deelnemer mee in Lotus Elise 1.6 136pk, de hele namiddag de kop getrokken met hem in ons kielzog, ging leuk vooruit zonder echt overal mes tussen de tanden te hebben. Opnieuw zeer mooie banen gedaan, merci PJH! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.