ICM 24.885 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Bwa, ik vond het niet proper om mij min of meer af te maken waar 20 man bij staat. De mensen hun reactie was er ook naar, en ik denk niet dat dat nog klanten gaan worden nu. Maar ik begrijp hem, ik zou in zijn plaats ook niet vrolijk zijn Desondanks je begrip blijft het ongepast. Heeft niemand het daar verbaal voor je / naast je opgenomen? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Geplaatst: 4 april 2016 Misschien willen de deelnemers een extra bijdrage storten om toch minstens je verliezen te compenseren. Ik stort het gewoon terug, en ik ben nog niet bankroet. Ik hoop dat ik dat ook kan zeggen na 15 Mei Desondanks je begrip blijft het ongepast. Heeft niemand het daar verbaal voor je / naast je opgenomen? Ik kan voor mezelf spreken in zo'n situaties (Deze zin is mogelijks sterk overdreven of gelogen) Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Ik was er zelf niet bij, maar dikke chapeau @@PJH. Heel knap. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Als buitenstaander ... ik heb dat vinkje ook niet verstaan als bindend dus dat kan je best nog eens duidelijk vermelden. En na gisteren zou ik de Boshoeve gewoon laten vallen en 's avonds ergens pizza gaan eten met de mensen die dat willen. Zal hem leren om het beleefder te zeggen tegen je ipv je voor 20 man uit te kafferen Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Ik kan voor mezelf spreken in zo'n situaties (Deze zin is mogelijks sterk overdreven of gelogen) Daarom zette ik 'naast je' ook Er was geen verbale reactie van de andere deelnemers? Straf. Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 In goedheid van mensen gaan vertrouwen heeft geen nut als organisator (ik overdrijf hier nu een beetje) Maar maak het jezelf niet moeilijk....laat die mens een aantal gerechten voorstellen aan X prijs. Heb je interesse als deelnemer? Op voorhand betalen, je tafeltje staat klaar, PJH en de uitbater zijn op voorhand gedekt. Nooit zever op deze manier. Quote
Soundstorm 2.638 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Daarom zette ik 'naast je' ook Er was geen verbale reactie van de andere deelnemers? Straf.Hij had daar geen oor naar. Draaide zich weg om al zijn frustraties naar PJH te richten. Zeer triestig persoon in mijn ogen. Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Hij had daar geen oor naar. Draaide zich weg om al zijn frustraties naar PJH te richten. Zeer triestig persoon in mijn ogen. Ik verdraag dat niet. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Geplaatst: 4 april 2016 In goedheid van mensen gaan vertrouwen heeft geen nut als organisator (ik overdrijf hier nu een beetje) Maar maak het jezelf niet moeilijk....laat die mens een aantal gerechten voorstellen aan X prijs. Heb je interesse als deelnemer? Op voorhand betalen, je tafeltje staat klaar, PJH en de uitbater zijn op voorhand gedekt. Nooit zever op deze manier. als ik nog een start/eindlocatie gebruik in de toekomst, dan zal het idd zo zijn Quote
Rabbit 3.131 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Ik was net te laat om mij in te schrijven en was er dus bijgevolg niet. Ken de context niet, maar heb wel veel respect voor PJH zijn manier van hiermee om te gaan. Ik zou het eerlijk gezegd niet zo makkelijk verdragen. Hij steekt al die moeite in zo'n rit, dan vind ik dat men ook wel het fatsoen mag hebben om hun "afspraken" na te komen, en te blijven eten. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 25 euro is niks, als ik naar vergelijkbare rondritten kijk. Maar ik ben het wel met je eens. Ik ben er destijds mee begonnen uit frustratie omdat ik de poen niet had om deel te nemen aan rondritten van 100+ Euro, die hun geld niet waard waren (qua rijden). Borderrun bvb is echt om te huilen, en toch is dat volzet aan een hoge prijs. Maar, als we realistisch zijn, wat heb je vandaag nog voor 25 euro? Al eens naar de cinema geweest met 2? Al eens op café geweest met 2? Al eens naar de kermis geweest met 2? Jij en je passagier hebben een hele dag vermaak gehad, voor 12,5 euro per persoon. Om dat tot stand te laten komen ben ik meer dan 100 uur bezig geweest, heb ik meer dan 1500km gereden tot het perfect was, neem ik een risico om dat samen te steken, en probeer ik dan ook nog om alles naar wens te laten verlopen. 25 euro is imo echt niet veel geld, dat zie je ook aan de snelheid waarmee het volzet is. Als je denkt dat ik daar in normale omstandigheden rijk van zou worden, dan ben je echt mis. Maar voor mij draait het niet echt om geld, ik doe dat gewoon graag. Ik steek dat graag samen, ik vind het leuk als mensen een zalig dagje hebben waar ze nog lang over praten, ik vind het super als ik zie dat mijn werk ook effectief een hoop mensen op de been brengt omdat ze er WILLEN bij zijn. Dat is voor mij het belangrijkste, al zou het natuurlijk wel tof zijn als je er ook wat aan overhoudt Wat de andere puntjes betreft, ja het is een hele organisatie om binnen te geraken bij een restaurant. Ik heb dat vroeger nooit gedaan omdat ik dat niet wou, maar ik zie er het nut wel van in. Er is een toilet, sommigen komen van ver en hebben honger, het is er niet duur om te eten en de kwaliteit is goed, als het regent kunnen we binnen, ... het bied ons een hoop voordelen, en het is leuk als je achteraf in groep samen kunt eten en napraten, kennis maken met elkaar enz enz. Dat is op een parking iets lastiger. Sorry dat we 40 min te laat begonnen zijn, ik zal er op letten de volgende keer. Ik heb er ook een hekel aan als dingen niet lopen zoals ze geplanned zijn. Maar bon, op naar de Ardennenrit. Al ben ik nog niet zeker dat ik de startplaats ga behouden zoals het nu geplanned is Excuseer je ALSTUBLIEFT nooit meer voor zoiets hé Dat was gewoon een vaststelling, iets wat voortkwam uit het hele restaurant-gedoe, iets dat voor mij persoonlijk gewoon niet nodig is. Laat me duidelijk stellen dat ik eindeloos veel respect heb dat je dat allemaal doet hé. Maar na iedere rit krijg ik toch een beetje het gevoel dat je iets teveel hooi op je vork neemt om iedereen tevreden te krijgen. Ik begrijp dat een restaurant regelen wel extra comfort biedt bij de rondrit, maar aan de andere kant moet je inzien dat je al zoooooveel werk hebt met je roadbook op punt te krijgen, die rit ettelijke keren te doen en daar hoogstwaarschijnlijk veel kostbare tijd ( en centen ) voor betaalt. Als de ZLC of ARD eraan komen zit ik altijd ongeduldig te wachten om me in te schrijven, ben al enkele jaren van de partij. Echt waar, je doet dat subliem en ik vind het fantastisch hoeveel dedication je daarvoor hebt, het kan niet genoeg gezegd worden. Mijn punt is dus eigenlijk: Cut yourself some slack! Keep it simple ( "gewoon" rondrit ), en probeer het daar dan perfect te doen. Restaurant erbij reserveren mag dan naar boven komen in enquetes en voordelen bieden, maar de mensen die daarvoor stemmen willen vast niet dat je je daarvoor in de schulden werkt of zoveel tijd opoffert. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 i.v.m. die blikjes: natuurlijk wat onfatsoenlijk als je dat daar achterlaat of als je daar je broodje begint te eten, maar je moet het ook in zijn context zien. Toen ik toekwam op de parking ( 12.15u ) trok ik een blikje open en zag niemand staan van AM op de parking. Dan bleek dat jij samen met een vijftal forummers op het terras vanachter zaten en ben ik tot daar gegaan met mijn blikje nog in de hand. Heb het wat verdoken leeggedronken daar en dan buiten terug in mijn auto gegooid. Ook op de parking mijn slaatje opgegeten, dat was vanzelfsprekend voor mij. Inderdaad, er kwamen mensen toe met broodjes die dan bij hun vrienden gingen zitten op terras, en daar hun broodje opaten. Het is ook niet leuk om helemaal alleen op de parking je broodje op te eten terwijl iedereen op terras zit.Daarom dat ik ook eerder voorstaander ben om de startplaats gewoon ergens op een parking te doen, waar we niemand storen. Maar waar misschien wel ergens een toilet is. Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Dus AM is eigenlijk ne hoop onbeschofte boeren 2 Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Dus AM is eigenlijk ne hoop onbeschofte boeren Zoals gezegd waren er ook een pak non-AM deelnemers bij. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Geplaatst: 4 april 2016 Yes, zo was er bvb een groepje die ik goed ken (gestancete GT3, M135i enz) die last minute is afgekomen omdat ik nog wat noodplaatsen over had. Zij hebben gegeten, ook al was er geen reservatie voor hun Ook matthi was aanwezig last minute, ook hij had geen vooraf doorgegeven reservatie. Al een geluk dat ze er waren dus, anders waren de cijfers nog slechter In totaal waren er 54 auto's, waarvan 13 man non-am. Je zult ze trouwens binnenkort wel zien opduiken, ze vonden het een toffe bende Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Dus AM is eigenlijk ne hoop onbeschofte boeren Niets nieuws onder de zon 1 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Zoals gezegd waren er ook een pak non-AM deelnemers bij. Nu is het de schuld van de last-minute niet-AM'ers? Die dan nog eigenlijk pjh gered hebben? 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 4 april 2016 Auteur Geplaatst: 4 april 2016 niet verwarren. De last-minute rijders hebben me toevallig gered, er waren ook last minute dineer-gasten 's avonds die gekomen zijn om mijn vel te redden. I love both <3 2 Quote
Riskitalltowin 3.293 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 @@CharlesV ik ben er mee aan het lachen he! Alle credits aan de PJH redders Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Nu is het de schuld van de last-minute niet-AM'ers? Die dan nog eigenlijk pjh gered hebben?Ik heb AM-ers broodjes zien eten hoor op terras[emoji14]Had er me toen eigenlijk zelf geen vragen bij gesteld. niet verwarren. De last-minute rijders hebben me toevallig gered, er waren ook last minute dineer-gasten 's avonds die gekomen zijn om mijn vel te redden. I love both <3 Das goed om horen! Die oudere gasten zagen er zeer sympathiek uit zelfs, zich allemaal komen voorstellen bij jou Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 i.v.m. die blikjes: natuurlijk wat onfatsoenlijk als je dat daar achterlaat of als je daar je broodje begint te eten, maar je moet het ook in zijn context zien. Toen ik toekwam op de parking ( 12.15u ) trok ik een blikje open en zag niemand staan van AM op de parking. Dan bleek dat jij samen met een vijftal forummers op het terras vanachter zaten en ben ik tot daar gegaan met mijn blikje nog in de hand. Heb het wat verdoken leeggedronken daar en dan buiten terug in mijn auto gegooid. Ook op de parking mijn slaatje opgegeten, dat was vanzelfsprekend voor mij. Inderdaad, er kwamen mensen toe met broodjes die dan bij hun vrienden gingen zitten op terras, en daar hun broodje opaten. Het is ook niet leuk om helemaal alleen op de parking je broodje op te eten terwijl iedereen op terras zit. Daarom dat ik ook eerder voorstaander ben om de startplaats gewoon ergens op een parking te doen, waar we niemand storen. Maar waar misschien wel ergens een toilet is. Ik snap niet direct wat daar aan "in de context" te zien is. Eet gewoon uw broodje op in/naast de wagen, of ga daar het bos in.Of steek het weg als ge bij uw maten wilt zitten en eet het achteraf op. Nee? Ik ben nu ook niet de meest beleefde/gemanierde persoon maar zoiets zou ik niet direct doen. Nu, ik heb het eten ook niet aangevinkt, niet omdat het er niet lekker is maar omdat het nogal een boer is in de "boshoere". Al begrijp ik ook niet hoe je kon denken dat dit vrijblijvend zou zijn. Volgende keer misschien het voorste terras regelen zodat ook niet iedereen door het restaurant moet, en je de andere eters niet stoort (of zij ons). 1 Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Ik apprecieer alles wat Pj voor ons doet en wil doen, maar houdt het bij de rit is mijn advies. Al die randanimatie kan alleen maar misgaan, tenzij je zelf de controle hebt, zoals bij de Bbq's Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Ik heb bewust op zowel lunch als avondeten nee aangeduid omdat ik wist dat ik sowieso voor de start ging lunchen en 's avonds na de rit met m'n madam ging eten Ik ging daar ook niet YOLO ja klikken hoor Quote
Phil 12.498 Geplaatst: 4 april 2016 Geplaatst: 4 april 2016 Ik had enkel voor 's middags gereserveerd en dan ook iets gegeten. 's Avonds had ik niet gereserveerd, maar we hebben toch nog een pintje gedronken voor het vertrek huiswaarts. Jammer, maar laat het inderdaad een les zijn voor volgende keer om het duidelijker te vermelden en op voorhand te laten betalen. Dat van die blikjes en broodjes op het terras heeft dan weer gewoon met opvoeding te maken... 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.