Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - 03/04/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tot mijn schaamte zie ik dat ik voor smiddags had opgegeven om te eten...

Totaal vergeten, sorry PJH.

Ook voor mij geen probleem om een extra vergoeding te geven.

Geplaatst:

i.v.m. die blikjes: natuurlijk wat onfatsoenlijk als je dat daar achterlaat of als je daar je broodje begint te eten, maar je moet het ook in zijn context zien.

Toen ik toekwam op de parking ( 12.15u ) trok ik een blikje open en zag niemand staan van AM op de parking. Dan bleek dat jij samen met een vijftal forummers op het terras vanachter zaten en ben ik tot daar gegaan met mijn blikje nog in de hand. Heb het wat verdoken leeggedronken daar en dan buiten terug in mijn auto gegooid. Ook op de parking mijn slaatje opgegeten, dat was vanzelfsprekend voor mij. Inderdaad, er kwamen mensen toe met broodjes die dan bij hun vrienden gingen zitten op terras, en daar hun broodje opaten. Het is ook niet leuk om helemaal alleen op de parking je broodje op te eten terwijl iedereen op terras zit.

Daarom dat ik ook eerder voorstaander ben om de startplaats gewoon ergens op een parking te doen, waar we niemand storen. Maar waar misschien wel ergens een toilet is.

Dat is onzin he, context

Je gaat nog 4u in de auto zitten, is toch niet zo moeilijk om dan even 10min niets te eten?

Geplaatst:

No problem. Dit bewijst eigenlijk gewoon wat ik al dacht: mensen vergeten dat als het zo ver op voorhand is + als je niet op voorhand een extra moet storten dan denk je daar ook niet aan omdat het niet 'definitief' overkomt.

Ik ga gewoon eens 'Doing business for dummies' moeten lezen ofzo, want er is nog werk aan mijn aanpak.

Geplaatst:

Hij had daar geen oor naar. Draaide zich weg om al zijn frustraties naar PJH te richten. Zeer triestig persoon in mijn ogen.

Was dit op het laatst buiten op de parking?

Geplaatst:

Dat is onzin he, context

Je gaat nog 4u in de auto zitten, is toch niet zo moeilijk om dan even 10min niets te eten?

Dat is geen onzin, mensen komen iets te laat toe, willen nog snel hun broodje opeten en als je de briefing niet wou missen kon je niet anders dan het daar opeten.

Ik heb dat niet gedaan he, dus don't shoot me. Maar 'context' is er zeker wel.

En je zegt het net zelf, daarna ga je 4 uur in de auto zitten, ga je het dan opeten achter uw stuur misschien :) ?

Geplaatst:

Soit ja het is nu zo, spijtige zaak. Extra zuur voor PJH dat hij daar in mei terug naartoe moet. Hopelijk dan meer eters.

Geplaatst:

Voor de volgende editie van mei dit jaar zou ik aan de eters wel durven vragen voor een €20 voorschot, en die zullen dat zeker begrijpen.

Anyway, kijk er al naar uit om de rit opnieuw te rijden met de VFR!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En je zegt het net zelf, daarna ga je 4 uur in de auto zitten, ga je het dan opeten achter uw stuur misschien :) ?

Nee je eet dat op voor je vertrekt op die parking :)

Geplaatst:

Nee je eet dat op voor je vertrekt op die parking :)

Je had beter afgekomen! Of dacht je ook dat het volgende week was??? :D
Geplaatst:

Je had beter afgekomen! Of dacht je ook dat het volgende week was??? :D

Ik ben wezen golfen :D en ook een beetje een stageverslag af moeten maken

Geplaatst:

Was dit op het laatst buiten op de parking?

Ja
Geplaatst:

Dat is geen onzin, mensen komen iets te laat toe, willen nog snel hun broodje opeten en als je de briefing niet wou missen kon je niet anders dan het daar opeten.

Ik heb dat niet gedaan he, dus don't shoot me. Maar 'context' is er zeker wel.

Mijn co heeft me onderweg wat gevoederd, op de rechte stukken :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

IMG_6480.jpg

Wat een heerlijk stukje automobiel!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb u twee keer de beste parkeerplaats aangewezen!

Ritjes met de rode pantoffel worden als dank aanvaard.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb u twee keer de beste parkeerplaats aangewezen!

Ritjes met de rode pantoffel worden als dank aanvaard.

Fak juist ja!

Misschien volgende keer zo een kostuum voorzien. :D

portret-van-piccolo-het-begroeten-367616

Geplaatst:

het zal eerder zo iets zijn

34%5B2%5D.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Merci @@Frekkel om er mij op te wijzen dat hij vertrok vanop de beste parkeerplaats. :D :D

Zag het gebeuren vanuit het restaurant, hoeveel chance kun je hebben :D

Geplaatst:

@Mayonaise: strontejaloes op uw sigaar! Zie dat daar staan! brrr *kiekevel*

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in